Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Düşüncelerim okunuyor

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Düşüncelerim okunuyor

    Düşüncelerim okunuyor ne yapmam gerekir?
    "Ben anlamadığım şeyleri ciddiye almam."

  • #2
    düşüncelerini kim okuyor? faşistler mi yoksa komünistler mi?

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: neyzenilhan48 View Post
      düşüncelerini kim okuyor? faşistler mi yoksa komünistler mi?
      bi kadın...
      "Ben anlamadığım şeyleri ciddiye almam."

      Yorum


      • #4
        6. hissiyle mi ön seziyle mi yapıyor bunu ?

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: emilyyy View Post
          6. hissiyle mi ön seziyle mi yapıyor bunu ?
          bilmiyorum nasıl okuduğunu..
          "Ben anlamadığım şeyleri ciddiye almam."

          Yorum


          • #6
            piston aşağı

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: TheBrain View Post
              bilmiyorum nasıl okuduğunu..
              müneccim mi nedir...senin için vasfı ne bu kişinin ?

              Yorum


              • #8
                Düşüncelerinin okunduğunu nerden çıkardın?
                Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

                Yaşlı Çocuk.!

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: emilyyy View Post
                  müneccim mi nedir...senin için vasfı ne bu kişinin ?
                  apartman yöneticisi.. kendilerine fazla güveniyolar.. bi halt zannediyolar kendilerini.. müslüman diye geçiniyolar.. galiba benim her şeyimi kıskanıyolar.. kötü bi insan olmamı istiyolar.. benim evde konuştuğum her şeyi anlayıp dinleyerek kendilerince bana bişeyler yapmaya çalışıyolar..
                  "Ben anlamadığım şeyleri ciddiye almam."

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: TheBrain View Post
                    apartman yöneticisi.. kendilerine fazla güveniyolar.. bi halt zannediyolar kendilerini.. müslüman diye geçiniyolar.. galiba benim her şeyimi kıskanıyolar.. kötü bi insan olmamı istiyolar.. benim evde konuştuğum her şeyi anlayıp dinleyerek kendilerince bana bişeyler yapmaya çalışıyolar..
                    dangalak oğlu üniversiteyi kazandı kendini bi şey zannetmeye başladı.. birilerini tutmuş benim görmediğim yerlerden git yaptırıyo.. hakkımda istihbarat alıyo.. sonra oğluna ispiyonluyo.. dedikodumu yapıyo.. tehdit ediyo beni..
                    "Ben anlamadığım şeyleri ciddiye almam."

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: TheBrain View Post
                      dangalak oğlu üniversiteyi kazandı kendini bi şey zannetmeye başladı.. birilerini tutmuş benim görmediğim yerlerden git yaptırıyo.. hakkımda istihbarat alıyo.. sonra oğluna ispiyonluyo.. dedikodumu yapıyo.. tehdit ediyo beni..
                      Bu insanlara önem vermeyip kafani takmasan olmazmi kapini kapa .

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: TheBrain View Post
                        dangalak oğlu üniversiteyi kazandı kendini bi şey zannetmeye başladı.. birilerini tutmuş benim görmediğim yerlerden git yaptırıyo.. hakkımda istihbarat alıyo.. sonra oğluna ispiyonluyo.. dedikodumu yapıyo.. tehdit ediyo beni..
                        ne yazıkki kıskanç bir milletiz 6. hissin gerçek olduğuna inanıyorum düşüncemi okuyorlar düşüncesi azda olsa bendede oluyor tamam kıskandığı belki doğrudur ancak istihbarat toplama biraz asırı oluyor bence boşver kıskansın adam bana göre bir savunma yöntemi geliştirmelisin örneğin birinin beni kıskandığını hissetsem saka yollu "boşuna mühendis yapmadılar beni" gibi takılırım karşılaştığında selam verme yada umursamazdan ya da baska bir yöntem bul bak o zaman nasıl vazgeçiyor davranışlarından

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: TheBrain View Post
                          bi kadın...
                          Nerden biliyorsun? Nasıl sezdin? Ondan düşüncelerini saklaman mı gerek?

                          Yorum


                          • #14
                            Düşünce okumak bana ters geliyor birinin aklından geçenleri kimse bilemez, yanılıyor olamaz mısın?
                            Her şey güzel olacak...

                            Yorum


                            • #15
                              bir uzman yardımı almalısınız. bunun tanımı psikolojide var. kimse kimsenin zihnini okuyamaz şu tür hurafelere inananlar halamı var. kabul etmezsiniz ama sorun karşı taraftan ziyade sizde bence
                              Denizdeki damlaları sayın desem sayar mısınız? Canlar damladır, sonunda aynı denize damlayacağız.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X