Arkadaşlar mükemmeliyetçilik çok kötü bir şey ama ben bunu ister istemez kendimde de görüyorum.Okulda başarılı olmanın tek yolu olarak her şeyi bilmek olarak görüyorum sanırım.facebookta twitterda okurken boyle her şeyi sorguluyorum anlıyor muyum diye yani ayrıntılara takılıyorum denilebilir normal ders çalışırken de öyle bu mükemmeliyetçilikten nasıl kurtulunulur bu davranışlardan nasıl kurtulabilirim yardımcı olurssanızzzz
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Mükemmeliyetçilik
Collapse
X
-
Duruma bilimsel açıdan yaklaşmak gerekirse;
http://www.bilgilisayfa.com/obsesif-...bozuklugu.html
Yorum
-
gerçekten mi?Orjinal yazı sahibi: genişbant View PostDuruma bilimsel açıdan yaklaşmak gerekirse;
http://www.bilgilisayfa.com/obsesif-...bozuklugu.html
bende de var aşırı mükemmeliyetçilik. bir iki alanda da değil bir menemen hazırlıyo olsam bile iki saat kendimi sıkıp ayrıntılarla boğuşup stres oluyorum. insanın kendine bakışını özgüvenini de korkunç etkiliyor. bunun insanın ilişkisine, okul iş hayatına getirdiği sıkıntıları söylememe gerek yok heralde. tek açıklaması kişilik bozukluğu mu? başka bir şey olamaz mı?
Yorum

Yorum