otuz yaşımı geçtim erkeğim, üniversite yaşamım yaşadığım şehirde geçti öğrenci hayatı yaşamadım askerlik harici dışarı pek çıkmadım ,tek çocuğum yedi seneden fazla çalışıyorum bazen cimri bir insanım bazende gereksiz alışveriş yapabiliyorum dengesiz biri oldum..
1. konuşma güçlüğü çekiyorum konuşacak çevremde fazla insan yok iş yerinde sessiz bir ortam var arada 3 5 dk günlük konuşmalar var. Eve geç geliyorum iş icabı pek kimse görmüyor beni hafta sonu pazar günü konuşuyoruz sadece,hafta içi telefonda günlük sözler. Bu problemi eski arkadaşımla buluşunca anladım oda fark etti.. Nasıl çözeceğim bilmem..
2. son iki seneden beri kızlarla ilişkim çok kötü iki kişiyi terk ettim oyaladım başka biriyle beraberdim ..Sürekli çıktığım kız benden yaşça küçük ve iki üç kişiyle geziyor nette tanışıyor biliyorum o kızın hareketini...Ben sadece geziyorum maksat kız ile damsız girilmeyen yerlere girmek tek dolaşmaktansa biri ile gitme bir yere mesela .. o Kız da benimle aynı fikirde sadece amacı bir erkekle gezmek.. tek dolaşmaktansa biri ile gitme bir yere.. Çok fiziği de yerinde değil farkında.. Artık evlenmek istiyorum çevrem kötü bulamıyorum ailemin çevresi de yok nereden bulacağım şaşırdım net den uğraşamam artık sıkıldım ..Yurt dışından mı kız getirsem ciddi ciddi düşünüyorum Türk kızları psikolojimi bozdu
3.Hayatımı değiştiremiyorum imkanım varken araba alacağım sözde.. dört yıl oldu ya.. Ehliyet alalı 13 yılı geçti merakım yok arabalara .. Her şeyimi erteliyorum hayatım da daha tatile gitmedim tek başıma Antalya ya gidecektim halen gideceğim yedi sene geçti.. izinlerimi bazen evimde geçiriyorum imkanım var halbuki gitmek için..
4.Evimizde büyükannem yatalak annem bakıyor bende arada haftasonları başında kalıyorum alışverişe yardım ediyorum. Evliliği sadece yaşlılık için düşünür hale geldim bir yaşam destekçisi olması için
yaşlı hissediyorum kendimi yaşamdan zevk alamıyorum..
1. konuşma güçlüğü çekiyorum konuşacak çevremde fazla insan yok iş yerinde sessiz bir ortam var arada 3 5 dk günlük konuşmalar var. Eve geç geliyorum iş icabı pek kimse görmüyor beni hafta sonu pazar günü konuşuyoruz sadece,hafta içi telefonda günlük sözler. Bu problemi eski arkadaşımla buluşunca anladım oda fark etti.. Nasıl çözeceğim bilmem..
2. son iki seneden beri kızlarla ilişkim çok kötü iki kişiyi terk ettim oyaladım başka biriyle beraberdim ..Sürekli çıktığım kız benden yaşça küçük ve iki üç kişiyle geziyor nette tanışıyor biliyorum o kızın hareketini...Ben sadece geziyorum maksat kız ile damsız girilmeyen yerlere girmek tek dolaşmaktansa biri ile gitme bir yere mesela .. o Kız da benimle aynı fikirde sadece amacı bir erkekle gezmek.. tek dolaşmaktansa biri ile gitme bir yere.. Çok fiziği de yerinde değil farkında.. Artık evlenmek istiyorum çevrem kötü bulamıyorum ailemin çevresi de yok nereden bulacağım şaşırdım net den uğraşamam artık sıkıldım ..Yurt dışından mı kız getirsem ciddi ciddi düşünüyorum Türk kızları psikolojimi bozdu

3.Hayatımı değiştiremiyorum imkanım varken araba alacağım sözde.. dört yıl oldu ya.. Ehliyet alalı 13 yılı geçti merakım yok arabalara .. Her şeyimi erteliyorum hayatım da daha tatile gitmedim tek başıma Antalya ya gidecektim halen gideceğim yedi sene geçti.. izinlerimi bazen evimde geçiriyorum imkanım var halbuki gitmek için..
4.Evimizde büyükannem yatalak annem bakıyor bende arada haftasonları başında kalıyorum alışverişe yardım ediyorum. Evliliği sadece yaşlılık için düşünür hale geldim bir yaşam destekçisi olması için
yaşlı hissediyorum kendimi yaşamdan zevk alamıyorum..

Yorum