Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Sizce Hangsini Yapmalıyım. ( İKİ ARADA BİR DEREDE )

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    arkadaşlar size bir hikaye anlatmak istiyorum:
    bir gün 60 yıllık ressam lokantaya girmiş fakat cebinde parası yokmuş.Yemeğini bitirdikten sonra ücret yerine lokanta sahibinin resmini çizmiş.
    Daha sonra lokantacı itiraz etmiş; iki saattir yiyorsun ama resmimi 5 dk da çizdin bu böyle olmaz demiş.
    Ressan cevap vermiş :5 dakika değil 60 yıl ve 5 dakika demiş...
    iyi forumlar..

    Yorum


    • #17
      Aynen öyle . Aile hekiminin verdiği Cipralex recetesne baktım . Depresyon diyor, açık hava korkusu diyor( korku değil benimki çıkmak stemiyorum) bide hiç kullanmayan ben 10 mg ideal gibi

      Ama bi yandan pskiyatrist in verdiği toplam 70 mg lık haplar var. depresyon + takıntı. Kendime güvenmiyorum bu ilaçları kullanmada.

      Peki son bişey .

      Mesela Hepatit A olunuyo , hapları kullanmassan B, C diye ilerliyor.

      Psikolojide de böyle bşey var mı ? Mesela ben yanlış kullandım Hastalık ilerler mi ?

      Yorum


      • #18
        fazla ilaç prospektüsü okumayın

        Yorum


        • #19
          Peki son bişey .

          Mesela Hepatit A olunuyo , hapları kullanmassan B, C diye ilerliyor.

          Psikolojide de böyle bşey var mı ? Mesela ben yanlış kullandım Hastalık ilerler mi ?

          Yorum


          • #20
            allah bilir

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: denishan7 View Post
              Peki son bişey .

              Mesela Hepatit A olunuyo , hapları kullanmassan B, C diye ilerliyor.

              Psikolojide de böyle bşey var mı ? Mesela ben yanlış kullandım Hastalık ilerler mi ?
              Hastalık ilerlemez yalnız boşu boşuna sıkıntı çekmiş olursun.Ben mesela birkaç sene doktora gidememiştim, hastalığımda herhangi bir değişim olmadı sadece aynı sıkıntıları her gün yaşadım.Ayrıca ilk başta durumunu çok güzel izah etmişsin...çok hoşuma gitti..

              Öncelikle ben hem anafranil hemde cipralex kullanıyorum.Bu 2 ilacı alıyorum her gün ve ikisi de çok iyi ilaçlar.Önce Allah ın izni sonra da ilaçlar sayesinde çok şükür sağlığıma kavuştum.İlaçların konusunda sakın endişeye kapılma, her iki doktorun verdiği ilaçlar da çok iyi ilaçlar.

              Ben olsam psikiyatristin verdiği ilaçları kullanırdım.

              Sonuçta aile hekimin seni 1 sene dinlemiş olabilir fakat psikoloji alanında uzman bir hekim değil anlattıklarını ne kadar anlamıştır..en çok bizler kadar anlayabilir.Çünkü aile hekimi çok başka alanlarda eğitim gördü.Doktor diye psikolojiden anlamasını bekleyemeyiz.Ben kendimden biliyorum.Çocukluğumdan beri psikiyatristlere gidiyorum ve sağlıklı olmam için sürekli ilaç kullanmam lazım.Fakat aile hekimime danıştığımda "herşey senin kafanda biter, bu ilaçlar boş" dedi.Ve O anda Onun psikoloji hakkında hiçbir şeyden anlamadığını anladım.Psikiyatrist seni 2 dakika dinlemiş olabilir ama bu 2 dakika Onlar için çok şey demektir.Zaten bir psikiyatrist senin bir iki cümlenden rahatsızlığını çok rahat anlayabilir.Bu konuda uzman oldukları için bu durum onlar için zor değil.Benim psikiyatristim yaşadığım bir olayı sadece yüzüme bakarak anlamıştı..bende şok olmuştum nasıl anladı diye ama sonuçta anladı.Sürekli aynı psikiyatriste gitmek de bu konuda çok önemlidir.
              Başına gelen eziyetler artıyor değil mi...
              Buğdayı başak olsun diye toprağa attılar,
              Değirmende un olsun diye ezdiler,
              Ekmek oldu dişleri ile ezdiler,
              EZİL Kİ CAN OLASIN..CAN VERESİN...

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: koç_umbenim View Post
                arkadaşlar size bir hikaye anlatmak istiyorum:
                bir gün 60 yıllık ressam lokantaya girmiş fakat cebinde parası yokmuş.Yemeğini bitirdikten sonra ücret yerine lokanta sahibinin resmini çizmiş.
                Daha sonra lokantacı itiraz etmiş; iki saattir yiyorsun ama resmimi 5 dk da çizdin bu böyle olmaz demiş.
                Ressan cevap vermiş :5 dakika değil 60 yıl ve 5 dakika demiş...
                iyi forumlar..
                Demek istediğimin kısa bir özeti idi..Bu örnek bütün meseleyi açıklıyor.
                Başına gelen eziyetler artıyor değil mi...
                Buğdayı başak olsun diye toprağa attılar,
                Değirmende un olsun diye ezdiler,
                Ekmek oldu dişleri ile ezdiler,
                EZİL Kİ CAN OLASIN..CAN VERESİN...

                Yorum


                • #23
                  aile hekimine pek güvenme çünkü yapacakları sınırlı psikiyatriye güven sen verdi ilaçlar ağır değil merak etme cipralexde intihar düşüncesi doğrur

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: mustafa_çoban View Post
                    aile hekimine pek güvenme çünkü yapacakları sınırlı psikiyatriye güven sen verdi ilaçlar ağır değil merak etme cipralexde intihar düşüncesi doğrur
                    Böyle asılsız yorumlar yapmamalıyız çünkü arkadaş hayatında ilk defa ilaç kullanacak ve oldukça da endişeli.uzun süredir cipralex kullanıyorum ve hiçbir zaman intihar düşüncesi doğmadı tam aksine sıkıntılarımın tamamen geçmesini sağladı.

                    Ama anafranil cipralex e göre çok daha etkili bir ilaçlar.Ben ikisi de kullanıyorum.
                    Başına gelen eziyetler artıyor değil mi...
                    Buğdayı başak olsun diye toprağa attılar,
                    Değirmende un olsun diye ezdiler,
                    Ekmek oldu dişleri ile ezdiler,
                    EZİL Kİ CAN OLASIN..CAN VERESİN...

                    Yorum


                    • #25
                      Bence ilaçlar intihar düşüncesi yaratmaz.Zaten intihar düşüncen varsa onu tetikler benim düşüncem..
                      Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

                      Yaşlı Çocuk.!

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: Gülben View Post
                        Böyle asılsız yorumlar yapmamalıyız çünkü arkadaş hayatında ilk defa ilaç kullanacak ve oldukça da endişeli.uzun süredir cipralex kullanıyorum ve hiçbir zaman intihar düşüncesi doğmadı tam aksine sıkıntılarımın tamamen geçmesini sağladı.

                        Ama anafranil cipralex e göre çok daha etkili bir ilaçlar.Ben ikisi de kullanıyorum.
                        hiçbir yorumum asılsız değildir
                        intihar : SSRI'lar ile ilgili genel klinik deneyim, tedavinin ilk haftalarında intihar riskinde artış olabileceği yönündedir. Bu dönemde hastaların yakından izlenmesi önemlidir.


                        http://www.ilacprospektusu.com/ilac/...0-mg-28-tablet

                        bende kullandım aynı ilacı bendede oluşmadı ama kişiden kişiye değişir bu durum aile hekimi ile psikiyatriyi aynı seviyede tutmamak lazım eğitim seviyeleri belli ve ben çok sayıda aile hekimi gördüm genellikle tedavileri o kadar iyi değil

                        Yorum


                        • #27
                          Orjinal yazı sahibi: mustafa_çoban View Post
                          hiçbir yorumum asılsız değildir
                          intihar : SSRI'lar ile ilgili genel klinik deneyim, tedavinin ilk haftalarında intihar riskinde artış olabileceği yönündedir. Bu dönemde hastaların yakından izlenmesi önemlidir.


                          http://www.ilacprospektusu.com/ilac/...0-mg-28-tablet
                          Madem sende oluşmamış bu ayrıntıyı söylemek zorunda değilsin.Zaten yan etkiler 1000 kişiden sadece 1 kişide görülse bile yazılmak zorundadır.Ben prospektüslere pek fazla takılmam.Doktorum ilk ilaç kullanmaya başladığım zaman prospektüsü okumamam gerektiğini söylemişti.Zaten hasta olarak evhamlıyız birde yan etkileri okuduğumuz zaman daha da hasta oluruz.Olmayan yan etkileri yaşıyormuş gibi hissederiz.Psikiyatristler intihar riski yüksek olan bir ilacı zaten bize vermezler.
                          Başına gelen eziyetler artıyor değil mi...
                          Buğdayı başak olsun diye toprağa attılar,
                          Değirmende un olsun diye ezdiler,
                          Ekmek oldu dişleri ile ezdiler,
                          EZİL Kİ CAN OLASIN..CAN VERESİN...

                          Yorum


                          • #28
                            Orjinal yazı sahibi: Gülben View Post
                            Madem sende oluşmamış bu ayrıntıyı söylemek zorunda değilsin.Zaten yan etkiler 1000 kişiden sadece 1 kişide görülse bile yazılmak zorundadır.Ben prospektüslere pek fazla takılmam.Doktorum ilk ilaç kullanmaya başladığım zaman prospektüsü okumamam gerektiğini söylemişti.Zaten hasta olarak evhamlıyız birde yan etkileri okuduğumuz zaman daha da hasta oluruz.Olmayan yan etkileri yaşıyormuş gibi hissederiz.Psikiyatristler intihar riski yüksek olan bir ilacı zaten bize vermezler.
                            anlatmak istedim kişinin psikiyatriyi tercih etmesi psikiyatrinin verdi ilaçların ekşisözlük yorumlarını okuyarak karar vermiş gibi görünüyor aralarında intihar isteği en çok veren ilaç prozac ama verdiği intihar istediği sizi intihar ettirmez prozac kullandım emin ol öyle intihar ettircek kadar istek vermiyor ilaçlar intihar isteği verme durumu aslında yanlış anlaşılıyor ilaçlar sana cesaret vercektir hasta oldu için içinden intihar geçerse cesaret durumu o isteği artırcaktır doğru cipralex prozac kadar intihar isteği vermiyor ama prozac o kadar intihar isteği verme sebepi var bunu şöyle bir sözle bitirebilirim no pain,no gain

                            Yorum


                            • #29
                              Secenekleri çoğaltsak : ))
                              Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                              Yorum


                              • #30
                                Orjinal yazı sahibi: yasi View Post
                                Secenekleri çoğaltsak : ))
                                ortaya bi lustral ile efexor karıştırak adamın kafası iyce karışsın

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X