arkadaşlar size bir hikaye anlatmak istiyorum:
bir gün 60 yıllık ressam lokantaya girmiş fakat cebinde parası yokmuş.Yemeğini bitirdikten sonra ücret yerine lokanta sahibinin resmini çizmiş.
Daha sonra lokantacı itiraz etmiş; iki saattir yiyorsun ama resmimi 5 dk da çizdin bu böyle olmaz demiş.
Ressan cevap vermiş :5 dakika değil 60 yıl ve 5 dakika demiş...
iyi forumlar..
bir gün 60 yıllık ressam lokantaya girmiş fakat cebinde parası yokmuş.Yemeğini bitirdikten sonra ücret yerine lokanta sahibinin resmini çizmiş.
Daha sonra lokantacı itiraz etmiş; iki saattir yiyorsun ama resmimi 5 dk da çizdin bu böyle olmaz demiş.
Ressan cevap vermiş :5 dakika değil 60 yıl ve 5 dakika demiş...
iyi forumlar..


Yorum