iyi akşamlar arkadaşlar. burada paylaşacağım şeyler gerçekten benim özelim ve gerçekten kimseyle paylaşmadığım şeyler olduğu için sadece yaşımı söylemek istiyorum. 22 yaşındayım. pek gurur duymasam da internetten fazla anlamam. dertleşme işinin yüz yüze olmasını tercih ederim her zaman ama tahmin edebileceğiniz gibi yüz yüze dertleşebileceğim hiç ama hiç kimse yok etrafımda bir süredir ve gına geldi artık. ben de oturdum google da arattım dertleşmek istiyorum gibi şeyler
acınası biliyorum. bu siteyi buldum üye omadan biraz araştırdım gezindim. insanların görüşlerine önem verilen ve dertlerine yardımcı olunmaya çalışılan bir yermiş gibi gördüm ve üye olmaya karar verdim. siteyi tam bilmediğim için gördüğüm ilk yere dalıp nasıl konu açabilirim falan diye sordum sağolsunlar hemen burayla ilgili bir link gönderdiler ve buradayım işte yazımı yazıyorum
umarım biraz da olsa dertleşip sağlıklı öneriler alabilirim çünkü inanılmaz derecede bunalımda olduğumu düşünüyorum. bundan yaklaşık 6 ay kadar önce belirli bir süre psikoloğa gittim fakat pek fazla faydasını görmedim ben de prozac isimli bir antidepresana başladım. 3 ay kadar kullandıktan sonra bıraktım ama şimdi tekrar başlamayı düşünüyorum. dediğim gibi sitede yeniyim ve bu yazdıklarımı bile kaç kişi görecek ne olacak pek bilmiyorum açıkçası.
acınası biliyorum. bu siteyi buldum üye omadan biraz araştırdım gezindim. insanların görüşlerine önem verilen ve dertlerine yardımcı olunmaya çalışılan bir yermiş gibi gördüm ve üye olmaya karar verdim. siteyi tam bilmediğim için gördüğüm ilk yere dalıp nasıl konu açabilirim falan diye sordum sağolsunlar hemen burayla ilgili bir link gönderdiler ve buradayım işte yazımı yazıyorum
umarım biraz da olsa dertleşip sağlıklı öneriler alabilirim çünkü inanılmaz derecede bunalımda olduğumu düşünüyorum. bundan yaklaşık 6 ay kadar önce belirli bir süre psikoloğa gittim fakat pek fazla faydasını görmedim ben de prozac isimli bir antidepresana başladım. 3 ay kadar kullandıktan sonra bıraktım ama şimdi tekrar başlamayı düşünüyorum. dediğim gibi sitede yeniyim ve bu yazdıklarımı bile kaç kişi görecek ne olacak pek bilmiyorum açıkçası.


Yorum