Duyuru

Collapse
No announcement yet.

özgüvenim yok

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • özgüvenim yok

    hiç kendime güvenim yok . mutlu değilim.özgüven kazanmak için ne yapmalıyım

  • #2
    Özgüven kazanmak için;
    --yurdum insanını izle ve taklit et. Onlar gibi davran, ama onlar gibi olma. sadece rol.
    --Şehir merkezlerinde, çok kalabalık yerlerde, biri ile buluşacakmış gibi dikil bir yere ve bekle, izle, düşün, yorumla, kalabalıklara gözlerine ve bedenin aşina olsun.
    --Korkularının üzerine git. Okulda, işte sunum yap. düğünlere git. Git kalabalık bir cafede etrafı mal mal seyret.
    --Özgüvenin ilacı taklittir. Şu mal insanlar bunu yapabiliyorlarsa, ben de yapmalıyım de.

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
      Özgüven kazanmak için;
      --yurdum insanını izle ve taklit et. Onlar gibi davran, ama onlar gibi olma. sadece rol.
      --Şehir merkezlerinde, çok kalabalık yerlerde, biri ile buluşacakmış gibi dikil bir yere ve bekle, izle, düşün, yorumla, kalabalıklara gözlerine ve bedenin aşina olsun.
      --Korkularının üzerine git. Okulda, işte sunum yap. düğünlere git. Git kalabalık bir cafede etrafı mal mal seyret.
      --Özgüvenin ilacı taklittir. Şu mal insanlar bunu yapabiliyorlarsa, ben de yapmalıyım de.
      harika özet hahahahhaha
      İşin en kötü yanıdaaa bıraktığınn yerdeyim...
      hayat bana boş olmayan birşeyler söyleeee
      anlamaz kii hiçbiriii hiç bişeyyy....

      Yorum


      • #4
        Teşekkür ediyorum dostum. Senin yeni konun ve anlatımın da harika olmuş. Yorumumu yaptım bile
        Orjinal yazı sahibi: Selbst View Post
        harika özet hahahahhaha

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
          Özgüven kazanmak için;
          --yurdum insanını izle ve taklit et. Onlar gibi davran, ama onlar gibi olma. sadece rol.
          --Şehir merkezlerinde, çok kalabalık yerlerde, biri ile buluşacakmış gibi dikil bir yere ve bekle, izle, düşün, yorumla, kalabalıklara gözlerine ve bedenin aşina olsun.
          --Korkularının üzerine git. Okulda, işte sunum yap. düğünlere git. Git kalabalık bir cafede etrafı mal mal seyret.
          --Özgüvenin ilacı taklittir. Şu mal insanlar bunu yapabiliyorlarsa, ben de yapmalıyım de.
          Ne yalan söyleyim.Bu yazılanları uygulaman sonucu güzel olabilir.Taklit güzel olmasada bazen işine yarıyor,mesela bu yukarıda yazılanlar gibi.

          Yorum


          • #6
            Ahh bülbülüm ahh taklit kelime olarak alçaltıcı bir kelime. Ama yaşamımızda hep taklitlere, rollere, maskelere mecburuz ve sık sık da kullanırız. Dağdaki ceylan mıyız da, biz biz olalım. Bizi biz olarak hissettirecek bir ortam mı kaldı. Altın kural. Kimseyi üzmeden, kimseye zarar vermeden, kul hakkına girmeden, dilediğiniz kadar delirin, acı çekin, yaşayın...Ama mutlaka haklı olun. Ah bülbülüm ahh. Yalnızlığıma, kurulmamış yuvama, çocuk ve kadın özlemime öt bugün dertli dertli...
            Orjinal yazı sahibi: Bülbül View Post
            Ne yalan söyleyim.Bu yazılanları uygulaman sonucu güzel olabilir.Taklit güzel olmasada bazen işine yarıyor,mesela bu yukarıda yazılanlar gibi.

            Yorum


            • #7
              Dostum özgüvenin yoksa paran yoktur özgüveni olan insan bişeylere sahiptir o cebindeki varya insanı öyle bir özgüven verir ki insanı bi anda dünyanın sahibi hissedersin

              paraya giden yolları bul cebini doldur senden özgüvenlisi olmaz ama gerçektennnn
              İşin en kötü yanıdaaa bıraktığınn yerdeyim...
              hayat bana boş olmayan birşeyler söyleeee
              anlamaz kii hiçbiriii hiç bişeyyy....

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
                Ahh bülbülüm ahh taklit kelime olarak alçaltıcı bir kelime. Ama yaşamımızda hep taklitlere, rollere, maskelere mecburuz ve sık sık da kullanırız. Dağdaki ceylan mıyız da, biz biz olalım. Bizi biz olarak hissettirecek bir ortam mı kaldı. Altın kural. Kimseyi üzmeden, kimseye zarar vermeden, kul hakkına girmeden, dilediğiniz kadar delirin, acı çekin, yaşayın...Ama mutlaka haklı olun. Ah bülbülüm ahh. Yalnızlığıma, kurulmamış yuvama, çocuk ve kadın özlemime öt bugün dertli dertli...
                Evet doğru,insanlar istemese de bazı rollere mecbur kalıyorlar.Bu arada ya sana birşey sorucam.Cevap vermek istiyorsan tabi.Senin sorunların ne peki?Yalnızlık,yuva,kadın özlemi sorunları mı yoksa altında yatan şey başka mı?Böyle ah çekince düşündüm.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
                  Özgüven kazanmak için;
                  --yurdum insanını izle ve taklit et. Onlar gibi davran, ama onlar gibi olma. sadece rol.
                  --Şehir merkezlerinde, çok kalabalık yerlerde, biri ile buluşacakmış gibi dikil bir yere ve bekle, izle, düşün, yorumla, kalabalıklara gözlerine ve bedenin aşina olsun.
                  --Korkularının üzerine git. Okulda, işte sunum yap. düğünlere git. Git kalabalık bir cafede etrafı mal mal seyret.
                  --Özgüvenin ilacı taklittir. Şu mal insanlar bunu yapabiliyorlarsa, ben de yapmalıyım de.
                  İşte buna katılıyorum dreamer8 bu tam yerinde olmuş

                  --Özgüvenin ilacı taklittir. Şu mal insanlar bunu yapabiliyorlarsa, ben de yapmalıyım de

                  buna hasta oldum )

                  Baştan Çıkarma Sanatı - Alfa Erkek Locası

                  http://www.psikoloji.gen.tr/group.php?groupid=62

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
                    Ahh bülbülüm ahh taklit kelime olarak alçaltıcı bir kelime. Ama yaşamımızda hep taklitlere, rollere, maskelere mecburuz ve sık sık da kullanırız. Dağdaki ceylan mıyız da, biz biz olalım. Bizi biz olarak hissettirecek bir ortam mı kaldı. Altın kural. Kimseyi üzmeden, kimseye zarar vermeden, kul hakkına girmeden, dilediğiniz kadar delirin, acı çekin, yaşayın...Ama mutlaka haklı olun. Ah bülbülüm ahh. Yalnızlığıma, kurulmamış yuvama, çocuk ve kadın özlemime öt bugün dertli dertli...


                    Ne güzelde yazmışsın. Benim dertlerimde seninkilere benziyor..
                    @dreamer8 kardeş bide şunu söylemeden geçemeyeceğim, forumda msj alıntılarını niye hep böyle ters yapıyorsun? çeşitli portallarda 8 yıllık forum tecrübem var.çok nadirende olsa senin tarzında alıntı yapanları gördüm onuda söyliyim
                    Bu Dünyaya Lanetli Olarak Geldim, Lanetli Olarak Geberip Gideceğim...

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: miskin ruh hastası View Post
                      Ne güzelde yazmışsın. Benim dertlerimde seninkilere benziyor..
                      @dreamer8 kardeş bide şunu söylemeden geçemeyeceğim, forumda msj alıntılarını niye hep böyle ters yapıyorsun? çeşitli portallarda 8 yıllık forum tecrübem var.çok nadirende olsa senin tarzında alıntı yapanları gördüm onuda söyliyim
                      Heryerde ustalar çömezleri ezerler buda onun gibi bişiiii
                      İşin en kötü yanıdaaa bıraktığınn yerdeyim...
                      hayat bana boş olmayan birşeyler söyleeee
                      anlamaz kii hiçbiriii hiç bişeyyy....

                      Yorum


                      • #12
                        Öz güven kendini bilmekle tanımak ve kendin olmakla kazanılır. Güven ve dikkat çekmek hava yapmak soytarı gibi davranmak farklı şeyler. Kendini bilen insan kendine ve yeteneklerine inanır duracağı yeri bilir, yapabileceklerinin farkındadır çünkü.. Kendini tanımayan insan cahil cesaretine sahiptir ama bu güven değil. Şuursuz çırpınışlardır. Kendini çöz, yeteneklerini keşfet ve gelişmeye açık ol.
                        ........

                        Yorum


                        • #13
                          ............................
                          Last edited by hale46; 03-07-2015, 11:34 PM.

                          Yorum


                          • #14
                            Zaten yetişkin olduktan sonra mutluluk yoktur mutlu anlar vardır . Artık payına kaç tane düşerse o da . Mümkün mertebe keyif alacağın şeyleri yap en sevdiğin yemekleri ye doğada dolaş denizde yüz zillere basıp kaç vs vs Ne keyif veriyorsa sana çalabildiğin kadar çal hayattan o senden dirhem dirhem ömrünü çalıyor . Az düşün çok yaşa yoksa kafayı kırarsın bizim gibi

                            Yorum


                            • #15
                              Özgüvenini arttırmak için geçmişini kaç yaşında olduğunu vs bilmiyorum ama en basidinden gençsen 18 yaş vs yaz aylarında kasiyer olarak yada mcdonalds gibi yerlerde çalışarak özgüvenini arttırman mümkün.Hem kendi paranı kazanmanın verdiği güven ve kendi işlerini halletme durumu ve sürekli insanlarla iletişim halinden ötürü insanın özgüven vs düşünesi gelmiyor açıkcasıVe de moral bozukluğuna girip kısa ürede çıkmaya çalışma yazın 2-3 ay çalış en azından.Onun dışında kendine özgüvenini arttırmak için gönüllü işlerde bulunabilirsin kendine olan inancın ,iyi bir insan olduğuna dair düşüncelerin kendine güvenin gelir yada en basitinden mesela suriyeli vs küçük çocukları gördün mü onlara para vermek yerine yemek süt altınçörek vs alıp onlara verebilirsin en azından o gün için kendin içini rahatlatırsın ve bu uzun vade de kendine bir güven verecektir.Bunun dışında spor yapabilirsin illa şekilli bir spor olması şart değil mesela gidip yürüyüş yapabilirsin ki bilimsel çalışmalara göre anksiyeteyi azaltan etkenlerden biri de yürüyüş.Neden dersen beynimizde dopamin denen mutluluk hormonları var ve bu hormon yürüyüş yaptığımızda salınmaya başlıyor ve doğal olarak bu da insanı rahatlatıyorEğer inançlıysan da Kuranı Kerimi okumanı öneririm özellikle türkçesini hergün en azından beş sayfa okusan bu da seni mutlu eder diye düşünüyorum hayata daha pozitif bakmana yardımcı olabilir.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X