Duyuru

Collapse
No announcement yet.

o kız buraya gelmeyecek! (itiraftır)

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • o kız buraya gelmeyecek! (itiraftır)

    şimdi bir yerde anlatmazsam haykırmazsam rahat edemicem içimde büyüdü bu iş.

    ecem sana söylüyorum yıllardır arkadaşım olsan da, hayatında biri de olsa, sana hiç bir zaman yaklaşmayacak olsam da durduramıyorum arkadaş (!)

    ya yaklaşma, bakma bana ya da her yaklaştığında baktığında iliklerime kadar işleme artık. Ya bırak gideyim vefasız bir arkadaşın gibi ya da gel de geleyim hiç arkadaşın olmamışım gibi. Ya sımsıkı tut elinden o herifin, çık karşıma bana öyle bakma de ya da sen bana öyle bir bak ki o eli söküp alayım avuçlarımın içine.
    Ne başkasının olabildim yıllardır ne de seni başkalarından alabildim senin olabilmek için. Suç bende mi lan? Fark ettin mi bu yarattığın insan ölüsünü? Sevişmedim mi sandın?
    Her siyah saç sarıya döndü gözümün içine içine parladı, her dokunduğum dümdüz saç dalga oldu içine kattı, fırlattı kıyıya vurdurdu, her gezindiğim ten sen oldun sanki ellerimi lanetlemişlerdi, her kadının içine sen kaçmıştın.
    Keşke bir gün gözüne bakınca taş kesilsem lan, köpekler işese üzerime, eskiciye satılsam iki mandal bir leğene, kereviz kadar sevilmesem, at değil eşek olsam, tozu dumana katmasam, tozun dumanın içinde kaybolsam. Kaybolsam da ne sen beni bulsan ne ben seni fark etsen.

    Küfür bile edemiyorum şu boğazımdaki yumruğu çıkarmadan.

  • #2
    Abi ne güzel yazmışsın.. Böyle yazmak iliklerine kadar sevmek ister sen de tüm hücrenle sevip teslim olmuşsun. Kız bu teslimiyete dönermi?? Onu üzen hayvanlar varken kendine kul köle olan birini önemser mi?? Vursan arkasından tekmeyi köpek olur kapında ama böyle teslimiyet ne onla ne de onsuz yapar seni..! Olay yine deve ve diken münasebeti ve boşver bu hal güzel yazılara vesile oluyor. Yaz sen böyle bazı bazı
    ........

    Yorum


    • #3
      İrdelemek, fikir beyan etmek, yer yer eleştirel yaklaşmak zorundayım. Söz konusu olan, uğruna acılar çekilen, duygu yoğunluğu ile feryatlar edilen, salt ve tertemiz bir aşk değil. Kızma birader ama bir eşeğin feryadı bu. Nasıl çizer kaderini, başkasının elini tutarken, sana delicesine bakışlar atan bir sarışın. Nasıl yenilirsin Hakkın kadına verdiği güzel surete. Seni seven senin olmak ister, seni sevmeyeni nasıl sever yüreğin. Erkek güvercinlerin çilesine benzer halin. Dişi kıçını dönerken, erkek nafile sevda danslarıyla, rakslarıyla, deveranlarıyla pervane olur uğruna...
      Hiç kimsenin beraber olacağı kişiyi seçtiği özgür tercihine müdahale edemezsin. Parayla, zorla, feryatla, kafanı duvarlara vurmayla hiçbir sevgiyi kendi lehine çeviremezsin. İstirhamım şudur ki, canının böylesine yanmasından dem vuruşun, sakın içindeki sevginin büyüklüğüne ve ulviliğine inandırmasın seni. Boğulur gidersin yoksa bir tutam sarı saçta. Adam gibi çık karşısına sorunu sor ve "evet" yada "hayır" cevabı iste. Evet derse sürün mutluluğunuzu, hayır derse bırak mesut olsun kimle olacaksa.
      Orjinal yazı sahibi: hayvan_adam View Post
      şimdi bir yerde anlatmazsam haykırmazsam rahat edemicem içimde büyüdü bu iş.

      ecem sana söylüyorum yıllardır arkadaşım olsan da, hayatında biri de olsa, sana hiç bir zaman yaklaşmayacak olsam da durduramıyorum arkadaş (!)

      ya yaklaşma, bakma bana ya da her yaklaştığında baktığında iliklerime kadar işleme artık. Ya bırak gideyim vefasız bir arkadaşın gibi ya da gel de geleyim hiç arkadaşın olmamışım gibi. Ya sımsıkı tut elinden o herifin, çık karşıma bana öyle bakma de ya da sen bana öyle bir bak ki o eli söküp alayım avuçlarımın içine.
      Ne başkasının olabildim yıllardır ne de seni başkalarından alabildim senin olabilmek için. Suç bende mi lan? Fark ettin mi bu yarattığın insan ölüsünü? Sevişmedim mi sandın?
      Her siyah saç sarıya döndü gözümün içine içine parladı, her dokunduğum dümdüz saç dalga oldu içine kattı, fırlattı kıyıya vurdurdu, her gezindiğim ten sen oldun sanki ellerimi lanetlemişlerdi, her kadının içine sen kaçmıştın.
      Keşke bir gün gözüne bakınca taş kesilsem lan, köpekler işese üzerime, eskiciye satılsam iki mandal bir leğene, kereviz kadar sevilmesem, at değil eşek olsam, tozu dumana katmasam, tozun dumanın içinde kaybolsam. Kaybolsam da ne sen beni bulsan ne ben seni fark etsen.

      Küfür bile edemiyorum şu boğazımdaki yumruğu çıkarmadan.

      Yorum


      • #4
        İtiraf et , reddedil , yatış.
        Too many secrets , too many lies..."

        Yorum


        • #5
          Abi söz konusu duygular olunca ona söylenecek söz kalmıyor. Bazen yanlış olduğunu bilerek insanın gönlü birine yakınlaşıyor ve mantığın almak istemediği anlar oluyor..! Hep inandığım bir gerçeğim var an gelir hata yapışmış ise anlaşılır ama o an gelinceye kadar sözün hükmü geçmez..! Şu aşk acısını dinderecek bir hapı, ilaç olmalı ne para yapar ama
          ........

          Yorum


          • #6
            bir eşeğin feryadımı benimki bilmiyorum ama bazı hayatımızda olan bazı kişilerin varlıları sarsa da yoklukları öldürecekmiş gibi hissediyor insan.

            hani böyle seni komaya sokmuş, makinaya bağlamış bedenin canlı sadece. Hani böyle hayatmı olur? olmaz! Ama fişini çekip gitse hayat olur mu? O hiç olmaz!

            İşte öyle bir şey bu. Anlayan vardır elbet

            Yorum


            • #7
              Anlıyorum elbette. Kızlara, kadınlara bu güç verilmiştir. Çekicilik, tatlılık, sevimlilik, güzellik, şekerlik artık ne dersen de. budur erkeği serseme çeviren. Seni istemeyen birinin ruhunu ve karakterini vazgeçilmez gördüğünü hiç sanmıyorum. Dediğim gibi, sen onun sesine, suretine, duruşuna, boyuna, kaş-göz rengine, ellerinin güzelliğine vs. vurulmuşsun. Geçer dostum. Alınma sakın kinaye yaptım bir eşeğin feryadı derken.
              Orjinal yazı sahibi: hayvan_adam View Post
              bir eşeğin feryadımı benimki bilmiyorum ama bazı hayatımızda olan bazı kişilerin varlıları sarsa da yoklukları öldürecekmiş gibi hissediyor insan.

              hani böyle seni komaya sokmuş, makinaya bağlamış bedenin canlı sadece. Hani böyle hayatmı olur? olmaz! Ama fişini çekip gitse hayat olur mu? O hiç olmaz!

              İşte öyle bir şey bu. Anlayan vardır elbet

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: hayvan_adam View Post
                şimdi bir yerde anlatmazsam haykırmazsam rahat edemicem içimde büyüdü bu iş.

                ecem sana söylüyorum yıllardır arkadaşım olsan da, hayatında biri de olsa, sana hiç bir zaman yaklaşmayacak olsam da durduramıyorum arkadaş (!)

                ya yaklaşma, bakma bana ya da her yaklaştığında baktığında iliklerime kadar işleme artık. Ya bırak gideyim vefasız bir arkadaşın gibi ya da gel de geleyim hiç arkadaşın olmamışım gibi. Ya sımsıkı tut elinden o herifin, çık karşıma bana öyle bakma de ya da sen bana öyle bir bak ki o eli söküp alayım avuçlarımın içine.
                Ne başkasının olabildim yıllardır ne de seni başkalarından alabildim senin olabilmek için. Suç bende mi lan? Fark ettin mi bu yarattığın insan ölüsünü? Sevişmedim mi sandın?
                Her siyah saç sarıya döndü gözümün içine içine parladı, her dokunduğum dümdüz saç dalga oldu içine kattı, fırlattı kıyıya vurdurdu, her gezindiğim ten sen oldun sanki ellerimi lanetlemişlerdi, her kadının içine sen kaçmıştın.
                Keşke bir gün gözüne bakınca taş kesilsem lan, köpekler işese üzerime, eskiciye satılsam iki mandal bir leğene, kereviz kadar sevilmesem, at değil eşek olsam, tozu dumana katmasam, tozun dumanın içinde kaybolsam. Kaybolsam da ne sen beni bulsan ne ben seni fark etsen.

                Küfür bile edemiyorum şu boğazımdaki yumruğu çıkarmadan.
                Abi harcanıyon sen burdaya,çok güzel yazı...

                Yorum


                • #9
                  ilk post yeterince fikir verdi.

                  bahsettiğin arkadaş geri dönüşüm bile değil, farkındasın. seni en çok kızdıran da bu hammadde kalitesizliği.

                  itirafın ciddiye alınır.

                  Yorum


                  • #10
                    bazen insan anlamaz bir kalbi elinin içine sıkıştırıp sıktığını, dahada hızlı attıkça zevk verir avucunun içindeki o kalp. Hızlandıkça stres topu gibidir onu rahatlatır, alır daha da sıkar saatlerce,günlerce,yıllarca oynar, kendi mutludur, elindeki kalp sancılıdır. Oyle bi sıkar ki kalp sahibinin beynine kan pompalayamaz. Sahip maldır bir süre sonra. Köpektir artık o kalpte onun değil sıkanındır. Bilmez sahip , düşünmez, anlamaz, aklına gelmez hiç bir şey. Çünkü o kalp onun değildir artık sıkanındır. Sadece sahip maldır, yavşaktır, köpeğinde en köpeği, en kırmasıdır.

                    ama bazen bi şey olur. Sahip uyuşmuş sol yumruğunu havaya kaldırır, isyanı başlatır insana karşı. İnsan kalbi sıktıkça, o da yumruğunu sıkar. Ha bazen iner o yumruk kafasına bazen daha da havaya kalkar. Köpek değilde dona düşen son damla, mandalından kurtulup uçan çamaşır, tabaktan alınamayan o son pirinç tanesi, insanı sinir eden ne varsa o olur. Sahibini sırtından atan attır. Koşmak ister delice özgürlüğüne.

                    işte o kalbini alsa da, atsa da sahibini sırtından hem koşmayı unutmuştur bazen hemde koşmak oylesine de zevkli değildir artık. Kısacası öyle hissettirir ki bu duygu sanki at değil, dediğim gibi köpeğin en kırması, en karabaşı, en başı boşudur. Üzerine sıcak su dökseler de ayrılsam istersin bu sıkıntıdan.

                    saçma sapan bi durum işte. İçinden çıkılmaz değil yeter ki alışmaya görün bu hastalıklı ruh haline.

                    Yorum


                    • #11
                      hastalıklı bi ruh bu cumlelerı kuramaz bence.
                      çok güzel anlatıyosun nasından okudum. kendiisyanlarımı harekete geciriceksin. benım içimdeki ateşide yaktırıcaksın bana.

                      Yorum


                      • #12
                        Sevgi, çekilen acının büyüklüğü ile ölçüldüğünde; saçma sapan acıları da meşrulaştırıyor olabilme ihtimalimiz olmaz mı? Acın büyüdükçe, aşkın ve aşkına olan vefan da büyüyor demek biraz haksızlık olmaz mı?

                        Yorum


                        • #13
                          zor işlermiş bunlar. isteyerek çektiğim, çektirdiğim her türlü acıya sayıyorum artık. Ama onun ağzını burnunu kırmak istiyorum bazen. Biri özelliklede bir kız nasıl anlamaz karşısındakine yıllardır çektirdiği bu sancıyı.

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X