Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Aile

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Aile

    Uzun bir aradan sonra selam herkese,
    Bi kac sey anlatıp yorumlarınızı okumak istiyorum cunku bu gece gercekten cok kotuyum yoluna sokmaya calıstıgım hayatıma hep kostek olan bır annem ve babam var 25 yasındayım hala unv ogrencısıyım okula gitmiyorum kalabalık ortamlara giremiyorum genellikle dısarı da cok cıkmıyorum bu benım tercıhım mı dıye sorarsanız kesınlıkle hayır cunku sosyal hayatta olmak bıseyler paylasmak ısterım elımde olsa da yaparım ama yapamıyorum,bunu kostekleyen de genel de ailem oluyor annem cok baskın bır kadın ve akıl saglıgının yerınde oldugunu dusunmuyorum yıllarca polıslık yapmıs mudur olmus ve geregınden fazla otoriter acımasız babam da annemın tam tersı annem ne derse onu yapar ama benı sureklı azarlar hatta siddete kadar vardırır cogu zaman annem ve babamdan bu yasıma kadar sevgı gormedım ya ödül aldım ya ceza ıkı yıldır neredeyse odamdan cıkmıyorum sınavlarım dısında ya da zorunlu hallerde misafirler geldiginde bile son bi kac aya kadar inmezdım sımdı yenmeye calısıyorum bu huyumu.ailem benı sımarık asalak hıcbır ısı beceremeeyn bırı olarak gorur ve her fırsatta cok acımasızca yuzume vururlar 25 yasındayım ama hala kuzenılerımın komsu cocuklarının kızlarının neler basardıgını durup dururken suratıma vururlar kahvaltıda aksam yemegınde ve sureklı dogal olarak bende odama kapanırım cunku onlarla aynı ortamda oldugumda kavga baslar bı sekılde tahammul sıfır anlayacagınız gibi, ha tabi ben olmasam da onlar sureklı kavga eder annem bagırır babam pısar sinirinde bi şekilde benden cıkarır arkadaslar ben boyle bır döngoye girdim kendimi intihara gıden biri olarak gormuyorum bı umut var ıcımde sureklı ama bu tutumları benı hayattan kopartıyor ınsanlardan korkuyorum sosyal fobim tavan yapmıs durumda metroya dahi binemiyoru hıc bır sosyal aktıvıtem yok annem ve babam benden nefret edercesine yasıyorlar intihar etmemı bekliyor gibiler hep bır suclama asla hata kabul etmeme bu tavırları butun psikolojini hayat enerjımı bitiriyor bir gün hevesle bir işe baslıyorum bir sekilde yarım kalıyor cunku cok gucsuz hıssedıyorum artık bundan kurtulmak istiyorum nasıl bir oneri bekliyorum onu da bilmiyorum ama benım yasadıgımı anlayacak olanlar oldugunu bılıyorum belki fikir verebilirsiniz,tesekkürler.

    ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

  • #2
    yakın zamanda bende böyle bi çıkmaza girmiştim ama hayat güzel zamanla düzelir yaşın geç değil

    Yorum


    • #3
      sana iyi hissettirecek dostlara ve uğraşlara ihtiyacın var.. mümkün mertebe muhatap olma ailenle.enerjini düşürmelerine müsaade etme,açıkça konuş,gerçi işe yarar mı bilmiyorum..
      ağzından hayırlı sözler çıkacak insanlara yaklaş..
      umarım hersey düzelir

      Yorum


      • #4
        bilmiyorum beni hatırlayabilicek misin fakat ben seni çok iyi hatırlıyorum ,bundan yaklaşık 3 sene önce de bunları senle msn de uzun uzadıya konuşmuş ve bir noktada hem fikir olmuştuk ,şu anda bize olan şey herneyse ;asosyallik ,kişilik bozukluğu,psikoz adını başkaları koysunlar çok önemli değil ,bunlar bizden kaynaklı bir şey değil ki ,yani kendimizi suçlamak gibi bir hakkımız yok .mesela ,kansere yakalanan bir insan bundan dolayı kendini suçlar mı ya da diğerlerinden küçük görür mü kendini .hayır!işte bizim durumumuz da tam olarak bu ,kendine yüklenmiceksin ,allah herkese farklı dertler vermiş,benimki de bu diceksin .başka türlü sadece kendini yıpratırsın .

        Yorum


        • #5
          çok üzüldüm.inşallah geçer sıkıntıların.ailen hatalı ama bence mümkün olduğunca ailenle iyi geçin.ayrıca sosyal olmaya çalış.korkma, karış insanların arasına.benim de insanlardan kaçtığım dönem oldu ama şimdi daha iyiyim.şimdi insanlardan kaçmamın çok saçma olduğunu düşünüyorum.haklısın, insanların arasına karışmak zor ama bunu yaparak yenebilirsin bence korkularını.

          Yorum


          • #6
            olumlu fikirler için tesekkür ederim haklısınız insanların arasına karısmak yalnız olmadıgını hıssetmek bu hastalıgın ılacı,elımıze verdıklerı haplardan daha basarılı bır ılac ama onu cozmek ınanın cok zor benım ıcın ınsanlardan korkma kısmını gecmek ıcın bıseyler yapmam lazım mutsuz senı hatırladım konusmalarımız da aklımda katılıyorum sana bu durumda olma sebebımız belli artık sıkayet etmekten mutsuz olmaktan o kadar yoruldum ki ne kendımı suclayabılıyorum ne baskalarını ailem demeye bile elim gitmiyor yazarken sadece yoruldum ruhen ve beynen

            ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: Pigettt View Post
              olumlu fikirler için tesekkür ederim haklısınız insanların arasına karısmak yalnız olmadıgını hıssetmek bu hastalıgın ılacı,elımıze verdıklerı haplardan daha basarılı bır ılac ama onu cozmek ınanın cok zor benım ıcın ınsanlardan korkma kısmını gecmek ıcın bıseyler yapmam lazım mutsuz senı hatırladım konusmalarımız da aklımda katılıyorum sana bu durumda olma sebebımız belli artık sıkayet etmekten mutsuz olmaktan o kadar yoruldum ki ne kendımı suclayabılıyorum ne baskalarını ailem demeye bile elim gitmiyor yazarken sadece yoruldum ruhen ve beynen
              ''mutsuz olmaktan o kadar yoruldum ki'' bu cümlen tamamen beni tarif ediyor.gerçekten ben de yoruldum

              Yorum


              • #8
                bu cevabı cok sevdım ve yararlı buldum tesekkurler anne kısmı benı cok etkılıyor dedıgıne katılıyorum o ıc ses asagı ceken enerjı dusuren ses sussa hersey duzelecek gıbı onun ıcın savasmak lazım ben kacmayı tercıh edıyorum sureklı ınsanlarla konusamama ve kıbır halım var ezık gorunmek ıstemedıgım ıcın kıbırlı bırı gıbı gorunmek zorunda bırakıyorum kendımı bu da altı bos bır ego oldugu ıcın sadece kısa zamanlarda ıse yarıyor,su an icin arkadasım yok ne okulda ne baska bır yerde eskı erkek arkadasım var onunla konusabılıyorum sadece o da ne kadar yardım edebılır sadece bu soyledıklerını soyluyor belkı bır destek bır arkadasım olsa hersey daha cekılır ve daha savasılabılır bır ortam yaratacak bugun cok umutsuzum ve yorgun

                ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

                Yorum


                • #9
                  mutsuzluk hıssedebildigimiz tek ve en yogun duygu cunku yormak onun gorevi

                  ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

                  Yorum


                  • #10
                    ve okul benı cok zorluyor gidemiyorum denedim sınıfa kadar girdim derse girdim ilk araya kadar sanki insanlar bana bakınca içimde kopan fırtınaları goruyor caresızlıgımı mutsuzlugumu hıssedıyor gıbı goruyorum bu evet sacma iki saniyelik bakıstan kımse kımseyı anlayamaz ama bende oyle bır panık atak oyle bır urkeklık var ki insanlara bişey soylememe gerek kalmıyor bu benı yoruyor sınıfta dahi oturamıyorum bırak kantını

                    ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: Pigettt View Post
                      mutsuzluk hıssedebildigimiz tek ve en yogun duygu cunku yormak onun gorevi
                      Belki de tek gerçek duygu ,dimi

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: abuzettin
                        Bırak çaresizliğini görsünler, mutsuzluğunu görsünler. Hiçbiriyle konuşmuyorsun bile. Oynamayı bırak ve kendin gibi ol, umursama. Dediklerimi belki 1000 defa duymuşsundur ya da düşünmüşsündür ama bu dediğimin doğru olmadığı anlamına gelmez. Sen uygulamıyorsun yapman gerekeni. Sen mükemmel olmak zorunda değilsin, sen de hatalar yapabilirsin. Sen de gaf yapabilirsin.............

                        Sana bir öneri daha fala abartmamak şartıyla kendini hayat kadını gibi düşün. Onlar hiç umursarlar mı insanların dediklerini, ne yürüyüşlerini değiştirirler ne de yaptıkları işi kendi rızalarıyla bırakmaları gerekene kadar. Umursamaman meselesini somutlaştırmak adına bunu söyledim. (Kimseyi yargılayıcı ve küçük gören bir laf değildir, yanlış anlaşılmasın)
                        evet dogru bı ornek gibi geldi bana da yasamak ıcın umursamamak gerekir benim de oyle yapmam lazım ben yasamayı secmedigim icin kacıp kucuk bır yere saklanıyorum araf gibi ne yasıyorum ne ölüyüm buna da alıstım tabi iki yıl bitiyor bu sene cevapların icin tesekkür ederim iyi geldi, öneriler bekliyorum sizden degisik olması da tercihimdir

                        ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

                        Yorum


                        • #13
                          bence sınıfta çok kaygılı olduğunda kafandan geçenleri bi kağıda yaz.psikoloğa bu yazdıklarını söyle.ben böyle yapmıştım pskyatrismin söylediğini sınıfta kendi kendime söyledim faydası olmuştu

                          Yorum


                          • #14
                            tesekkurler cevaplar ıcın ancak okuyabıldım,sınıfta neyı yazıyordun mesela hangı hallerını? psıkologu bıraktım ben ıkı ay once.

                            ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

                            Yorum


                            • #15
                              Kendini dışarı at. Zorla ve çık kulaklarını tıka müzik dinle ve yürü insanlarının yüzlerine bak her gün bunu yap, inan dışarıda senden daha kötü durumda binlerce milyonlarca insan var, onların bakışları içinde dertlerini fark etmeyi dene ve kendi ait sorunları düşün çok basit bir şekilde kurtulursun o kapalı odadan, kurtulamazsan senin için iyi olmaz, mutlaka yap bunu günde bir saat bile olsa yürü ve rüzgarı kalbinde hissetmeyi dene.

                              çok iyi gelecek sana.
                              Sen şimdi yoksun ya. Bende yokum aslında bu dünyada. Yaşamıyorum, sadece zaman dolduruyorum, o büyük gün gelene kadar...

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X