Merhaba Arkadaşlar..Konuyu size şöyle özetliyim; Gerçekten çok sıkıntılı bir aile yaşamım oldu ve sonrasında başka olaylar sebebiyle anksiyete hastalığım oldu..Normalde esprili olan ve hatta çevremin kibar dediği (malesef çünkü kibarlık hiç iyi birşey değil aslında !!) bir yapım var.
Ama aslında içten içe Sürekli olan,geçmeyen bir öfke durumum var..Sürekli gergin bir halim var ve bu zaman zaman çok belli oluyor.İnsanlara karşı çıkışlarım oluyor..Öfkemi sürekli bastırmak zorunda kalıyorum..bu çok zor bir durum ve hiç hoşuma gitmeyen bir durum çünkü bence insan hayatta her anın tadını çıkarmalı ve rahat geniş olmalı..ama buna inansam da ve ne kadar uğraşsam da sürekli gerginlik halimi bir türlü düzeltemiyorum..
Böyle durumda oaln arkadaşlar varsa yazabilir mi?..sıkıntılarımızı paylaşalım rahatlayalım..
Bir de biliyorum doktor tavsiyesi üzerine ilaç alınır yani bunun farkındayım onun için lütfen bunu belirten ve karşı çıkan muhalefet olan cevaplar yazmayın :4: Ben sadece sizden fikir almak istiyorum; Öfke için belli ilaç kullanan yada rahatlama konusunda ilaç kullanan var mı?..Hangi ialçları kullanıyorsunuz?
Cevaplarınızı bekliyorum :105:
Ama aslında içten içe Sürekli olan,geçmeyen bir öfke durumum var..Sürekli gergin bir halim var ve bu zaman zaman çok belli oluyor.İnsanlara karşı çıkışlarım oluyor..Öfkemi sürekli bastırmak zorunda kalıyorum..bu çok zor bir durum ve hiç hoşuma gitmeyen bir durum çünkü bence insan hayatta her anın tadını çıkarmalı ve rahat geniş olmalı..ama buna inansam da ve ne kadar uğraşsam da sürekli gerginlik halimi bir türlü düzeltemiyorum..
Böyle durumda oaln arkadaşlar varsa yazabilir mi?..sıkıntılarımızı paylaşalım rahatlayalım..
Bir de biliyorum doktor tavsiyesi üzerine ilaç alınır yani bunun farkındayım onun için lütfen bunu belirten ve karşı çıkan muhalefet olan cevaplar yazmayın :4: Ben sadece sizden fikir almak istiyorum; Öfke için belli ilaç kullanan yada rahatlama konusunda ilaç kullanan var mı?..Hangi ialçları kullanıyorsunuz?
Cevaplarınızı bekliyorum :105:

Anında gülebilmek, anında yoğunlaşmak ve anında duygulanmak gibi..! Yaşadığın ana odaklanmak yani. Düşüncelerini terbiye edersen bunu başarırsın ama bunu başarabilmek için kafandaki gereksiz yoğunlukları bir tarafa bırak. Düşünerek sorun çözülmüyor , her sorunun çözümü işleve geçmeden de bitmiyor.. Forumdan talihsiz günler yaşadığını yazılarından görüyorum, geçecek demek bir şeyi geçirmiyor çünkü buna senin inanman lazım ve harekete geçmen lazım. Ne kadar hırslı , azimlisin bilemiyorum ama bu hayattan öğrendiğim diğer şey üstüne üstüne yürümeden sorunlar aşılmıyor. Yılmadan savaş, kendine inan ve her şeyin sonlu olduğunu unutma..! İlaç konusunda ağrı kesici dışında bilgim yok
Yorum