cerrahpasa veya capaya yatan varmı ben psikoz ve depresyon hastasıyım.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
hastaneye yatmak
Collapse
X
-
kardeşim bende hastayım oraya yatarak kendini kurtaramazsın kendini ancak ve ancak kendi içindeki irade inanç kurtarır. kendi kendini değiştirin yenileyin ..İşin en kötü yanıdaaa bıraktığınn yerdeyim...
hayat bana boş olmayan birşeyler söyleeee
anlamaz kii hiçbiriii hiç bişeyyy....
Yorum
-
Gata ve numuneye yattım. Hiç memnun kalmadım. Hayatımın en ölü, en iğrenç zamanlarıydı. ama yatmak zorundaydım, çünkü dışarıdaki hayatta barınamaz olmuştum artık, müşahade altına alınmak zorundaydım.Orjinal yazı sahibi: risperidone58 View Postcerrahpasa veya capaya yatan varmı ben psikoz ve depresyon hastasıyım.
Yorum

Yorum