Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Geri dönmekten çok korkuyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Geri dönmekten çok korkuyorum

    Merhaba arkadaşlar 4 ay sonra yurtdışına gideceğim okumaya en büyük hayallerimden birisiydi fakat internette rastladığım arkadaşlar çok zor yenildik döndük diyorlar. Homesick denen olay ya benimde başıma gelir ve aniden dönersem diye çok korkuyorum bunlar farkındayım lakin bir anlık depresyona yenilmek istemiyorum tavsiyesi veya bu konuda tecrübesi olanlar var mı acaba? Daha önce okul değiştirmiş alışamamış geri dönmüştüm sonrasında tabikide pişman olmuştum onun gibi bir olay yaşamak istemiyorum lütfen yardım edin...

  • #2
    Eger gercekten yurtdisinda okumak istiyorsan butun zorluklara dayanikli olmalisin. Baskalarinin sozleriyle gozun korkmasin.
    elbet kolay olicak farkli bir ortama farkli culturde insanlarla tanisicaksin.
    ama ne icin gittigini ve hedefine odaklanirsan sorun yasamazsin.
    kendine guven ve odaklan. Hic bir guzellik kolay elde edilemez. Zoeluklara hazirlikli ve direncli olmaya calis. Eger bunu basarirsan zor donemden sonra eline alicagin diplomayi dusun.

    Yorum


    • #3
      Bunu biliyorum fakat eskiden okul değiştirdiğim zamanda bunların farkındaydım sonra bir anlık gaflete yenildim oradan asla ayrılmak istemiyorum ama içimde bir korku var

      Yorum


      • #4
        Korku ile adim atma. Attigin adimlar saglam olsun ki geri donusu olmasin. Saglam adim atmazsan dusersin.
        daha once okul degistirdiysen ne demek istedigimide anliyorsundur. Bu arada okumaya hangi ulkeye gidiceksin?

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: bir umut View Post
          Korku ile adim atma. Attigin adimlar saglam olsun ki geri donusu olmasin. Saglam adim atmazsan dusersin.
          daha once okul degistirdiysen ne demek istedigimide anliyorsundur. Bu arada okumaya hangi ulkeye gidiceksin?
          Ukrayna'ya gideceğim. Bu konularda zayıfım alışma problemim var bunu aşmak istiyorum korkak biri gibi annesinin yanına pusan çocuk olmaktan kurtulmak istiyorum.

          Yorum


          • #6
            Alismak konusunda herkes problem ceker bu gayet dogal. Gercekten buyutuyorsun. Daha gitmeden boyle negativ dusunursen nasil iyi gitsin?

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: bir umut View Post
              Alismak konusunda herkes problem ceker bu gayet dogal. Gercekten buyutuyorsun. Daha gitmeden boyle negativ dusunursen nasil iyi gitsin?
              Anladım her şeyi akışına bırakır ve alışmanın gayet doğal bir şey olduğunu kavrarsam sorun yaşamaz mıyım peki?

              Yorum


              • #8
                Akisina bieak ve sorunlari onul rahatligi ile karsila elbet sorunlar cika bilir kolay degil yurtdisinda yasamak kendimden biliyorum.
                icini ferah tut hayalim icin diplomam icin evelAllah hepsinin ustesinden gelicem de

                Yorum


                • #9
                  Allah razı olsun sağol

                  Yorum


                  • #10
                    Amin cumlemizden insaAllah umarim yardimim dokunmustur. Bu arada arkadaslarinla bu konuyu fazla konusma onlar gozunu korkutmasin. Insan isterse herseyin ustesinden gelir inan kendine

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: bir umut View Post
                      Amin cumlemizden insaAllah umarim yardimim dokunmustur. Bu arada arkadaslarinla bu konuyu fazla konusma onlar gozunu korkutmasin. Insan isterse herseyin ustesinden gelir inan kendine
                      Dediklerini yapacağım ve oraya gittiğinde bu dediklerini unutmayıp sana iyi bir teşekkür yazısı yazacağım oradan

                      Yorum


                      • #12
                        Anlastik guzel haberlerini bekliyorum

                        Yorum


                        • #13
                          Kolay değil, işin açığı ben de döneceğini tahmin ediyorum. Bakalım bir dene gör, yenilmek olarak değerlendirme bunu. Nerede rahatsan ora senin vatanın.

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
                            Kolay değil, işin açığı ben de döneceğini tahmin ediyorum. Bakalım bir dene gör, yenilmek olarak değerlendirme bunu. Nerede rahatsan ora senin vatanın.
                            Nasıl tahmin ediyorsun bunu? Ben şuan aklı selim halimle dönmeyi asla düşünmüyorum. Ve diğer arkadaşımız gibi olumlu yapıcı eleştiri yaparsan sevinirim negatif halime negatiflik katmayın rica edeirm.
                            Last edited by ruguh9; 12-05-2014, 10:58 PM.

                            Yorum


                            • #15
                              Bu senin tercihin . Eger orda okumak istiyorsan her turlu sabreder dayanirsun , ne kadar cok istedigine bagli . Eger aile ve burdaki sosyal yasamina cok duskunsen ciddi bi yanlizlikla mucadele etmek zorunda kalirsin , o noktada da hayati kararin buraya donmekle sonuclanir . Keske dememek senin elinde . Aeni senden iyi kimse taniyamaz . Keskelere firsat verme

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X