/////////////////
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
lise hayatım bitmek üzere
Collapse
X
-
Canim kardesim , gercek dunyaya hosgeldin
bu her zaman boyledir . Ileri de de her zaman yasanacak seyler bunlar . Dert etme seni sen oldugun icin sevecek kaliteli arkadaslarin da olacak . Cok fazla olmiycak biliyorum ama canim diyebilecegin dostlar girecek hayatina . Gunumuzde dostluk diye bisey nerdeyse kalmadi. Sen de bundan yola cikarak insanlara guvenme, motorun ya da cok paran olursa ya da varsa yeni tanistigin kisilere hic bahsetme. Seni sen oldugun icin kabul eden insanlari bulman daha kolay olur boylece
-
insan oğlu tanıdım gerek arkadası olsun gerek sevgilisi olsun hepsi cıkarcı heralde bu da doğanın kuralı!Orjinal yazı sahibi: Mirva View PostCanim kardesim , gercek dunyaya hosgeldin
bu her zaman boyledir . Ileri de de her zaman yasanacak seyler bunlar . Dert etme seni sen oldugun icin sevecek kaliteli arkadaslarin da olacak . Cok fazla olmiycak biliyorum ama canim diyebilecegin dostlar girecek hayatina . Gunumuzde dostluk diye bisey nerdeyse kalmadi. Sen de bundan yola cikarak insanlara guvenme, motorun ya da cok paran olursa ya da varsa yeni tanistigin kisilere hic bahsetme. Seni sen oldugun icin kabul eden insanlari bulman daha kolay olur boylece
Yorum
-
yok hiç birşeye kızmama gerek yok ha sosyalde olduk onceden sosyal olmam imkansız die düşünrdüm ama oldum fazlasıyla gece kısın sogunda ates yakıp oturmak kadar güzel bişe yoktur ha bunları yaşadım baktım gelip geçici şeyler şu an arkadas sıkıntım veya herhangi bi sıkıntım yok ama 3 ay boşum 3 ay boyunca para kazanamassam psikolojim olumsuz etkilenir cünkü almam gerekenler varOrjinal yazı sahibi: poyraz_ View Postkardeşim hayat böyle maalesef ...
bende abi dedğim dost dediğim çok insandan kazık yedm elde bişey gelmiyor ama sakın bunlara kızıpta okulu bırakma ..
Yorum
-
Sen neyin kafasını yaşıyorsun? 17 yaşındasın ne motoru? Biz senin arkadaş ortamında yaşadığın sorunlara gerçek hayat diyoruz.Orjinal yazı sahibi: ocean51 View Postöncelikle selamunaleykum Allah a cok sükür diyim heryerim saglam akıl saglıgı olsun ruh saglıgı olsun
arkadslar benim sorunum DOST bildiklerimin beni satması?
arkadslar bende motor yok araba yok yasım 17 tamam ama kardesim dostum diyolar 3 - 5 gün sonra bakıyorum ortalıkta kimseler yok? ama ben takmasam bile bir motorum olsa o dostum kardesim laflarını tekrar yutturamazlar ve motora sadece kendim biner kendi işlerimi halleder gecer evime oturrum bu devirde dost felan yalan?
sizdemi benim gibi düşünüyorsunuz?
Yorum

Yorum