Arkadaşlar bu gece 3 gibi yattim çok yorgun bir şekilde yattim gözlerim kapaniyordu 5 gibi uyandım daha doğrusu uyanmışım 5 ya da 6 sabah ezanından sonra kendimi kapının önünde buldum tekrar girmek için zile bastim açtilar kimin açtiğinida bilmiyorum saat 10:30'da uyandım
