Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Arkdaşlar çok sıkıldım konuşacak birileri var mı?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Arkdaşlar çok sıkıldım konuşacak birileri var mı?

    biliyorum çok saçma bir istek ama çok sıkıldım evde

  • #2
    sitede sürekli online değilim ama tanışıp konuşabiliriz,he amacın kız arkadaşsa benden hayır gelmez
    ego sum qui sum ...

    Yorum


    • #3
      Haydi konuşalım, aç bir konu. İlgini çeken, merak ettiğin, sevdiğin, sevmediğin, hoşlandığın, korktuğun... Ne olursa. Soru olsun ki cevap olsun.

      Yorum


      • #4
        İlk olarak laubali olmayalım. Ben senin ne arkadaşın ne kardeşinim. Öncelikle tanımadığın kişilerle nasıl konuşulacağı üzerine biraz egzersiz yap. Aramızdaki yaş farkından bahsetmiyorum bile, zaten hitabetinden oldukça ergen olduğun anlaşılıyor.

        Sormuş olduğunun cevabına gelince: Hayır psikoloji öğrencisi değilim.

        Yanlış anlama, burada seni rencide etmek değil amacım. Sadece belirttiğim hususlara dikkat etmeni rica ediyorum. Hakeza, dikkat etmiyorum seni ilgilendirmez, dersen ki. Eyvallah, bu senin sorunun zaten, benlik bir durum yok.

        Yorum


        • #5
          bi laf attım ortalık birbirine girmiş amacım manita yapmak değil gençler söyle bir dostlarla hoş sohbeti özledim . Buarda erkek değilim :@ lois sen aç biz geliriz arkadan şuan aklımın ucundan hiç brişey geçmiyor.S

          Yorum


          • #6
            Anlat bakalim

            Yorum


            • #7
              Şimdi konu başlat deyince, olmuyor. Sen bir konu aç, bir terim dahi seçsen üzerinde döneriz. Benim de aklımda hali hazırda bir şey yok. Soru olmadan benim makine işlemiyor

              Yorum


              • #8
                benimde beyin erorr verdi hep bir girişken olur bir yerde yok mu koca sitede :S

                Yorum


                • #9
                  yes fark etmez .. açta bir konu neşemizi bulalım

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: ucanadam
                    Anlat panpa
                    panpa nedir ?

                    Yorum


                    • #11
                      Şimdi ben konu açayım diyeceğim ağır olur, sıkılanlar olur. Aklıma "algı mekanizması" "beynin tepkileri" olarak iki başlık geldi. Uygunsa yardıralım.

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: louis View Post
                        Şimdi ben konu açayım diyeceğim ağır olur, sıkılanlar olur. Aklıma "algı mekanizması" "beynin tepkileri" olarak iki başlık geldi. Uygunsa yardıralım.
                        çok ağır olmuş

                        Yorum


                        • #13
                          off hiç ağır bir konu kaldırcak hava da değilim :S ama fark etmez benim için benimde aklıma benlik bilinci gelmişti var mı arttıran ?

                          Yorum


                          • #14
                            O zaman sonradan komik gelen, yaşanmış kötü anılar/ataklar/hayaller desek çok mu psikologvari olur

                            Yorum


                            • #15
                              rus romanları ve filmleri

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X