Duyuru

Collapse
No announcement yet.

yabancılaşma

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • yabancılaşma

    merhabalar.. size bir sorum olacak
    ben son 2 yıldır süredir kendimi huzursuz, gergin, endişeli hissediyorum. geçmişimde yaşadığım olumsuz bir yaşantı yok çok şükür. sanırım duygusal anlamda hassas, alıngan ve kendini eleştiren bir yapım olduğu için...

    sorum şu: gün içerisinde kendimi kötü hissettiğim zamanlarda kardeşimi arar sıksık dertleşirdim fakat bir anda ona karşı bi yabancılık hissettim. görüştüğümüzde eskisi gibi yanında rahat olamadım bir yabancı varmış gibi tedirgin oldum.
    kendisiyle herhangi en ufak olumsuz bişey yaşamadık halbuki. kendimi çok kötü hissediyorum her sabah uyandığımda gün içerisinde aklıma geliyor.. bi yandan kendimi suçluyorum ama elimde değil aynı şeyi bir arkadaşım için de hissettim..
    nden böyle hissediyorum eskisi gibi olabilmek için ne yapmam gerekir ??

  • #2
    Bu aklına gelenler hayaldir gerçek deil kendini suçlama.Şöyle anlatayım sen hayalinde birini baltayla doğradın sonra polise gittin dedin ki ben bu adamı hayalimde öldürdüm.Tutuklayın beni polis derki git işine adam.Bu da böyledir aklına gelenler kuruntudan vesveseden başka birşey deildir.Aşırı endişe var sende bunu nasıl halledicen biliyon mu fazla kafaya takmamaya çalış.Her sabah kalktığında bi 10 dk. aklına gelen kötü şeyleri düşün vee bırak.Endişe duyduğun şeylerin üstüne git yavaş yavaş kendini böylece daha iyi hissetmeye başlayacaksın.

    Yorum


    • #3
      teşekkür ederim

      Yorum

      İşleniyor...
      X