merhabalar.. size bir sorum olacak
ben son 2 yıldır süredir kendimi huzursuz, gergin, endişeli hissediyorum. geçmişimde yaşadığım olumsuz bir yaşantı yok çok şükür. sanırım duygusal anlamda hassas, alıngan ve kendini eleştiren bir yapım olduğu için...
sorum şu: gün içerisinde kendimi kötü hissettiğim zamanlarda kardeşimi arar sıksık dertleşirdim fakat bir anda ona karşı bi yabancılık hissettim. görüştüğümüzde eskisi gibi yanında rahat olamadım bir yabancı varmış gibi tedirgin oldum.
kendisiyle herhangi en ufak olumsuz bişey yaşamadık halbuki. kendimi çok kötü hissediyorum her sabah uyandığımda gün içerisinde aklıma geliyor.. bi yandan kendimi suçluyorum ama elimde değil aynı şeyi bir arkadaşım için de hissettim..
nden böyle hissediyorum eskisi gibi olabilmek için ne yapmam gerekir ??
ben son 2 yıldır süredir kendimi huzursuz, gergin, endişeli hissediyorum. geçmişimde yaşadığım olumsuz bir yaşantı yok çok şükür. sanırım duygusal anlamda hassas, alıngan ve kendini eleştiren bir yapım olduğu için...
sorum şu: gün içerisinde kendimi kötü hissettiğim zamanlarda kardeşimi arar sıksık dertleşirdim fakat bir anda ona karşı bi yabancılık hissettim. görüştüğümüzde eskisi gibi yanında rahat olamadım bir yabancı varmış gibi tedirgin oldum.
kendisiyle herhangi en ufak olumsuz bişey yaşamadık halbuki. kendimi çok kötü hissediyorum her sabah uyandığımda gün içerisinde aklıma geliyor.. bi yandan kendimi suçluyorum ama elimde değil aynı şeyi bir arkadaşım için de hissettim..
nden böyle hissediyorum eskisi gibi olabilmek için ne yapmam gerekir ??

Yorum