s.a arkadaşlar bundan 1 -2 ay önce benzer konuyu açmıştım ben dermansız depresyon hastasıyım forumdan bazı arkadaşların ısrarı üzerine uzun süredir gitmediğim doktora tekrar gittim lamictal diye bir ilaç verdi belki hatırlıyanlar vardır .ama gel görki bu ilaç bende çok kötü yan etkiler yaptı geceleri uyurken karın ağrısıyla uyanıp tuvalete koşuyorum benim zaten normal zamanda da karnım ağrıyor üstüne bu ilaç da eklenince hayat zehir oldu bana .
doktora gittim söyledm pek iplemedi o ilacı bıraktım içmiyorum aradan epey zaman geçti sizce şimdi başka bir doktra gitmelimiyim ? doktor bende duygu durum bozukluğu olduğunu söylemişti gerçekten de öyle öyle anlar oluyor ki sessiz sakin süt dökmüş kedi gibi oluyorum kimi zaman sinirli asabi biri oluyorum veya eskiden tartıştığım sorun yaşadığım insanlar aklıma geliyor kafamın içinde onlarla tartışıyorum sizce bu durum nomal mi ? sizce tekrar gitmelimiyim doktora ???
doktora gittim söyledm pek iplemedi o ilacı bıraktım içmiyorum aradan epey zaman geçti sizce şimdi başka bir doktra gitmelimiyim ? doktor bende duygu durum bozukluğu olduğunu söylemişti gerçekten de öyle öyle anlar oluyor ki sessiz sakin süt dökmüş kedi gibi oluyorum kimi zaman sinirli asabi biri oluyorum veya eskiden tartıştığım sorun yaşadığım insanlar aklıma geliyor kafamın içinde onlarla tartışıyorum sizce bu durum nomal mi ? sizce tekrar gitmelimiyim doktora ???

Yorum