Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Sizce tekrar doktorra gitmelimiyim ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Sizce tekrar doktorra gitmelimiyim ?

    s.a arkadaşlar bundan 1 -2 ay önce benzer konuyu açmıştım ben dermansız depresyon hastasıyım forumdan bazı arkadaşların ısrarı üzerine uzun süredir gitmediğim doktora tekrar gittim lamictal diye bir ilaç verdi belki hatırlıyanlar vardır .ama gel görki bu ilaç bende çok kötü yan etkiler yaptı geceleri uyurken karın ağrısıyla uyanıp tuvalete koşuyorum benim zaten normal zamanda da karnım ağrıyor üstüne bu ilaç da eklenince hayat zehir oldu bana . doktora gittim söyledm pek iplemedi o ilacı bıraktım içmiyorum aradan epey zaman geçti sizce şimdi başka bir doktra gitmelimiyim ? doktor bende duygu durum bozukluğu olduğunu söylemişti gerçekten de öyle öyle anlar oluyor ki sessiz sakin süt dökmüş kedi gibi oluyorum kimi zaman sinirli asabi biri oluyorum veya eskiden tartıştığım sorun yaşadığım insanlar aklıma geliyor kafamın içinde onlarla tartışıyorum sizce bu durum nomal mi ? sizce tekrar gitmelimiyim doktora ???

  • #2
    Sorunla baş edemiyorsan git doktora. Kullandığın ilacın etkisini söyle aynını yazmaz. Geçmiş olsun
    ........

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: MoRbİd View Post
      Sorunla baş edemiyorsan git doktora. Kullandığın ilacın etkisini söyle aynını yazmaz. Geçmiş olsun


      evet zaman zaman baş edemediğimi düşünüyorum doktorun dediği gibi duydu durum bozukluğu var bende en iyisi önümüzdeki hafta gitmek...

      Yorum


      • #4
        yahu kardeşlerim doktor ilaç kimyasal hiç bişey sizi çözemez siz ancak ve ancak kendi kendinizi çözersiniz. bırakın bu uyuşturma ilaclarını ... kendinizi silkeleyin kafanızı duvara vurun dayak yiyin birileri sizi kendinize getirsin. artık
        İşin en kötü yanıdaaa bıraktığınn yerdeyim...
        hayat bana boş olmayan birşeyler söyleeee
        anlamaz kii hiçbiriii hiç bişeyyy....

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: Selbst View Post
          yahu kardeşlerim doktor ilaç kimyasal hiç bişey sizi çözemez siz ancak ve ancak kendi kendinizi çözersiniz. bırakın bu uyuşturma ilaclarını ... kendinizi silkeleyin kafanızı duvara vurun dayak yiyin birileri sizi kendinize getirsin. artık
          yok artık sende ....

          Yorum

          İşleniyor...
          X