Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Mutlu olamayacak mıyım

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Mutlu olamayacak mıyım

    İyi geceler arkadaşlar.
    Arkadaşlar benim sorunum kendimi kötü hissetmem.Sürekli boş düşüncelere dalıyor onlarla uğraşıyorrum ve bu durumdan kurtulmaya çalıştıkça daha da batıyorum.İçimde anlam veremediğim bir sıkıntı var.Yalnızlık duygusu yaşıyorum.Bu durum insanlarla iletişim kuramamaktan deil kendimi insanlardan soyutlamayı da sevmem ama bilmiyorum neden böyle oluyor.Gitmek çok uzaklara gitmek istiyorum.Ailemden çevremden uzaklaşmak ve kendime yeni bir hayat kurmak istiyorum.Bir iş yapoacağım zamn bile geçmişte yaşanmış olaylara söylenmiş sözlere takılıyor.Onları tekrar tekrar yoğurup önüme koyuyorum.Hayatımda 1 kere birisiyle çıktım saolsun o da bütün umutlarımı yerle bir etti.Zaten psikolojim yerinde değildi.O da geldi iyice yarama tuz bastı ve çekti gitti.Bugünler de zaten bu ayrılık olayı yüzünden kendimi sürekli suçluyor ve ben iyi birisi olsaydım beni bırakıp gitmezdi diye düşünüyorum.Bu durumda tabi bazı hatalarım var kabul ediyorum ama yine de bu durumu yediremiyorum kendime.İşler tam yoluna girmişti diyor dum ki saolsun kız arkadaşım beni yüz üstü bıraktı ve gitti.Yaşadığım sıkıntıları çektiklerimi duygularımı kıza ifade edemedim.Çıktığım zamn bir heyecan ve endişe hali vardı bende sürekli.Bu ister istemez sözlerime de yansıyordu.Sürekli bir sıkıntı mı var diye kıza soruyordum aslında bu soruyu sorması gereken oydu bana sormalıydı.İlişkimiz boyunca ne konuşağımı bilemiyor ne söylesem diye düşünür dururdum.Bakıyorumda boşunaymış bütün bunlar bütün bunlardan kalan bir hiçmiş.İşte mutsuzluğumun nedeni biraz da bunla alakalı , hep keşke daha farklı olsaydı ayrılmasaydık diye düşünüyorum.Bütün bunları söyleten yalnızlık mı yoksa başka biriyle çıkamayacağım hissi mi.İnsanlar duygularını ifade edip kendini bir başkasının aynasında görmekten hoşnut olur.ama ben bunu yapamadım.Duygularımı dile getiremedim ve sonunda kız çekti gitti.Bilmiyorum hayat neden bu kadar acımasız ve gaddar.Beni anlayacak birisi karşıma çıkmayacak mı.Bu ne biçim bir durumdur hergün hayata eksi puanlarla başlama ve gün sonunda hala eksi drumda kalmak.Olmuyor hayattan zevk alamıyorum.Söylediğim sözler sanki boş bir mana ifade etmiyor.Geçmişi unutayım sıfırdan başlayayım diyorum biraz kendimi kandırıyorum.Sabah uyanınca yine aynı ruh hali.Sen değersizsin , işe yaramazsın gibi düşüncelerde kayboluyorum.Evet hayat beni boğuyor nefes alamıyorum çünkü mutlu değilim içimde yaşama dair umut tohumları azaldı.Hayatım siyah beyaz film karesine döndü.Yani diyorum sen bir insansın hata yapabilirsin ama yaptığım hataları kabul edemiyorum.veya hatalı olduğumu kendimden çıkarıyor da olabilirim.Belki bana hatalı gelen davranışlar bir başkası tarafın dan böyle görülemeyebilir.Sabrediyorum diyorum ki vardır bundada bir hayır.Bekle zamn belki önüne daha iyi şeyler getirecek.Ama kabul edemiyorum kız arkadaşımın beni bırakıp gitmesini.ve bu durumdan kendimi suçlu tutuyorum.Benim durum böyle arkadaşlar siz söyleyin napayım...

  • #2
    depresyondasın. ilaç gerekir. doktora git.

    Yorum


    • #3
      Katılıyorum,depresyondasın doktora gitmelisin.

      Yorum


      • #4
        Doktora gitmek istemiyorum doktor ilacı veriyor beynimi uyuşturuyor.İlacı bırakınca aynı şeyler yine başlıyor.Bilmiyorum ben ben ben hayat artık çok üstüme geliyor.Her gün aynı düşünceler, anlamsız bakışlar, ne yapsam bu düşünceler silsilesinden kurtulamıyorum.Artık eski ben olmak istiyorum.Yalan dünyadan , sahte insanlardan sıkıldım.Herşey çıkar olmuş insanların ilişkileri tamamen çıkar üzerine kurulmuş.Böyle bir dünya da yaşamak istemiyorum.Çok yoruldum artık emekli olayım diyorum.Ama onu da yapamıyorum.Nereye kadar böyle gidecek.Kafamda deli sorular cevap bulmaya çalıştıkça cevaplar içinde kayboluyorum.Depresyonda olmak değil bence bu durum bu başka birşey bir yalnızlığın insan ruhunda açtığı yaralar, bu yaraların izi ne zaman geçecek bilmiyorum.Eskiler yadıma geldikçe kendimi kahrediyor, arkama bakmadan uzaklaşmak ve geçmişimden kurtulmak istiyor ama onlardan kurtulamıyorum nereye gitsem peşimdeler, bırakmıyorlar peşimi, bana sanki diyorlar ki sen suçlusun hiçbiyere gidemezsin.Biz senin gölgeniz bizden kurtulamazsın.Arkadaşlar bu durumdan kurtulamayacak mıyım lütfen yardımk edin...

        Yorum


        • #5
          Arkadaşım bir gün senle bütünleşecek biri çıkar ama ne zaman olur bilemezsin.Bunları düşünürsen böyle duruma gelirsin ve getirmişsin.Depresyon olduğunu bende söylüyorum.Sana tavsiye vermiş arkadaşlar zaten bu konuda ama ilaç tedavisi istemiyorsun.Depresyonu ilaçsız atlatmak istiyorsan çok çabalamalısın.Hobi edin,saçma düşüncelerine karşı koy,kendine arkadaş edin vs aklımda çok örnek var,bu durgunluğuna karşı koyacak kadar hayatını şekillendir.Bunlar sana iyileştirir diye garanti vermez ama umutlu,olumlu,mutlu olmaya gayret gösterirsen kurtulabilirsin.Bunları yapmazsan ilaç tedavisi !Karar senin dostum.Geçmiş olsun.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: Bülbül View Post
            Arkadaşım bir gün senle bütünleşecek biri çıkar ama ne zaman olur bilemezsin.Bunları düşünürsen böyle duruma gelirsin ve getirmişsin.Depresyon olduğunu bende söylüyorum.Sana tavsiye vermiş arkadaşlar zaten bu konuda ama ilaç tedavisi istemiyorsun.Depresyonu ilaçsız atlatmak istiyorsan çok çabalamalısın.Hobi edin,saçma düşüncelerine karşı koy,kendine arkadaş edin vs aklımda çok örnek var,bu durgunluğuna karşı koyacak kadar hayatını şekillendir.Bunlar sana iyileştirir diye garanti vermez ama umutlu,olumlu,mutlu olmaya gayret gösterirsen kurtulabilirsin.Bunları yapmazsan ilaç tedavisi !Karar senin dostum.Geçmiş olsun.
            bu biri çıkar lafına inanmıyorum.eğer böyleyse neden bu kadar çok yalnız insan var,neden bu kadar çok mutsuz insan var,neden bu kadar çok insan ilişkisinden memnun değil ?
            ego sum qui sum ...

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: valar.morghulis View Post
              bu biri çıkar lafına inanmıyorum.eğer böyleyse neden bu kadar çok yalnız insan var,neden bu kadar çok mutsuz insan var,neden bu kadar çok insan ilişkisinden memnun değil ?
              İlla çocuğa bütünleşecek biri çıkmıyor desem üzülmez mi?Zaten bilemeyiz orasını Allah bilir.Evet,benim çevremde de sayısız mutsuz ilişki örnek var ama bütünleşmiş örnekleride var.İnsan geleceğinde ne olacağını bilir mi?Mutsuz ilişkiler var ve nedenlerde çeşitli.Bunları konuşmak lazım aslında.Güzel konuya değinmişsin.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: Bülbül View Post
                İlla çocuğa bütünleşecek biri çıkmıyor desem üzülmez mi?Zaten bilemeyiz orasını Allah bilir.Evet,benim çevremde de sayısız mutsuz ilişki örnek var ama bütünleşmiş örnekleride var.İnsan geleceğinde ne olacağını bilir mi?Mutsuz ilişkiler var ve nedenlerde çeşitli.Bunları konuşmak lazım aslında.Güzel konuya değinmişsin.
                Çocuk bütünleşecek birini değil karşısına dürüst birisini arıyor.Maskesiyle değil özüyle sözüyle bir birisiyle karşılaşmak istiyor.İlişkilerdeki sorunun temeli insanların verdikleri sözleri çabuk unutması.Doğruluk ve güven yok temelinde bazı ilişkilerin böle oluncada bi yerden sonra ilişki bitiyor.

                Yorum


                • #9
                  ceyar aynı hayatı bende yaşıyorum cok cabalıyorum ama yıne olmuyor :th_blush:

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: bozo2 View Post
                    ceyar aynı hayatı bende yaşıyorum cok cabalıyorum ama yıne olmuyor :th_blush:
                    Biraz açar mısın nası yani dertleşiriz kardesim seninle

                    Yorum


                    • #11
                      Uyusturan antidepresan vs vardır ama uyuştyrmayanı da vardır hepsini toptan kötülemek doğru olmaz

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: falseemperor
                        Mutlu olursun nedir aq paran olsun sevdiklerin rahat olsun dah ne.
                        Dotum ne dediğini anlayamadım bir daha yazarsan iyi olur

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: falseemperor
                          Mutlu olursun nedir aq paran olsun sevdiklerin rahat olsun dah ne.
                          ne alaka.. ben parayada , cok iyi bir aileyede vs sahibim.. güzel bi bölümde okuyom ama hiç mutlu deilim

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: inanç.22 View Post
                            ne alaka.. ben parayada , cok iyi bir aileyede vs sahibim.. güzel bi bölümde okuyom ama hiç mutlu deilim
                            .
                            Mutlu olmak şartlara bağlı değildir bakış açısına bağlıdır.Nasıl bakarsan öyle görürsün güzel kardesim bu işler böle kimse kusura bakmazsın öle adam var sarayda ama zindanda ki adam ondan mutlu iş zihinde bitiyor.Ben mutluyum diyen birisi mutludur.Ben mutsuzum diyen insan mutsuzdur.Çünkü mutsuz olmak tan zevk alıyor...

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: ceyar View Post
                              .
                              Mutlu olmak şartlara bağlı değildir bakış açısına bağlıdır.Nasıl bakarsan öyle görürsün güzel kardesim bu işler böle kimse kusura bakmazsın öle adam var sarayda ama zindanda ki adam ondan mutlu iş zihinde bitiyor.Ben mutluyum diyen birisi mutludur.Ben mutsuzum diyen insan mutsuzdur.Çünkü mutsuz olmak tan zevk alıyor...
                              aynen .. katılıyorum size..

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X