Duyuru

Collapse
No announcement yet.

mrb.. tıpcı bi arkadas yokmu ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • mrb.. tıpcı bi arkadas yokmu ?

    arkadaslar bugun gene rahatsız his ettim kredimden nakit çekip hastaneye gitcm dedim ama cekemedm gitmedim..

    psikiyatristleri sevmem.. antidepresan sevmem.. korkunc geliyor..

    tek bi problemım kaldı oda nefes takıntım.. vesvese hastasıyım tüm geçmişime bi örtü örttüm ama bu nefes takıntım bitmiyor..

    tıptan anlayan bi arkadas varsa mesela kalabalık ortamlarda ve yakın mesafede nefes alamıyorum boguluyorum sanki..

    sorum şu nefes alamama vücudumda büyük bi hasar olusturmusmu? olusturmus korkusuyla yanıp tutusuyom..

  • #2
    sınav haftasındayım memleketen uzagım ondanda artıı bu..

    Yorum


    • #3
      sanırım yavas yavas fikrim değişiyor.. iyleşmiyorm ama fikrim değişiyor.. fikri olan yazabilirmi bisiler yalvarırım..

      Yorum


      • #4
        Evet, nefes alamama, ciğerlerindeki bir sorundan değil; tamamen kasılma ve psikolojik olarak gerçekleşiyor sende. Mutlaka vücuduna zarar veriyordur ve daha da fazla verecektir. Ya nefes almak için asosyal olacaksın, ya sosyal olmak için yarım nefes yaşayacaksın. Off acınacak haldeyiz ya, ne hastalıklar çıktı. Yalnız nefes alamama takıntısı, sen yalnızken de olmalı. Zihninle, bedeninin istemsiz hareketlerinden biri olan nefes alışverişi sekteye uğratmak.
        Orjinal yazı sahibi: inanç.22 View Post
        arkadaslar bugun gene rahatsız his ettim kredimden nakit çekip hastaneye gitcm dedim ama cekemedm gitmedim..

        psikiyatristleri sevmem.. antidepresan sevmem.. korkunc geliyor..

        tek bi problemım kaldı oda nefes takıntım.. vesvese hastasıyım tüm geçmişime bi örtü örttüm ama bu nefes takıntım bitmiyor..

        tıptan anlayan bi arkadas varsa mesela kalabalık ortamlarda ve yakın mesafede nefes alamıyorum boguluyorum sanki..

        sorum şu nefes alamama vücudumda büyük bi hasar olusturmusmu? olusturmus korkusuyla yanıp tutusuyom..

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
          Evet, nefes alamama, ciğerlerindeki bir sorundan değil; tamamen kasılma ve psikolojik olarak gerçekleşiyor sende. Mutlaka vücuduna zarar veriyordur ve daha da fazla verecektir. Ya nefes almak için asosyal olacaksın, ya sosyal olmak için yarım nefes yaşayacaksın. Off acınacak haldeyiz ya, ne hastalıklar çıktı. Yalnız nefes alamama takıntısı, sen yalnızken de olmalı. Zihninle, bedeninin istemsiz hareketlerinden biri olan nefes alışverişi sekteye uğratmak.
          yanlızken olmaz.. rahat alırım insan görünce oluyor.. sonra yaptıgım hatayla yanıp tutusuyorum.. elimde deil napsam unutamıorm.. o kdr korkağım ki 14 senedir cekıyom bu kuruntuları ama gene ölemiyorum .. ama hayat sevincim cooook hayatı sevıyorum ailemi sevıyorum erken oldugunu düsünüp ölmektn vaz geciorrm.. nefes düzensizliği en fazla kanser yapar beni ama ben çook korkunc bi zarar verdiğini kabullenmısım.. keske akıl hastası olmasaydım

          Yorum


          • #6
            belki sordugum soru karmasık tek bi soru soracagım arkadas.. bu kuruntu hepinize korkunc geliyomu yoksa sadece banamı korkunç geliyor?

            Yorum


            • #7
              arkadaslar iyi niyetliyim ALLAH tan korkarım kımseye zararım olmadı ama su ana kdr 35 erkekle yattım onun bedelimi bu acaba.. escinselim bayanlardan hiç hoslanmıyorum elimde deil.. ama son bi senedir kımseyle tanısmadım iliski yasamadım.. bi kişiylede 5 sene cıktım..

              Yorum


              • #8
                babam, annem aramıyolar beni bazen sokakta kalırım diye korkuyorum.. ama içimdeki cocuk ölmedi hiçbise öldüremiyor cok mutluyumm evet.. hiçbiseyde kusur ve eksiklik olmamalı mükemmel bi karakterim varsada bu mükemmellik içimdeki cocugada yansımıs. ailemde haklı escinsel ve psikolojik bi cocugu kim sevebilir ondan üzülmüyorum.. adım adım atlatmak gerekir cünkü baska bi care yok.. sacmalıyorum biliyorum ama hersey korkunc elde deill

                Yorum


                • #9
                  35 kişi harbi gerçek mi ? bizim gibi bir toplumda 35 tane bulduysan çok acayip çevren var demektir
                  ego sum qui sum ...

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: falseemperor
                    Bizim gibi bir toplum dediginin yarisi gizli escinsel 3 te 1 I pedofili bir sapik toplumu.
                    sende haklısın, herkes çok süper gibi gözükür dışarıda ama kimin ne yaptığı belli değil. her türlü kepazelikte derece yapan ülkeyiz
                    ego sum qui sum ...

                    Yorum


                    • #11
                      İnsanların ağızlarına 20 cm den fazla yaklaşma sen de o zaman. bir metreden de rahatsız etmiyor ya.
                      Orjinal yazı sahibi: inanç.22 View Post
                      yanlızken olmaz.. rahat alırım insan görünce oluyor.. sonra yaptıgım hatayla yanıp tutusuyorum.. elimde deil napsam unutamıorm.. o kdr korkağım ki 14 senedir cekıyom bu kuruntuları ama gene ölemiyorum .. ama hayat sevincim cooook hayatı sevıyorum ailemi sevıyorum erken oldugunu düsünüp ölmektn vaz geciorrm.. nefes düzensizliği en fazla kanser yapar beni ama ben çook korkunc bi zarar verdiğini kabullenmısım.. keske akıl hastası olmasaydım

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: bay_E
                        Kimseye zararım olmadı derken buna emin misin?
                        saymışsın, şu ana kadar 35 erkekle diye. Onlara iyilik yaptığını mı zannediyorsun?

                        Kınamıyorum ama zarar vermek sadece birini bıçaklamak, parasını çalmak filan değildir..sana onlarca zarar verme yöntemi sayarım.
                        ve keşke adamların parasını çalsaydın da yatmasaydın, çünkü paralarını çalsan ya da bıçaklasan sadece sen günahkar olurdun ve kalkıp helallik dilerdin ancak kendi günahına onları da ortak ettin ve onların da günahkar olmasını sağladın veya onlar sağladı artık ilk teklif kimden geldiyse.

                        Bak eşcinsellik için şöyle denir dünyadaki bütün denizlerin suyuyla yıkansa bile temizlenemez bir günahtır nasuh tövbe hariç.
                        Nasuh tövbeyi öğren çünkü başka bir kurtulma yolun yok. Gerçek manada inançlıysan tabi eğer. Yoksa dedikleri takma unut gitsin
                        haklısın.. iğrenç bişey zaten.. internet aracılığıyla tanıstım coguyla.. bide asıl zarar bana geldi yani zararda olan hep bendim cünkü.. acık konusmak istemıorm ama ben kımseye zarar vermedm.. benle olanlarda benden yasca büyüktü hepsi.. insanlar acımaz asla bakıolar zevk alcaklar, kımsenın gözünün yasına bakmazlar.. AMA GENE SÖYLÜYORUM EŞCİNSELLİĞİN LUT KAVMINDEKİ ZAMANINDAN FARKI YOKTUR.. işin içinde bi dönemler bulundugum için bilirim pislik bi ortam.. ama benle ilişki yasayanda onalrda öyleydi.. ve benden yasca buyuktu

                        Yorum


                        • #13
                          ama sunuda sölim evet yaparken cok korkuyodum utanıyodum cekiniyodum ama zorla kımse sahip olamadı bana karsılıklı istekle gelişti.. ama gene diyorum bayanlara karsı ilgim sıfır..

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: valar.morghulis View Post
                            35 kişi harbi gerçek mi ? bizim gibi bir toplumda 35 tane bulduysan çok acayip çevren var demektir
                            benim dostum vardı 200 kişile yatmıs mesela hemde yası daha 26.. cok cesitlilik oluyo escinsel ortamda.. yani uzun süreli zor..

                            yanlıs ama gene diyorum cok yanlıs.. ama aşırı derecede partner değişikliği olur escinsellerde.. beni psikolojik hastalık durdurdu

                            Yorum


                            • #15
                              hatta türkiyede canlı sohbet kanalları var.. binlerce kişi giriyor.. kımse escinsel olmak istemez ama elde olan bişe deil.. belki sapıklık olarak anlasılır ama erkek olmama rağmen bi bayandan sıfır elektrık alıyorum.. karakterle bağdaşlanmaz bu durum cok farklı..

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X