arkadaslar bugun gene rahatsız his ettim kredimden nakit çekip hastaneye gitcm dedim ama cekemedm gitmedim..
psikiyatristleri sevmem.. antidepresan sevmem.. korkunc geliyor..
tek bi problemım kaldı oda nefes takıntım.. vesvese hastasıyım tüm geçmişime bi örtü örttüm ama bu nefes takıntım bitmiyor..
tıptan anlayan bi arkadas varsa mesela kalabalık ortamlarda ve yakın mesafede nefes alamıyorum boguluyorum sanki..
sorum şu nefes alamama vücudumda büyük bi hasar olusturmusmu? olusturmus korkusuyla yanıp tutusuyom..
psikiyatristleri sevmem.. antidepresan sevmem.. korkunc geliyor..
tek bi problemım kaldı oda nefes takıntım.. vesvese hastasıyım tüm geçmişime bi örtü örttüm ama bu nefes takıntım bitmiyor..
tıptan anlayan bi arkadas varsa mesela kalabalık ortamlarda ve yakın mesafede nefes alamıyorum boguluyorum sanki..
sorum şu nefes alamama vücudumda büyük bi hasar olusturmusmu? olusturmus korkusuyla yanıp tutusuyom..

onun bedelimi bu acaba.. escinselim bayanlardan hiç hoslanmıyorum elimde deil.. ama son bi senedir kımseyle tanısmadım iliski yasamadım.. bi kişiylede 5 sene cıktım..
Yorum