Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Psikoloji okuyanlar özellikle lütfen yardımcı olun

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Psikoloji okuyanlar özellikle lütfen yardımcı olun

    ben psikoloji 1.sınıf öğrencisiyim inşallah finallerden sonra 2 ye geçcem . sorun şu bizim stajlar 3 ve 4 sınıfta başlıyor ben şimdiden bir yerde çalışmak istiyorum . nerelere başvurabilirm ne yapmalıyım hiç bilmiyorum
İşleniyor...
X