ben psikoloji 1.sınıf öğrencisiyim inşallah finallerden sonra 2 ye geçcem . sorun şu bizim stajlar 3 ve 4 sınıfta başlıyor ben şimdiden bir yerde çalışmak istiyorum . nerelere başvurabilirm ne yapmalıyım hiç bilmiyorum
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Psikoloji okuyanlar özellikle lütfen yardımcı olun
Collapse
