Duyuru

Collapse
No announcement yet.

hayat yüzleşince güzel..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • hayat yüzleşince güzel..

    ben siteye girdmiodm kendimi analiz ettim bi süre..

    psikolojik hastalıklar, insanlar tarafındn kullanıldm pişmanlıgı, geçmiş falan filan ..

    neyse asıl konuya geleyim korkularımla yüzlereşerek bin bir olumsuz düşünceden kurtuldugumu görüyorum.. lider korkumu tespit edip çeşitlenmiş baya kaygımın yok oldugunu,etkisiz hale geldiğini görüyorum..

    eskiden haftada sürekli obsesif atagı varken simdi ise haftada 1 gün tek yogunlasır.. yogun andayken korkumla yüzleşerek rahatlayıp rahatca uyuyorm..

    doktorum hep korkunla yüzleş demisti ne olursa olsn.

  • #2
    Yüzleşmek güzeldir. Yüzleşince kazanma şansın var ama kıçını dönünce asla şansın yok.

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
      Yüzleşmek güzeldir. Yüzleşince kazanma şansın var ama kıçını dönünce asla şansın yok.
      aynen bu yolda ölmek var dönmek yok abi

      Yorum

      İşleniyor...
      X