Genel bir buhran hali.
Tüm bu kabalıklar, hırçın tavırlar, acıtacağını bile bile umarsızca sarf edilen sözler. Bencillik. Ötekileştirme. Kendini başka bir yerde; yukarıda ; daha parlak, daha özel, daha ... daha.. görme hali. Ben yaptım, ben söyledim, ben düşündüm, ben ... ben... ben... Ve sen : eğer benim gibi düşünüyorsan, benim gibi hissediyorsan, benim gibi yaşıyorsan ya da "benim sözümü dinliyorsan" , varolmaya hakkın var.
Bu düşünce sisteminden , bu atalet halinden , bu bencillikten, bu kin kusmalarından gına geldi.
Tarifsiz bir tahammülsüzlük besliyorum, hiçbir iyi niyet hali barındıramıyor, öfkeleniyorum.
Başka bir yerdeymişim gibi , kendimi yaşamdan soyutluyorum. Günün realitesinden uzaklaşıyor, içsel bir kapanma ve duyarsızlaşma hali yaşıyorum.
İnsanlara karşı bakış açımdaki tarafsız bölgeyi muhafaza etmekte zorlanıyorum. İnsan ilişkilerimde objektif olamıyorum. Yeni tanıştığım ortamdakilere şüpheli yaklaşıyor , eskisi gibi güven halini sağlayamıyorum.
Genel anlamda sosyal hayatın beni mutsuzlaştırdığını hissediyor , daha çok kendimi güvende hissettiğim arkadaş ve aile çevremin dışına çıkmaktan korkuyorum.
O hep eleştirdiğim, yafta meraklısı kimselerden biri olup çıkma endişesi de üstüne tuz biber oluyor.
Tüm bu kabalıklar, hırçın tavırlar, acıtacağını bile bile umarsızca sarf edilen sözler. Bencillik. Ötekileştirme. Kendini başka bir yerde; yukarıda ; daha parlak, daha özel, daha ... daha.. görme hali. Ben yaptım, ben söyledim, ben düşündüm, ben ... ben... ben... Ve sen : eğer benim gibi düşünüyorsan, benim gibi hissediyorsan, benim gibi yaşıyorsan ya da "benim sözümü dinliyorsan" , varolmaya hakkın var.
Bu düşünce sisteminden , bu atalet halinden , bu bencillikten, bu kin kusmalarından gına geldi.
Tarifsiz bir tahammülsüzlük besliyorum, hiçbir iyi niyet hali barındıramıyor, öfkeleniyorum.
Başka bir yerdeymişim gibi , kendimi yaşamdan soyutluyorum. Günün realitesinden uzaklaşıyor, içsel bir kapanma ve duyarsızlaşma hali yaşıyorum.
İnsanlara karşı bakış açımdaki tarafsız bölgeyi muhafaza etmekte zorlanıyorum. İnsan ilişkilerimde objektif olamıyorum. Yeni tanıştığım ortamdakilere şüpheli yaklaşıyor , eskisi gibi güven halini sağlayamıyorum.
Genel anlamda sosyal hayatın beni mutsuzlaştırdığını hissediyor , daha çok kendimi güvende hissettiğim arkadaş ve aile çevremin dışına çıkmaktan korkuyorum.
O hep eleştirdiğim, yafta meraklısı kimselerden biri olup çıkma endişesi de üstüne tuz biber oluyor.

Yorum