Universitede bir kiz arkadasla tanışmıştim. Kisa bir sürede dost gibi olduk. Gene ayni üniversitede liseden beri tanis olduğum yakin bir arkadasim vardı. Lise arkadasim yeni tanışmış oldugum arkadaştan pek hoşnut değildi. Ben ne zaman onunla olsam benden kacmaya başlıyordu fazlada samimi olmamami istiyordu. Aralarinda bir olay olmuştu o olaydan sonra lise arkadasim o kizi isi dustugu icin onunla konustugunu hissetti. Bende dedim gidelim konuşalım oyle mi değil mi diye. 3 4 kere dedim sakin anlatma dedi. Her neyse bir gün whatsapp da kiz arkadasimla yazisiyorduk. Dedi benimle bir problemi sıkıntısı olan var mi. Benimde durustlugum tuttu lise arkadasimin düşündüğü meseleyi söyledim. Yalniz anlatirken bir gaf yaptim kiz ondan ozur dileyecekken benim gafimdan sonra naparsa yapsin moduna geçti. Haliyle üzüldü tabi. Hakkında iyi düşündüğü kişinin ondan nefret ettigini ogrendi. Bende bu durumu icime sindiremedim bari karsi taraftan iyi bir şey cikar umuduyla Ertesi günü lise arkadasimi aradım ve böyle boyle anlattigimi söyledim. O da nasil anlatirsin, ben sana deme demedim mi vs. Diyerek sinirlendi.Barismayada gönlü olmadi. Bende olayi anlattigima pisman oldum. Madem bu olay cozulmicek hic yokmus gibi gosterelim dedim kiza karsi. Bundan sonrasi fiyasko
Lise arkadasimla anlastik bir ses kaydi yaptik . Oyle bsi demedigini bastira bastira dedi. Beni yalanci gösterdi. bu olayi onun basina actigim icin bu duruma birsey demedim. Sandim ki kiz buna kanicak bu olayi boyle gecistircez. Arkadasim da isin yanlisligini anlayamadi. Ben kaydi gönderdim . Doğaçlama olduğu icin inandiriciydi anlasilmasi zordu. Bir sure sonra kiza sordum dinledin mi diye. Beklenmedik bir cevap aldım. Senden korkuyorum en iyi arkadasini arkasindan nasil boyle bsi yaparsın dedi. Tabi kayda inandigi icin beni yalancı da zannetti. Olayin sonucu lise arkadasima yaradi . Sanki aralarinda benim ona anlattigim seyler yokmus gibi oldu ilerleyen zamanlarda. Olan bana oldu. Ozkardesim kadar sevdiğim bir insani hem kaybettim hemde arkasindan kötü bir sekilde anilir oldum. Bir nevi hakettigimide düşünüyorum bu yaptıklarımdan sonra. Iki kisinin arasini yapmak benim haddime degilmis. Bu anlattigim olay 3 ay önce falan oldu. Ben zamanla unuturum dedim ama dersler baslayinca kiz arkadasimi üniversitede sık gormeye başladım. Her gördüğümde icimde bir vicdan azabi oluşuyor . Unutucagima daha kotuye gidiyorum. Bir de boyle cok kotu bir şekilde taninmak insana ayri bir koyuyor. Isin aslini anlatmak da iyi bir çözüm gibi durmuyor. Lise arkadasim zaten onu sevmediği için anlatma degmez modunda. Böyle karışık bir modda kaldim. Bir ise konsantre olamiyorum. Nerdeyse hergün bu olayin pismanligini çekiyorum. Bu isin icinden nasil çıkarım ? Diyelimki kiza anlaticam nasil anlatmaliyim ?Yoksa artik bu vaziyete alismalimiyim ? Yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler.
Lise arkadasimla anlastik bir ses kaydi yaptik . Oyle bsi demedigini bastira bastira dedi. Beni yalanci gösterdi. bu olayi onun basina actigim icin bu duruma birsey demedim. Sandim ki kiz buna kanicak bu olayi boyle gecistircez. Arkadasim da isin yanlisligini anlayamadi. Ben kaydi gönderdim . Doğaçlama olduğu icin inandiriciydi anlasilmasi zordu. Bir sure sonra kiza sordum dinledin mi diye. Beklenmedik bir cevap aldım. Senden korkuyorum en iyi arkadasini arkasindan nasil boyle bsi yaparsın dedi. Tabi kayda inandigi icin beni yalancı da zannetti. Olayin sonucu lise arkadasima yaradi . Sanki aralarinda benim ona anlattigim seyler yokmus gibi oldu ilerleyen zamanlarda. Olan bana oldu. Ozkardesim kadar sevdiğim bir insani hem kaybettim hemde arkasindan kötü bir sekilde anilir oldum. Bir nevi hakettigimide düşünüyorum bu yaptıklarımdan sonra. Iki kisinin arasini yapmak benim haddime degilmis. Bu anlattigim olay 3 ay önce falan oldu. Ben zamanla unuturum dedim ama dersler baslayinca kiz arkadasimi üniversitede sık gormeye başladım. Her gördüğümde icimde bir vicdan azabi oluşuyor . Unutucagima daha kotuye gidiyorum. Bir de boyle cok kotu bir şekilde taninmak insana ayri bir koyuyor. Isin aslini anlatmak da iyi bir çözüm gibi durmuyor. Lise arkadasim zaten onu sevmediği için anlatma degmez modunda. Böyle karışık bir modda kaldim. Bir ise konsantre olamiyorum. Nerdeyse hergün bu olayin pismanligini çekiyorum. Bu isin icinden nasil çıkarım ? Diyelimki kiza anlaticam nasil anlatmaliyim ?Yoksa artik bu vaziyete alismalimiyim ? Yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler.

Yorum