Hayatım tiyatrodan ibaret oldu...Ben çok yoruldum artık dur diyorum içimdeki bene oda sen dur diyor sanki...........Artık tebessümü geçmiyor gülüşlerim işte ayrı evde ayrı ailede ayrı iç dünyamda ayrı birer senaryo çok yoruldum ama sonunu bulamıyorum böyle geldi böyle gidiyor........çökmek üzereyim........[/url]
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
HAYATIM TİYATRO
Collapse
X
-
özrünüzü kabul ettim ama beni ağlattınız dilerim siz ağlamayın bu benim ilk mesajımdı burasıyla ilgili düşüncelerimi çaresizliğime bir umuttu şimdi ise hüzün oldu ama dedim ya her şeye rağmen özrünüzü kabul ettimOrjinal yazı sahibi: Zealot:cry: gercekten cok ozur dilerim<div align="center"><br /> </div>
Yorum
-
Merhaba
Sadece sizin değil dünya üzerinde yaşıyan herkesin hayatı tiyatrodur.
Böyle olmasıda çok normaldir....
Herbirimizin yüzünde maskeler oyunlar oynarız hayatda....
Bu oyundan yorulan ve çökenler oyun dışı kalır ama oyun bitmez....
Siz ne olmasını bekliyorsunuz .....
Ya da tam olarak neden şikayet ediyorsunuz ?
Ayrıntılı yazarsanız hasbelkader bir yardımımız dokunur belki....
Yorum
-
tiyatro zaten yasamin ingelenmis oyunundan ibarettir, gerci bunu gecelim, onemli olan sahnelediginiz oyunda karakterinizin rolunu kendiniz yazmanizdir hayat dedigimiz tiyatro oyununda.
kimi zaman benim gibi sacma sapan oyunlar yazariz, abuk davraniriz akabinde uzulup basa sarariz, kimi zaman sizin gibi duyarli bir karalter olur hayat verdigimiz, ama aslolan dusunmemektir.
"duzunme arzu et sadece bak boceklerde oyle yapiyor " cok sevdigim bir cumledir, umarim icerdigi anlami farkedersiniz, bu arada sacma sapan davranislarim icin birkez daha ozur dilerim. :cry:
Yorum
-
yazmak çok isterim şuan içimden geçenleri ama yazamıyorum sadece şunu söyleye bilirim canlandırdığım 4 karekter var bunlardan kurtulmak istiyorum alaca gibiyim ve kendim gibisi varmı bilmiyorum vardır belki onlar çözümü bulmuşlardır diye bu konuyu açtım beni realden tanıyanlara biraz bahsetmeye kalktım anlayamadılar sadece işe biraz ara ver dinlen dediler ama bu çözüm değil değişen bir şey olmuyor.....<div align="center"><br /> </div>
Yorum
-
canlandirdigin 4 krakteride aslinda ruhunun bilesenleri oldugu asikar, tek yaman gereken farketmek, bence birak digher insanlar anlamasinlar, zira anlasalarda bisey farkedecegini sanmiyorum, cunku bu kotu bi durum degil gercekten, herkezin duruma gore degisen tepkileri vardir;
mesela ben;
sayko zealot, sevdigi seylere zarar geldiginde ortaya cikar
genis zealot, hayatin buyuk kismini kaplar rahat, ozguven sahibi, sozunu esirgemeyen
aptal zelaot, sadec alkol aldiginda ortaya cikar biraz once oldugu gibi
recower zealot, aptal zealotun aciklarini ortmeye calisir, vicdan gibi yani
bunlar sadec 4 tanesi, eger kisiligimizi tanimlamaya calisirsak 500 dn fazla parca cikar ortaya.
Yorum

Yorum