Duyuru

Collapse
No announcement yet.

arkadaşlık

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • arkadaşlık

    slm arkadaşlar benim niye hiç arkadaşım olmuyo insankarla bir ilişki kuramıyorum dertlerimi paylaşabileceğim bir tane bile arkadaş yok kendimi çok yalnız hissediyorum özellikle şu birkaç gündür güvenip birisine biey anlatacağım arkadaşım yok

  • #2
    Konuştığun selamlaştığın hiç kimse yok mu çevrende? Bir kişicik bile??

    Yorum


    • #3
      Sence neden arkadaşın yok sacem?
      Her şey güzel olacak...

      Yorum


      • #4
        İyi bir iletişim kurmak istiyorsan; iyi bir dinleyici, biraz esnek ve faklı görüşlere saygılı olmalısın.
        Cevizin kabuğunu kırıp ozune inmeyen, cevizin hepsini kabuk zanneder.(Gazali)

        Yorum


        • #5
          benim okadar çok arkadaşım var ki inan bana ama bazen acımı hüznümü sıkıntımı bile anlatma gereği duymuyorum hep riya yalan dost diyebilceğim bikaç kişi haricinde ve RABBİMİN kimseye güvenmiyorum çok iyi iletişim kurarım bu biraz sizin yapı yada psikolojik durumunuzdan kaynaklanan bişey bence hem niye arkadaşınız olmasın bak biz burada neyiz canım aa

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: BUTU
            benim okadar çok arkadaşım var ki inan bana ama bazen acımı hüznümü sıkıntımı bile anlatma gereği duymuyorum hep riya yalan dost diyebilceğim bikaç kişi haricinde ve RABBİMİN kimseye güvenmiyorum çok iyi iletişim kurarım bu biraz sizin yapı yada psikolojik durumunuzdan kaynaklanan bişey bence hem niye arkadaşınız olmasın bak biz burada neyiz canım aa
            Evet Merve Abla herkesin iyiliğini düşünür yalnız olan herkesle arkadaş olmak ister, değil mi???
            Her şey güzel olacak...

            Yorum


            • #7
              evet masum 28 gelen kazanmış giden kaybetmiştir benim lügatımda

              Yorum


              • #8
                Seni kaybettiğim için üzüldüm ablacım.
                Her şey güzel olacak...

                Yorum


                • #9
                  tabi arkadaşlarım var ama iyice özel dertlerimi paylaşacak kadar yok

                  Yorum


                  • #10
                    O DOSTTUR İŞTE sacem DİLEDİĞİN GİBİ İÇİNİ DÖKTÜĞÜN İNSAN DOST DEDİĞİN YÜREKTEN DİNLER ANLAR ve candan sever yoksa arkadaş dediğin bambaşka bi olay dostluk daha yüce

                    Yorum


                    • #11
                      sacem bak yanlıs anlama lütfen beni ama önce hatayı kendinde aramalı insan eger sen gercek bir dost layıklı bir arkadas olabiliyormusun kendine onu bir sor ben bu soruyu zamanında kendime sormustum cünkü bende senin gibiydim ama cok sükür zamanla hersey yoluna girdi

                      eger yakın davradıgın kişiler sana sırtını dönüyorsa, bırak senin arkadasın bile olamayan insanlar üzülsün sen degil
                      <div>mutluluk;y&uuml;rekli olana yakısır...</div><br />

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: sacem
                        tabi arkadaşlarım var ama iyice özel dertlerimi paylaşacak kadar yok
                        dostunuz yok tamam, peki siz bir başkasının dostu musunuz? özel dertlerini size anlatanlar var mı?

                        Yorum


                        • #13
                          inşallah olur. önemli olan zaten çok az dostun olsun ama sıkı bir dostun olsun. senle ağlasın senle gülsün iç,i dışı bir olsun.

                          Yorum


                          • #14
                            ben nerdeyse herkesin dostuyum çünkü insanları dinlemyi çok severim onların dertlerini bana söylemeleri hoşuma gider ama benim?

                            Yorum


                            • #15
                              bir sürü arkadaşım var ama dostum yok :?

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X