slm arkadaşlar benim niye hiç arkadaşım olmuyo insankarla bir ilişki kuramıyorum dertlerimi paylaşabileceğim bir tane bile arkadaş yok kendimi çok yalnız hissediyorum özellikle şu birkaç gündür güvenip birisine biey anlatacağım arkadaşım yok
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
arkadaşlık
Collapse
X
-
benim okadar çok arkadaşım var ki inan bana ama bazen acımı hüznümü sıkıntımı bile anlatma gereği duymuyorum hep riya yalan dost diyebilceğim bikaç kişi haricinde ve RABBİMİN kimseye güvenmiyorum çok iyi iletişim kurarım bu biraz sizin yapı yada psikolojik durumunuzdan kaynaklanan bişey bence hem niye arkadaşınız olmasın bak biz burada neyiz canım aa
Yorum
-
Evet Merve Abla herkesin iyiliğini düşünür yalnız olan herkesle arkadaş olmak ister, değil mi???Orjinal yazı sahibi: BUTUbenim okadar çok arkadaşım var ki inan bana ama bazen acımı hüznümü sıkıntımı bile anlatma gereği duymuyorum hep riya yalan dost diyebilceğim bikaç kişi haricinde ve RABBİMİN kimseye güvenmiyorum çok iyi iletişim kurarım bu biraz sizin yapı yada psikolojik durumunuzdan kaynaklanan bişey bence hem niye arkadaşınız olmasın bak biz burada neyiz canım aa
Her şey güzel olacak...
Yorum
-
sacem bak yanlıs anlama lütfen beni ama önce hatayı kendinde aramalı insan eger sen gercek bir dost layıklı bir arkadas olabiliyormusun kendine onu bir sor ben bu soruyu zamanında kendime sormustum cünkü bende senin gibiydim ama cok sükür zamanla hersey yoluna girdi
eger yakın davradıgın kişiler sana sırtını dönüyorsa, bırak senin arkadasın bile olamayan insanlar üzülsün sen degil
<div>mutluluk;yürekli olana yakısır...</div><br />
Yorum

Yorum