Duyuru

Collapse
No announcement yet.

SİZCE NEDEN ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • SİZCE NEDEN ?

    Bir erkek çocuk ( 25 yaşına kadar ) beraber büyüdüğü ailesi ile neden hiç bir şeyini paylaşmaz. Ne annesini nede babasını dertlerini açacak kadar kendisine yakın görmez. :?:

  • #2
    bunun bir çok sebebi vardır sıralamakla bitmez......sorundaki hiç bir şeyini diyorsun....nasıl olurki çelişki var bunda insan istemedende çoğu şeyi paylaşır muhakka (25 yaşındaki) erkeğinde paylaştığı vardır bence farkında değildir.............böylesi durumlarda olan ruhlara rabbim yardım etsin inş.....paylaşım için tşkr
    <div align="center"><br />&nbsp;</div>

    Yorum


    • #3
      Hiçbir şeyden kastım özel meseleler derin meseleler aşk gibi canını sıkan konular gibi bazen sevinçler gibi. Yani kısacası kendimi hiç rahat hissetmiyorum.özellikle babmın yanıda. Aslanda sewerim annnemi babamı ama.....
      Duygusal konuları paylaşacak kadar yakın görmüyomuyum kendimi?
      İşte bu asıl meselem.

      Yorum


      • #4
        çok saolsun

        Bu arada ilginiz ve yardımınız için teşekkür ederim

        Yorum


        • #5
          Aslanda sewerim annnemi babamı ama.....
          Duygusal konuları paylaşacak kadar yakın görmüyomuyum kendimi?
          İşte bu asıl meselem.
          cevabı sen biliyorsun çözümüde inş. bulursun
          bende iç dünyamı paylaşamam ama onun dışındaki
          diğer iyi veya kötü her halimi paylaşırım
          belki böylesini daha güvenli buluyorsundur
          eleştirilmekten korkuyorsundur benim gibi
          <div align="center"><br />&nbsp;</div>

          Yorum

          İşleniyor...
          X