Bir erkek çocuk ( 25 yaşına kadar ) beraber büyüdüğü ailesi ile neden hiç bir şeyini paylaşmaz. Ne annesini nede babasını dertlerini açacak kadar kendisine yakın görmez. :?:
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
SİZCE NEDEN ?
Collapse
X
-
bunun bir çok sebebi vardır sıralamakla bitmez......sorundaki hiç bir şeyini diyorsun....nasıl olurki çelişki var bunda insan istemedende çoğu şeyi paylaşır muhakka (25 yaşındaki) erkeğinde paylaştığı vardır bence farkında değildir.............böylesi durumlarda olan ruhlara rabbim yardım etsin inş.....paylaşım için tşkr<div align="center"><br /> </div>
-
Hiçbir şeyden kastım özel meseleler derin meseleler aşk gibi canını sıkan konular gibi bazen sevinçler gibi. Yani kısacası kendimi hiç rahat hissetmiyorum.özellikle babmın yanıda. Aslanda sewerim annnemi babamı ama.....
Duygusal konuları paylaşacak kadar yakın görmüyomuyum kendimi?
İşte bu asıl meselem.
Yorum
-
Aslanda sewerim annnemi babamı ama.....
Duygusal konuları paylaşacak kadar yakın görmüyomuyum kendimi?
İşte bu asıl meselem.
cevabı sen biliyorsun çözümüde inş. bulursun
bende iç dünyamı paylaşamam ama onun dışındaki
diğer iyi veya kötü her halimi paylaşırım
belki böylesini daha güvenli buluyorsundur
eleştirilmekten korkuyorsundur benim gibi
<div align="center"><br /> </div>
Yorum

Yorum