Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İÇİMİ YAKAN ACI OKB

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • İÇİMİ YAKAN ACI OKB

    bir yaşam mücadelesidir verdiğimiz bu dünyadaSONU belli olmayan meçhul yarınalara doğru çektiğimiz acıyı bir biz biliriz birde yaşayan anlar yinede sabrederiz adım adım ilerleriz bizi bekleyene doğru sabret bitecek bu acı diyerek bu hayalle ayakta durmayı deneriz tamam bitti derken lanet olası okb çıkargelir gayretle koyduğun taşlar birden üstüne yıkılıverir çektiğimiz acıya rağmen bu arada çevremizi düşünür roldede olsa gülümseriz kurtuluşa ereceğimiz o günü yılmadan yine bekleriz
    bazen ölüm çare gibi görünür bu acıyı çekmektense ölmeyi isteriz
    birde bu yetmezmiş gibi ardı adına sıralanırölümdür deriz bazen bazen vurdum duymazlığa sığınırız
    sağır ederiz kulaklarımızı kara abede
    kör ederiz gözlerimizi
    dilsiz kalırız yüreğimizin sözlerine tarifi imkansıdır ızdırabımızın
    bir suskunluk çöker üzerimize hep yalnız olmanın hiddeti ile
    önce kadere sığınırız bir ümitle
    kaderin niyeti bellidir ilk yediğimiz darbede
    kaç kez yanmıştır yüreğimiz kimse bilmez
    kaç kez
    saymakla bitmez
    bitmez açılan yaraların izleri
    duvara yaslar başını susar kalırsın kaç gece uyumadın yada soğukta üşümeden acının hiddeti ile yandın ağladın anlatsan derdini buyur cvp
    boşver takma diyerek
    ama bilmezlerki sen sağırsın duymazsın
    boşver kelimesi o kadar yersizdirki senin için
    yüreğin daralır onlar konuştukça
    susturmak istersin herkesi
    hatırlamamak için kaçmak istersin
    yağmurlu bir gecede atarsın kendini sokağa gözyaşın bile yağmuru ıslatırken
    boğazındaki düğüm boğar seni
    nefes alamıyorum sanırsın
    yüreğin iki kaya arasında ezilir
    acını tarif edecek bir kelime bulamazsın
    derin bir of çekersin
    ooooooooooooooff
    yüreğinin acısı rüzgara karışır
    hiçbir şeyin olmasada sevdiğin yanında olsun istersin
    ama boştur yine ümitlerin bir sızı daha saplanır yüreğine
    şükretmen gerekeceğini düşünürsün bian bunada şükür dersin ha gayret bitecek bu hastalık bu illet zaman sabır dersin o an hafiflersin yine yere çakılacağını bilsende umut işte dişini sıka sıka beklersin doğacak güneşi oysaki güneşin ateşi yakar içini sen bilmezsin
    isyan edersin bu kadere kısmete
    yumruklarsın duvarları içindeki acı dinmeyince neden ben ALLLAH IM neden ben bunca kötü insan varken neden ben dersin
    birde acılar üst üste binince
    yollardan gelip geçen arabalara dalar gözlerin
    at kendini dersin şu arabaların önüne
    bitsin bu aci gözünü kırpmadan yapacağına eminsin
    ölüme saniye kalmıştır ama bir sıcaklık doğar yüreğine
    belki dersin belki dersin kendi kendine belki bu bi sınav dersin ölemezsin
    emanetin vardır bu dünyada ALLAH verdi dersin bu canı emanet ruhumu o alır dersin
    ölemiyorum işte
    tekrar başa dönersin zaman akıp gidiyor ya arkadaşlar en çok buna üzülüyorum okb nin insanın içini nasıl yaktığını anlatmak istedim hep çabaladım yılmadım yıkıldım tekrar ayağa kalktım hep umut ettim acılara tutunarak İNŞALLAH BİTECEK BİRGÜN TAMANLAMIYLA

  • #2
    İnşAllah butucum İnşAllah bir gün biter tüm sıkıntıların..

    Acil şifalar diliyorum sana..okudum ve çok iyi hissettim acılarını..

    Yorum


    • #3
      saol canım benim ee acıyı en iyi çeken anlar bir senedir yaşamış olduğum acıyı az da olsa tarif etmeye çalışıtım şuan kullanmış olduğum tek ilaçla çok şükür çok iyiyim ama geçen zamana üzülüyorum ya gülben

      Yorum


      • #4
        Ben 13 yıldır çekiyorum ama azaldı artık. Bu da geçer yahu

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: BUTU
          saol canım benim ee acıyı en iyi çeken anlar bir senedir yaşamış olduğum acıyı az da olsa tarif etmeye çalışıtım şuan kullanmış olduğum tek ilaçla çok şükür çok iyiyim ama geçen zamana üzülüyorum ya gülben
          Kaç yaşındasın bilmiyorum ama benimde en güzel yıllarım harcanıyor şu an..22-23-24 tamamen evde hastalığımı yaşayarak geçti..senin gibi geçen zamana üzüldüğüm, hayıflandığım çok oldu ama şimdi kabullendim.Demekki bu yıllarımın bu hastalıklarla geçmesi gerekiyormuş diye düşünüyorum.Ama sonuçta yıllarını kansere harcayan hastalarda var..daha kötüsü her zaman için var..ne yapalım..buna şükür diyeceğiz.

          Birde şu sıralar aşırı üzülüyorum, geçmişe..şu ana..geleceğe..herşeye üzülüyorum.Açıkçası bu yaşadığım üzüntülerden dolayı birde kansere yakalanmaktan korkuyorum.Yoğun stres yaşadığım için bu da bir ihtimal bence.. :?

          Tabiki yeri geldiğince bende isyan ediyorum.Dün bir silahım olsa da kafama sıksam diye çok hayal ettim..

          Yorum


          • #6
            Tam gülben'lik bir tabanca

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: BUTU
              saol canım benim ee acıyı en iyi çeken anlar bir senedir yaşamış olduğum acıyı az da olsa tarif etmeye çalışıtım şuan kullanmış olduğum tek ilaçla çok şükür çok iyiyim ama geçen zamana üzülüyorum ya gülben
              hangi ilacı kullanıyorsunuz ve ne kadar süredir okb siniz?

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: maviyesil
                Ben 13 yıldır çekiyorum ama azaldı artık. Bu da geçer yahu
                Geçerde yenisi başlamaz mı.. :roll:

                Tamam sustum.. :?

                Yorum


                • #9
                  ...

                  Allah yardımcınız olsun.çok zor hastalık okb.öldürmez süründürür..

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: maviyesil
                    Tam gülben'lik bir tabanca

                    Ya maviyeşil..neden dalga geçiyorsun hayalimle..

                    Hem o oyuncak beni vurmaz..ben sahisini istiyorum.. 8)

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: gülben
                      Orjinal yazı sahibi: maviyesil
                      Ben 13 yıldır çekiyorum ama azaldı artık. Bu da geçer yahu
                      Geçerde yenisi başlamaz mı.. :roll:

                      Tamam sustum.. :?
                      Ha benim kastım , ağacın dallarını budamak değil kökünü kurutmak Kısmetse o da olacak pek yakında.

                      Şimdi kısa bir reklam arası :arrow:

                      Yorum


                      • #12
                        yıllarca sanırım 5 yada 6 yıl boyunca bu hastalığın adını bile bilmeden yaşamışım ama son bir senedir iyice saçmalamaya başladı okb denen illet son üç aydır paxil alıyorum günde 30 mg çok şükür daha iyiyim ama tam çok iyi oldum dediğim anda bi başlamıyormu hadi ayıkla pirincin taşını

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: BUTU
                          yıllarca sanırım 5 yada 6 yıl boyunca bu hastalığın adını bile bilmeden yaşamışım ama son bir senedir iyice saçmalamaya başladı okb denen illet son üç aydır paxil alıyorum günde 30 mg çok şükür daha iyiyim ama tam çok iyi oldum dediğim anda bi başlamıyormu hadi ayıkla pirincin taşını

                          ne gibi düşünceler geliyor ve sizin kompülsif davranışınız nedir?

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: maviyesil
                            Orjinal yazı sahibi: gülben
                            Orjinal yazı sahibi: maviyesil
                            Ben 13 yıldır çekiyorum ama azaldı artık. Bu da geçer yahu
                            Geçerde yenisi başlamaz mı.. :roll:

                            Tamam sustum.. :?
                            Ha benim kastım , ağacın dallarını budamak değil kökünü kurutmak Kısmetse o da olacak pek yakında.

                            Şimdi kısa bir reklam arası :arrow:
                            Bu inançla başaracağına eminim..hiç pes etme..

                            Yorum


                            • #15
                              bende daha çok obsesyon var komp. vardı ama bitirdim sayılır ama sanki düşünce olayı daha zor gibi hemen hemen bütün obsesyonları yaşadım şuan birtane kaldı tamam bunu bitiriyim bitecek derken hoop başkası başlıyor inan elimden gelenin fazlasını yapıyorum hatta şöle bi reset çekilebilse adımı bile hatırlamak istemem

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X