mrb arkadaşlar
ailevi sorunlarım var yaşım 17 şizofren denilen hastalığa yakalandım güzel bişe deyil benden bi tane daha var gece oLunca ortaya çıkıyor zaten gündzleri yatıyorum konuşuyoruz o gidiyor geziyor geliyor telefonla ödemeli arıyor ben onu arıyorum geliyor oturuyor bira içiyoruz bira kullanmıyorum ama anlayn işte kafamda oluşuyor böyle şeyler sigara dahi kullanmıyorum ama yaşadığım hayat yüzünden böyle oLdum aynalarla da konuşuyorum kendimle deil benle konuşuyorum gelmiş karşıma oturuyoz resmen bira içiyoz hiç alakam oLmayan bişe oldugu halde
ailevi sorunlarım var yaşım 17 şizofren denilen hastalığa yakalandım güzel bişe deyil benden bi tane daha var gece oLunca ortaya çıkıyor zaten gündzleri yatıyorum konuşuyoruz o gidiyor geziyor geliyor telefonla ödemeli arıyor ben onu arıyorum geliyor oturuyor bira içiyoruz bira kullanmıyorum ama anlayn işte kafamda oluşuyor böyle şeyler sigara dahi kullanmıyorum ama yaşadığım hayat yüzünden böyle oLdum aynalarla da konuşuyorum kendimle deil benle konuşuyorum gelmiş karşıma oturuyoz resmen bira içiyoz hiç alakam oLmayan bişe oldugu halde

Yorum