Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yaşama sevincini kaybetme ve isteksizlik

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Yaşama sevincini kaybetme ve isteksizlik

    Merhabalar,

    Arkadaşlar daha önce de belli konular açmıştım kız arkadaş ve yalnızlık konusunda ve hala benzer sorunları çekiyorum. Onun dışında şu anda yüksek lisans yapıyorum ve aynı zamanda çalışıyorum. Son zamanlarda yaşadığım hayat tarzından zevk almamaya başladım ve çevremde çok fazla güzel kız olmasına rağmen onlara açılamadım. Geçmişteki porno bağımlılığımdan da kurtuldum ve açıkçası önemli bir adım olduğunu düşünüyorum. Bunun dışında dans kurslarına vs. gittim kızlarla tanışmak için ancak pek sonuç alamadım eski tutukluğum hala devam ediyor(gelişme var ama). Bunun dışında 9-10 kere paralı ilişki yaşadım ve 5 tanesi yurtdışındaydı açıkçası Türkiye'dekilerden hiç yurtdışındaki ilişkilerden aldığım zevki de alamadım ve ondan da soğudum. İyice depresif moda girince mide ve bağırsak sorunları çekmeye başladım sürekli bulantı ve gaz oluyor beni rahatsız ediyor. Bir iki sene içinde hayatımı istediğim gibi rayına sokamazsam intiharı bile düşündüm. Bana öneride bulunur musunuz?

  • #2
    şöyle anlatayım , 2 yıl önce istanbula taşındım hiç istemesemde 4 yıl boyunca deli gibi sevdigim bor kiz vardi onunla sevgili olmuştum sonuçta ve istanbula taşinica ayrilacagimizi düşündügüm için taşınmak istemedim , bi süre ilişkimiz mesafeli olarak devam etti lakin sonuçta ayrıldik düşünsene ne büyük kayıp ! içimde yaşama istegimi kaybetmis gibiydim yemeklerden tat alamaz müzikler daha zevksiz , gece kafamı yastiga koydugumda ki o hayaller gitmişti her gun uykusuzdum , sosyal olmak saçma geliyordu , gelecek kocaman bi karanlik gibiydi umutsuzdum kisacasi ee zaten beklenende bu hayatinin en iyi yillarini geçirdigin arkadaslarinin oldugu samimi ortamdan kopup istanbula gelmek beni bu durumlara sokmuştu arkadaşimda yoktuya zaten. Ama geçen yıl beni olgun birisi yapti belkide eskisi gibi heyecanli degildim hayata karşi ama memnun olmaya başladim başka caremde yoktu zaten , şikayet etmeyi birakip istemeyerekde olsa önüme hedefler koydum bor süre sonra içimde ki ölen o çocuk canlanmaya başladi her geçen gün dahada iyi olmaya başladım artık hayallerim vardı üzerimden tam olarak atabilmiş degilim ama bu lanet duyguyu atacagima inaniyorum ve işin en önemli noktasi fazla düşünmemek olduğuna karar verdim. Bence sende öyle yapmalisin arkadaşim bu kadar çabuk karamsar olmak ve pes etmek iyi degil.

    Yorum


    • #3
      bende bu ara çok sıkılıyorum iş yok güç yok hayattan soğudum yaşama sevincimi kaybettim ..

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: Tranquility View Post
        Merhabalar,

        Arkadaşlar daha önce de belli konular açmıştım kız arkadaş ve yalnızlık konusunda ve hala benzer sorunları çekiyorum. Onun dışında şu anda yüksek lisans yapıyorum ve aynı zamanda çalışıyorum. Son zamanlarda yaşadığım hayat tarzından zevk almamaya başladım ve çevremde çok fazla güzel kız olmasına rağmen onlara açılamadım. Geçmişteki porno bağımlılığımdan da kurtuldum ve açıkçası önemli bir adım olduğunu düşünüyorum. Bunun dışında dans kurslarına vs. gittim kızlarla tanışmak için ancak pek sonuç alamadım eski tutukluğum hala devam ediyor(gelişme var ama). Bunun dışında 9-10 kere paralı ilişki yaşadım ve 5 tanesi yurtdışındaydı açıkçası Türkiye'dekilerden hiç yurtdışındaki ilişkilerden aldığım zevki de alamadım ve ondan da soğudum. İyice depresif moda girince mide ve bağırsak sorunları çekmeye başladım sürekli bulantı ve gaz oluyor beni rahatsız ediyor. Bir iki sene içinde hayatımı istediğim gibi rayına sokamazsam intiharı bile düşündüm. Bana öneride bulunur musunuz?



        bipoların belirtilerinden yalnızca biri.. daha ilerisi Allah göstermesin intihar.

        iş bul. bulamıyosan kendini oyalıycak meşgale edin

        spor yap.salona kayıt ol. enerjini deşarj et. seni hayata bağlayacak birini bul sevgili falan

        asla intiharı düşünme ve etme. kendini cehennemin kör kuyularına attığını düşün.
        Bu Dünyaya Lanetli Olarak Geldim, Lanetli Olarak Geberip Gideceğim...

        Yorum

        İşleniyor...
        X