Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Hayatım eriyor

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Hayatım eriyor

    Zaman öylesine hızlı geçiyor ki artık yakalayamıyorum. Ne zamanı, ne arkadaşlarımı, ne ailemi, ne gençliğimi.. hiçbir şeyi elimde tutamıyorum. Gençliğim gözlerimin önünden akıp gidiyor ve ben buna engel olamıyorum. 22 yaşındayım bu foruma kayıt olduğum 4 sene oluyor ama bana bütün bunlar dünmüş gibi geliyor. Herşeyim değişiyor tipim, bedenim, düşüncelerim, çevrem.. daha dün sokak aralarında top koşturan sümüklü çocukken nasıl bu hale geldim, nasıl bu yaşa geldim inanamıyorum.
    Hepimiz birer kuklayız Hayatta.Rol yapıyoruz Boyuna...
    Hepimiz birer kuklayız.İplerimiz,birbirimizin elinde.
    Aldatıyor,aldanıyoruz
    Üç öğün de...

  • #2
    arkadaş sorunun nedir tam olarak doğal olarak yaşlanıyoruz tabi ki hastamısın ?

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: kılıç View Post
      Zaman öylesine hızlı geçiyor ki artık yakalayamıyorum. Ne zamanı, ne arkadaşlarımı, ne ailemi, ne gençliğimi.. hiçbir şeyi elimde tutamıyorum. Gençliğim gözlerimin önünden akıp gidiyor ve ben buna engel olamıyorum. 22 yaşındayım bu foruma kayıt olduğum 4 sene oluyor ama bana bütün bunlar dünmüş gibi geliyor. Herşeyim değişiyor tipim, bedenim, düşüncelerim, çevrem.. daha dün sokak aralarında top koşturan sümüklü çocukken nasıl bu hale geldim, nasıl bu yaşa geldim inanamıyorum.

      Zamanin gecmesi ve yaslanmak da güzel bence..Gecmisinden ders aldigin dürece tatli hatiralarin oldugu sürece yaslan be kardesim.. 22 yasindaymissin bir de gel bakalim 27 lere dogru bak o zaman daha cok sasiricaksin)
      olgunluk güzel,genclik te hatalar cok yapiliyor ve yasin ilerledikce bazi hatalarina gülüp nasil da aptallik yapmisim deyip gülüyorsun..Acikcasi memnunum ben zamanin akisindan her yasta bir tad buluyorum aci yada tatli...
      'Öldüm' der durur, yine de yaşarsın!...

      Yorum

      İşleniyor...
      X