.......................
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Sosyal fobili nasıl iş bulur? İşsizlikten intihar edebilirim
Collapse
X
-
Sosyal fobili nasıl iş bulur? İşsizlikten intihar edebilirim
Last edited by Tyler Durden; 28-12-2015, 03:23 PM.Etiketler: Yok
-
Sorduğun sorunun cevabını ben şu an deniyorum. Bir süredir çalışıyorum. Sosyal fobinin yanında, çevredeki hazretleri farkettiklerinde rahatsız edebilecek bir takım fiziksel rahatsızlıklarım da var.
İnat ettim, kendimin ve çevredekilerin bilinçsiz, duyarsız, kaba, yüzeysel, önyargılı tavırlarına rağmen yaşayacağım.
Kendini iyi tanımaya çalış. Sabır eşiğini ezberle. ''İleri görüşlülük'' denen meziyeti önyargına bulaştırmadan kullanarak kendini bulunduğun yerde tutmaya çalış.
İş konusunda da, nelere yatkın olduğunu veya nelere tahammül edebileceğini gözden geçirerek iş ara...
Çalışmanın her şeyi çözeceği gibi bir düşüncen varsa hemen ter et o düşünceyi...
Herkesin ve kendinin her fikrine inanma... Anlık keskin karar değiştirme falan...
Sormak istediğin bir şey olursa buralardayım.
)))
Last edited by titrerimmüc.rimgibibak; 21-03-2015, 11:33 AM.
-
Soruma tam cevap alamadım. Kusura bakma sosyala fobi hakkında pek bir bilgim yok. O yüzden sana dışarı çıkabiliyormusun diye sordum. Mesela ben piskozum. dışarı çıkmak benim için çok büyük bir sorun. Alış veriş yapmak tam bir işkence. Fatura yatırmak zor bir sınava girmekten daha zor. Dışarı çıkıp gezebilirmisin. İnsanlarla diyalog kurup kurmamak sorun değil. Bir de hangi şehirde yaşıyorsun. Hangi şehirde yaşadığını söylemek istemiyorsan. Yaşadığın şehir büyük bir şehir mi ? Doğal tarihi güzellikleri var mı ? ( olmazsa olmaz değil ). Son olarak matematikte oldukça iyi misin ?Orjinal yazı sahibi: Tyler Durden
Sayısalcıydım ancak dersaneler kapandığı için eşit ağırlıktan giteceğim. Pek bir çevrem ve yeteneğim de yok.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Tyler Durden
Dışarı çıkıp gezebiliyorum, şehir Ankara, matematikte de fena değilimdir.
1. İlk söyleyeceğim işi forumda başkasına da tavsiye etmiştim. Gerçi sayısaldan girmeyeceğini belirtmişsin ama ben yine söyleyeyim. Matematiğin iyiyse programlamada başarılı olabilirsin. Bilgisayarı seviyorsan bilgisayar programcılığı okuyabilirsin. Web tasarımını öğrenip internet üzerinden iş kapıp evde çalışabilirsin. Onu yapmasan cep telefonlarına uygulma geliştirip (ki ben bunu tavsiye ediyorum) yine para kazanabilirsin. Bügün sadece html5, css3 ve javascript bilerek bunu yapabilirsin. Geliştirdiğin uygulama tutarsa 1$ dan satsan 100.000 kişi alsa yünbin dolar kazanırsın. Ama burda olmazsa olmaz şartlardan biri inglizcen iyi olacak. Çünki kendini geliştirmek için iyi bilgiye ingilizce olarak erişebilirsin. Ankarada ki üniversitelerde bilgisayar programcılığı bölümü var. Ama puanları yüksek olabilir.
http://www.yesevi.net/#!akademik-pro...ligi-on-lisans
Böyle bir online üniversite var. Bilgisayar programcılığı bölümü var. Geçen sene ygs-1 190 puandan öğrenci aldı. Ben yeni puanlamayı bilmiyorum ama sadace matematik ve türkçe yaparak çok rahat kazanırsın diye biliyorum. Yanlız tek bir sorun var yıllık 2430 tl gibi bir fiyatı var. Eğitim online olarak yapılıyor. Ve sınavlara Ankara da girebiliyorsun.
Ben iki yıllık istemiyorum diyorsan bilgisayar mühendisliğide var. Geçen sene mf4-235 ten aldı.
http://www.yesevi.net
Bu ana siteden bakabilirsin. Bu mesleğin güzel yani kimseye ihtiyacın olmadan kendini geliştirebilirsin. İnternette her şey var. Çalışma ve çabalama istiyor. Bu Tavsiyemi matematikte iyi olduğunu varsayarak söylüyorum.
Bir nerden iş kapılacağı ve nasıl program geliştirileceğini anlatan bir kaç site veriyorum.
Nerden iş kapılır...
https://www.freelancer.com
https://www.elance.com/
Nerden öğrenilir... Sadece basit örnekler.... internetin altını üstüne getirirsen bir sürü daha gelişmiş bilgiye ulaşabilirsin... Ayrıyaten başlangıç için bir sürü türkçe kaynakta var. Onlar zaten google da aratınca çıkıyor.
https://www.youtube.com/user/thenewboston/playlists
,
https://www.youtube.com/user/yakinkampus1/playlists Bu türkçe
Html5, css3 ve javascriptle cep telefonlarına uygulama geliştirmeye yarayan program
http://phonegap.com/
2. Bu iş tavsiyesi yukardakine göre çok farklı. Tamamen fotoğraf çekme üzerine kurulu. Çektiğiniz fotoğrafları bu işi yapan siteler üzerinden satışa çıkarıyorsunuz hepsi bu. Öncelikle şu videoyu seyretmenizi öneririm.
http://teknoseyir.com/stok-fotografc...yapilabilir-mi
Sonra da aşşağıdaki sitelere bir göz at.
http://www.stockturkiye.com/
http://submit.shutterstock.com/
Tek yapman gereken hemen hemen her konuda güzel fotoğraflar çekmek.
Fotografçılık hakkında site
http://www.bascek.com/
internette aratırsan bir sürü kaynak bulabilirsin.
Başlarken son teknoloji marka model fotoğraf makinesine ihtiyacın yok. İşini göreçek idarelik bir fotoğraf makinesiye başlayabilirsin. İşi öğrenene kadar. Bu işte iyi para var haberin olsun.
Ben bildiğim kadar yardımcı olmaya çalıştım. Daha fazla araştırmak sana düşer. Kolay gelsin.....
- 1 like
Yorum
-
İş var da nasıl bir iş istiyoruz, bu önemli... Sen iş iste yeter ki; esnek çalışma saati bağlayan çok olur.
Sosyal fobili için iş bulmak zor değil, hatta mülakat sürecinde daha avantajlı olduğumuzu düşünüyorum, önemli olan o işte tutunmak da değil. İşle birlikte çevre yapmak, çevrenin çevresinden sevgili yapmak, nişan yapmak, düğün yapmak...
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: titrerimmüc.rimgibibak View Postİş var da nasıl bir iş istiyoruz, bu önemli... Sen iş iste yeter ki; esnek çalışma saati bağlayan çok olur.
Sosyal fobili için iş bulmak zor değil, hatta mülakat sürecinde daha avantajlı olduğumuzu düşünüyorum, önemli olan o işte tutunmak da değil. İşle birlikte çevre yapmak, çevrenin çevresinden sevgili yapmak, nişan yapmak, düğün yapmak...
Ben tam aksini düşünüyorum.
sosyal fobililer mülakatta hiçde avantajlı değil.
1-2 kez girdim mülakata. tıkanıp kaldım. son söylediklerine katılıyorum. işle birlikte dediğin tüm kazanımlara erişebilme ihtimalimiz yüksek olacak.
işsiz güçsüz bipolar olduğum için hoşlandığım kızlara açılamıyorum
yaş 30 a doğru ilerliyor,hanım hanımcık kendime yakıştırdığım kızları elimden kaçırıyorum
Bu Dünyaya Lanetli Olarak Geldim, Lanetli Olarak Geberip Gideceğim...
Yorum

Yorum