Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Dertlesmeye ihtiyacim var

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Dertlesmeye ihtiyacim var

    Yalnizim nisanlimi biraktim pisman olsum beni istemiyor. Deprsyondayim konusucak kimse yok

  • #2
    Merhaba blackeyes,
    Öncelikle çok geçmiş olsun. Bende erkek arkadaşımla koptuktan sonra pişman olmuştum.geri dönmek istedim. Ama beni sevmediğini, istemediğini söyledi. Benim içğn hiçbir zaman doğru insan olmadı. Ama bir bordorline olarak yalnız kalma, terkedilme duygularıyla başetmek çok zor. Hep duyguları uçlarda yaşıyorsun. Biraz anlatırmısın ilişkin nasıl bitti? Tam olarak neler yaşadın? Detayları bilirsek sana daha fazla yardımcı olabiliriz.

    Yorum


    • #3
      Özelden konusmak istermisin

      Yorum


      • #4
        Bende borderline problemi var galiba

        Yorum


        • #5
          Tabi konuşalım. Yeterki sen iyi ol.

          Yorum


          • #6
            borderlinelar nisanlanmamali bence bunu atlat bi dahada nisanlanma

            Yorum

            İşleniyor...
            X