Yalnizim nisanlimi biraktim pisman olsum beni istemiyor. Deprsyondayim konusucak kimse yok
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Dertlesmeye ihtiyacim var
Collapse
X
-
Merhaba blackeyes,
Öncelikle çok geçmiş olsun. Bende erkek arkadaşımla koptuktan sonra pişman olmuştum.geri dönmek istedim. Ama beni sevmediğini, istemediğini söyledi. Benim içğn hiçbir zaman doğru insan olmadı. Ama bir bordorline olarak yalnız kalma, terkedilme duygularıyla başetmek çok zor. Hep duyguları uçlarda yaşıyorsun. Biraz anlatırmısın ilişkin nasıl bitti? Tam olarak neler yaşadın? Detayları bilirsek sana daha fazla yardımcı olabiliriz.

Yorum