Duyuru

Collapse
No announcement yet.

siz olsanız ne yapardınız?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • siz olsanız ne yapardınız?

    sürekli sen hastasın, o hasta laflarını duysaydınız ne yapardınız?

  • #2
    neyse biraz sakinleştim sinirden kendimi sikecektim azkalsın

    Yorum


    • #3
      Kabul etmek gerek ki hastayız
      hastalığı koz olarak kullanmalıyız

      Yorum


      • #4
        koz olarak kullanmayı bırak millet koz haline getirip üstüme geliyor. ağlıycam nerdeyse.

        Yorum


        • #5
          Kim bu millet ?
          Bana söyle hepsini döverim

          Yorum


          • #6
            Psikolojik bir sağlık sorunum yok ama,eğer olsaydı ve birileri bana bunları söyleseydi dönüp acaba kendimi sorgulardım benim kötülüğümü isteyen insanların içinde ne işim var? Bunlara bunu söyletecek nasıl bir cesaret verdim. Bu hayatta herkesin ufaklı büyüklü sorunları hastalıkları var.Bu yüzden sen hastasın sen sağlamsın demek mantıksız.Biri uçacak biri yürüyecek, herkes kuş olup uçsaydı hayat nasıl olurdu? yada herkes yürüseydi, veya sürünseydi hayvanların doğasından ilham almak gerek ve kendine uyarlaman gerek.Sende hastasın ve buda bir hayatın döngüsü.Hasta olup buraya üye olmayıp seni tanımamış olabilirdik.Benimde fiziki sağlık sıkıntılaırm var ve oda bir çeşttir.Hayat renktenktir bizde o renklerden biriyiz.Belki siyah rengiz ama bizde katkı sağlıyoruz hayata.bizsiz de olmaz.Yoksa hayat hayat olmazdı.
            "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

            Yorum


            • #7
              her yerde o hasta diye parmakla gösteriliyorum.
              ama ben hasta değilim.
              tek başına hayatla mücadele eden biriyim.

              Yorum


              • #8
                çağla farkında değilsin ama bunu kabul etmiyorsun.Sende kendini hasta olarak görüyorsun.Bunu yenmelisin! çünkü kendini gerçekten hasta hissetmediğin an kimse sana bir şey yapamaz.Çünkü başkasından bahsediyor olacaklar.Herşey senin içinde bitiyor.Ben şahsen seni hasta olarak görmüyorum.Sohbeti hoş, iyi niyetli biri görüyorum.Bu yönünü görmeye çalış.
                "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

                Yorum


                • #9
                  yabancı cesaret verdiğimi pek sanmıyorum , genelde insanlar benimle konuşmaya çekiniyorlar. çevremdeki insanlar çok kırılgan göründüğümü şaka yapmaya bile çekindiklerini söylerler. hastasın pastasınsorunu aslında doğal belki de sıkıntı yaratıyorum o insanlara farkında olmadan. mesafe koymakta fyda var. etrafıma zarar veren bi hasta değilim. kendime zararım var. en son kollarımın üstünü kesmiştim. kişilik problemim de yok.

                  Yorum


                  • #10
                    kimse kimseden üstün değil delide olsan hiç fark etmiyor bu

                    Yorum


                    • #11
                      hesap sorulabilirlik imkanı var seni üzen kişlere sain sakin sana yaptıklarının hesabını sorabilirsin bana sordugun gibi

                      Yorum


                      • #12
                        düşünmem lazım yabancı. ilgine teşekkür ederim. dünyaya topluma ait hissetmediğim kesin.

                        Yorum


                        • #13
                          Halen sevemıyor kendinle çatışma içindesin.osho okuyordun sanırım.ego analizin ne diyor hiç kimse ne seni güldürebılır nede üzebılır bunların hepsine sen izin veriyorsun.içinde bir düğme seni güldürenede üzene de içine girmelerine izin veriyorsun.
                          Kendine önem ver hiç kimse için olmasa da burada bizler için Önem arzedıyorsun.
                          "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

                          Yorum


                          • #14
                            doğru saptama yabancı, etkiye çok açığım. osho okuyorum ama hayatıma alamıyorum. mantığım ön planda olmalı. katkın için teşkkürler.

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X