Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ben napcam

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ben napcam

    arkadaşlar beyin emarımda beynimde kist ve damarlarda pıhtılar saptandı. intihar etmeme gerek kalmadı sigarayı 2 pakete çıkardım. darısı sizin başınıza.

  • #2
    once felc olursun hemen sevinme on sene felc olabilirsin aspirin verselermis

    Yorum


    • #3
      kendim başladım aspirine. sürünecez yani her zaman ki gibi.

      Yorum


      • #4
        Ne güzel ggüneş eğer şanslıysan ne olduğunu bile anlamadan ölürsün. Zaten ölümden bahsediyordun amacına ulaşmışsın keşke bir hastalık bulsa benide bende bu dünyadan gitsem.

        Yorum


        • #5
          evet güzel oldu algea. hiç bir isteğim gerçekleşmedi en azından tek bir isteğimin gerçekleşmesi de güzel gerçekten. sağolasın. ama sen yaşa benim gibi olma gençliğinde yapabileceğin herşeyi yap. geriye dönüp baktığında seni gülümseten anıların ağlatan anılarından çok olsun. bizim değiştirebileceğimiz fazla bir şey yok olayların üzerinde çok durmamak gerekiyor.

          Yorum


          • #6
            Beyinde kist sorun değil. Gerekirse ameliyatla alınabilir.
            damarlardaki sorunların da cerrahi çözümü var.
            Yani ölümcül bir hastalık yok.
            Ancak tedavi olmazsa uzun vadede risk yaratabilir
            arabayı sattım ama antepten para gelirse yani uzun vadede BMW ya da Mercedes alacam
            lux otomobilime kavuşunca ankaraya gelip seni damar ya da beyin cerrahisine götürürüm

            Yorum


            • #7
              lux otomobil olmadan beyin cerahhisine gidilmez haklısın.

              Yorum

              İşleniyor...
              X