Duyuru

Collapse
No announcement yet.

tek dostum depresyon

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • tek dostum depresyon

    yine depresyona girdim. lamictali 4 gündür almıyorum. lamictali bırakma kararım ve bir olumsuz olay aynı zamana denk geldi. lamictali bırakmam gerek.

  • #2
    Valla bence Efexor dozunu abartabilirsin
    ben 600 aldım. Aşırı doz diye düşündüm ama araştırınca doktor kontrolünde 900 alan hasta gördüm

    Yorum


    • #3
      benim doktorda çok cimriymiş en son depresyonumda 375 aldım dedim. ben o kadar yüklemem demişti. Neden acaba çok yüklemenin zararları nelerdir die bir soru oluşuyor.

      Yorum


      • #4
        maruanayanında bira depresyon ataklarımın en kısa yoldan çözümü.ama marunana bulamıyorum.

        Yorum

        İşleniyor...
        X