Duyuru

Collapse
No announcement yet.

aldatma

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • aldatma

    platonik aşkımı 2 kez aldattım, kendimden nefret ediyorum.. . sizce kendime nasıl bir ceza verebilirim kendimi affedemiyorum.
    Last edited by papitia; 27-12-2015, 05:14 PM.

  • #2
    hayır ben birisini sevince başka birine dönüp bakmazdım bile nasıl böyle bişi yaşattım kendime.

    Yorum


    • #3
      sen yine platonik olarak aldatmışındır!
      fantazi filan kurmuşsundur!

      Yorum


      • #4
        cinsellik fizyolojik bir olay maddesel. duygusal olarak ona bağlıyım. ama bu bile iğrenç bir mantık bence. aldatanlar güruhuna nasıl katılırım.

        Yorum


        • #5
          ne kızıyosun senin de başına gelebilir. tabi aşık olabilecek yürek varsa.

          Yorum


          • #6
            kendini böyle sınırlandırmasan...her ana olumlu bakmak gerek.

            Yorum


            • #7
              insanca duyguların açığa vurulması, yaşanması doğal olandır. doğal olmayan bu duygulardan kaçmak yasaklar zincirinde boğulmaktır.

              Yorum


              • #8
                Kendine ceza vermene gerek kalmadan hayat gereken cezayi veriyor zaten.o yuzden hayat mahkemesinin sonucunu bekle derim.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: osman41
                  bence hayatta ilahi adalet diye birşey yok, benim hayatım tecelli etmedi hiç
                  bunu söylediğine göre henüz çok gençsin.

                  Yorum


                  • #10
                    geçde olsa tecelli ettiğine inanırım.veya şöyle söyleyeyim öyle acaip şeyler yaşadımki ilahi adaletten şüphem kalmadı.

                    Yorum


                    • #11
                      dünya çok büyük adaletsizliklere sahne oluyor. savaşlarda minicik çocuklar ölüyor.

                      Yorum


                      • #12
                        Peygamberler olmüş efendimiz s.a.v e işkenceler yapılmış.Her halimize şükür etmemiz lazım beterin beteri var.Yarına kalır ama yanına kalmaz kimsenin.

                        Yorum


                        • #13
                          Herkes hata yapar, asla yapmam dediğin ve kınadığın şeyleri yaşamadan ölmüyosun onu öğrendim Vicdanı yeterince büyük bir ceza zaten insana, başka birşey yapmana gerek yok bence.

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X