platonik aşkımı 2 kez aldattım, kendimden nefret ediyorum.. . sizce kendime nasıl bir ceza verebilirim kendimi affedemiyorum.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
aldatma
Collapse
X


Yorum