Duyuru

Collapse
No announcement yet.

buluşmak

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • buluşmak

    benimle buluşmak isteyen varsa söylesin

  • #2
    sebeb sen kimsin
    ....

    Yorum


    • #3
      Arkadaş mı arıyorsun ?

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: raindrop View Post
        Arkadaş mı arıyorsun ?
        evet.......

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: hitokiri View Post

          evet.......
          Saldırgan mısın ? Sinirlendiğinde ortalığı dağıtırmısın ? Bir de mesela biriyle konuştun. Ondan herhangi bir şey için şüphelenip ( o an içinde olması sorun değil zamanlada olabilir ) onu düşman sayar mısın ?

          Yorum


          • #6
            Nerde yaşıyorsunuz hitokiri malum biz pisikoz hastaları insanlardan kaciyoruzÂ*

            Yorum


            • #7
              Evet malum memlekette 5000 türlü insan var sanki. Sosyallik dediğimiz aslında kalıplaşmış sapkın hayatın ta kendisi de olabiliyor.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: raindrop View Post

                Saldırgan mısın ? Sinirlendiğinde ortalığı dağıtırmısın ? Bir de mesela biriyle konuştun. Ondan herhangi bir şey için şüphelenip ( o an içinde olması sorun değil zamanlada olabilir ) onu düşman sayar mısın ?
                evet........

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: hitokiri View Post

                  evet........
                  Şimdi şöyle söyleyeyim. Yani burdan sizinle aynı yerde bulunan biri ile buluşsanız dahi hastalığınızın meydana getirdiği sorunlardan dolayı pek hoş olmayan durumlar meydana gelebilir. Ki ben şu anda sizin kadar değlim ama günden güne iyice yalnızlaştım. Yani bundan 5 yıl önce etrafımda daha çok adam vardı. Şimdi yok denecek kadar az. Nedenini sorsan ya milletin işi gücü var seninle mi uğraşacak. Ya da seninle konuşulmuyor sorun sensin.

                  Bu bağlamda. Öcelikle ilacımızı aksatmamalıyız ve doktora vakti geldiğinde gitmeliyiz. İkinci olarak bizi sinirli ve stress yapan yiyeceklerden uzak durmalıyız. Mesela çay, kahve, kola gibi kafeinli içecekler ve sigara bende sinir yapıyordu, bıraktım. Ve özellikle risperdal bende bunları bırakmama ekten oldu. Müzik dinliyorsanız, yüksek seste müzik dinlemeyin ne olursa olsun kısık seste dinleyin. Birde dinlediğiniz genellikle. Hafif piano, gitar, fülüt, veya doğa sesleri dinleyin. Bunları youtube de bulmak mümkün. Özellikle aşk şarkıları dinlediğinizde veya arabesk tarzı hüzünlü şarkıları dinlediğinizde bunlar yaranıza tuz basar. Tavsiyemdir, film, dizi seyretmeyin, kötü gündem haberleri izlemeyin, okumayın. İnternette adam gibi belgesel ( ki ben bulmakta çok zorlanıyorum ), sanat ve bilimle ilgili şeyler bulursanız izleyin ama sesi duyabileceğiniz ölcüde kısık olsun.


                  İnanın iyleştiğiniz zaman sizi beyenmeyen insanları bu sefer siz beyenmeyeceksiniz.

                  Yorum


                  • #10
                    Film izlemek güzeldir bence

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: Murat1234 View Post
                      Film izlemek güzeldir bence
                      1. Kafayı çok dağıtır.
                      2. %99 u yannış örnek olur.

                      Yorum


                      • #12
                        Kafayı dağıtması iyi bence

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: raindrop View Post

                          1. Kafayı çok dağıtır.
                          2. %99 u yannış örnek olur.
                          neden yanlış olsun. bencede film izle günde 1-2 tane iyi gelir.
                          ....

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X