benimle buluşmak isteyen varsa söylesin
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
buluşmak
Collapse
X
-
-
-
Şimdi şöyle söyleyeyim. Yani burdan sizinle aynı yerde bulunan biri ile buluşsanız dahi hastalığınızın meydana getirdiği sorunlardan dolayı pek hoş olmayan durumlar meydana gelebilir. Ki ben şu anda sizin kadar değlim ama günden güne iyice yalnızlaştım. Yani bundan 5 yıl önce etrafımda daha çok adam vardı. Şimdi yok denecek kadar az. Nedenini sorsan ya milletin işi gücü var seninle mi uğraşacak. Ya da seninle konuşulmuyor sorun sensin.Orjinal yazı sahibi: hitokiri View Post
evet........
Bu bağlamda. Öcelikle ilacımızı aksatmamalıyız ve doktora vakti geldiğinde gitmeliyiz. İkinci olarak bizi sinirli ve stress yapan yiyeceklerden uzak durmalıyız. Mesela çay, kahve, kola gibi kafeinli içecekler ve sigara bende sinir yapıyordu, bıraktım. Ve özellikle risperdal bende bunları bırakmama ekten oldu. Müzik dinliyorsanız, yüksek seste müzik dinlemeyin ne olursa olsun kısık seste dinleyin. Birde dinlediğiniz genellikle. Hafif piano, gitar, fülüt, veya doğa sesleri dinleyin. Bunları youtube de bulmak mümkün. Özellikle aşk şarkıları dinlediğinizde veya arabesk tarzı hüzünlü şarkıları dinlediğinizde bunlar yaranıza tuz basar. Tavsiyemdir, film, dizi seyretmeyin, kötü gündem haberleri izlemeyin, okumayın. İnternette adam gibi belgesel ( ki ben bulmakta çok zorlanıyorum ), sanat ve bilimle ilgili şeyler bulursanız izleyin ama sesi duyabileceğiniz ölcüde kısık olsun.
İnanın iyleştiğiniz zaman sizi beyenmeyen insanları bu sefer siz beyenmeyeceksiniz.
Yorum

sen kimsin
Yorum