Iyi gunler. 1 aydır kendime yabancılaşma yaşıyorum sürekli. Kendime ve çevreme. Fotoğraflarımdaki ben degilim sanki. Erkek arkadaşımla uzun zamandır birlikteyiz sanki onla ben yaşamadım gibi hissediyorum. Annem babam kardeşim bile yabancı gibi geliyor. Bu his hayat enerjimi yaşama sevincimi götürdü lütfen yardımcı olun.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Yabancılaşma
Collapse
X

Yorum