Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yabancılaşma

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Yabancılaşma

    Iyi gunler. 1 aydır kendime yabancılaşma yaşıyorum sürekli. Kendime ve çevreme. Fotoğraflarımdaki ben degilim sanki. Erkek arkadaşımla uzun zamandır birlikteyiz sanki onla ben yaşamadım gibi hissediyorum. Annem babam kardeşim bile yabancı gibi geliyor. Bu his hayat enerjimi yaşama sevincimi götürdü lütfen yardımcı olun.

  • #2
    Pisikiyatriye gitmeyi denedinizmi

    Yorum


    • #3
      Gittim kaygı bozukluğundan dolayı depersonalizasyon yasıyormuşum. Çok önemsemedi ve kendine bu düşüncelerin gerçek olmadığını hatırlat geçer dedi. 1 hafta oldu neredeyse ve bende bir gelişme yok. Çok üzülüyorum bu duruma. Bir daha eski halime dönemeyecekmişim gibi geliyor.

      Yorum


      • #4
        Kafaniza takmamaniz lazım inşallah geçerÂ*

        Yorum

        İşleniyor...
        X