Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Size de Oluyor mu?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Size de Oluyor mu?

    Merhaba arkadaşlar...Size de insanların arasındayken nasıl davranacağınızı bilememe yada iletişim kurmada sorun yaşama hali oluyor mu?...
    Hatta En yakınlarınızın yanında bile rahat davranamama, kendini kasma durumu oluyor mu?
    Çok zor bu durumlar arkadaşlar çok zor
    :10:

  • #2
    20li yaşlara kadar aile ve akrabalarla hiç konuşmuyordum. soru sorduklarında kısa cevaplar verirdim. ve gergindim. hastane yatışlarında grup terapilerde konuşmaya başladım zaten dışardaki insanlarla iletişim sorunu yoktu. arkadaşlarım oluyordu ve konuşuyordum. kalabalık sosyal ortamda konuşmada sorun vardı. iş hayatıyla birlikte azaldı.
    eleştirel ve yargılayıcı tutumu olan bir ortamda hissedersem yine sorun yaşıyorum çareyi ortamdan uzaklaşmakta buluyorum. zaten artık tipik bir asosoyalim.

    evet oldukça zor bir durum.

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: forgetten View Post
      20li yaşlara kadar aile ve akrabalarla hiç konuşmuyordum. soru sorduklarında kısa cevaplar verirdim. ve gergindim. hastane yatışlarında grup terapilerde konuşmaya başladım zaten dışardaki insanlarla iletişim sorunu yoktu. arkadaşlarım oluyordu ve konuşuyordum. kalabalık sosyal ortamda konuşmada sorun vardı. iş hayatıyla birlikte azaldı.
      eleştirel ve yargılayıcı tutumu olan bir ortamda hissedersem yine sorun yaşıyorum çareyi ortamdan uzaklaşmakta buluyorum. zaten artık tipik bir asosoyalim.

      evet oldukça zor bir durum.
      Çok geçmiş olsun..Sizin de yaşadıklarınız gerçekten çok zor,Ama siz iş hayatıyla baya aşmışsınız durumu maşallah..

      Buarada sizin tam olarak rahatsizlığınız nedir?
      :10:

      Yorum


      • #4
        Buarada Başka cevap yazacak arkadaş yok mu?
        :10:

        Yorum


        • #5
          48 görüntülenme ama cevap yok, arkadaşlar iki dakikanızı ayırıp bir cevap yazın yahu valla ayıp ediyorsunuz !!!
          Last edited by mavi mavi; 16-01-2017, 11:31 PM.
          :10:

          Yorum


          • #6
            benim durumum daha felaketti.ilaçlarla adama benzemeye başladım diyebilirim.

            Yorum

            İşleniyor...
            X