Merhaba arkadaşlar...Size de insanların arasındayken nasıl davranacağınızı bilememe yada iletişim kurmada sorun yaşama hali oluyor mu?...
Hatta En yakınlarınızın yanında bile rahat davranamama, kendini kasma durumu oluyor mu?
Çok zor bu durumlar arkadaşlar çok zor
Hatta En yakınlarınızın yanında bile rahat davranamama, kendini kasma durumu oluyor mu?
Çok zor bu durumlar arkadaşlar çok zor


Yorum