Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Konuşamamak

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Konuşamamak

    Ben 18 yaşında bir kızım. Şikayet olduğum konu ise konuşamıyorum. Konuşursam biraz kekeliyorum, heyecanlanıyorum ve bazen de gerisini getiremiyorum. Herkes benden şikayetçi hiç konuşmuyorum diye. Bir şey doğru dürüst anlatamıyorum ve biri bana bir şey dese anlamıyorum çoğu zaman ve ya yanlış anlıyorum. Bu neyden kaynaklanıyor?? Ne yapmam lazım? Akıcı bir şekilde konuşmak, kendimi güzel bir şekilde ifade etmek istiyorum ama olmuyor. Konuşurken ne anlatacağımı bilmiyorum. İnsanların canını sıkıyorum. Bu arada Almanya da ikamet ediyorum. Türkçem berbat kusura bakmayın.

    Şimdiden teşekkürler

  • #2
    bence kendin gayet iyi ifade ediyosun, hatta türkiyede yaşayanların bir çoğundan çok daha iyisin bu konuda emin olabilirsin, akıcı bi şekilde konuşamaman yurt dışında yetişmenle ilgili olabilirmi acaba?
    "-Çıkmaz o yol"
    diye uyaranlar...
    ben yürümeyi seviyorum
    anlamıyorlar.

    alıntı

    Yorum


    • #3
      Kitap okumanı tavsiye ederim kendini daha iyi ifade edebileceğin kelimeleri bulman için yararlı olur.Kelime dağarcığın gelişir.Heyecan ve kekeleme konusuna gelirsekte,etraftan olumsuz tepki almaktan çekindiğin için oluyordur sanırım.Gelecek tepkileri düşünmemeye çalış konuşurken

      Yorum


      • #4
        Bende kitap okumanı tavsiye ediyorum sana büyük faydası olucaktır.
        Sadece fazla ileri gitme riskini goze alanlar ne kadar ileri gidebilecegini ogrenir.

        Yorum


        • #5
          Arkadaşa katılıyorum kitap okuyarak kelimi hazneni genişlete bilirsinçok büyük faydası dokunuyor bunun yanında birde konuşma bozuklukları için verilen ilaçlar var doktorunla görüş uygun görürse eğer versin ne yalan söyliyim yeri geliyor bülbül gibi şakıdığım oluyor kitap ile ilacın etkisinden dolayı tabi

          Yorum


          • #6
            kendini geliştirmen lazım.. > http://www.kendinigelistir.com/guzel...a-ve-diksiyon/

            Yorum


            • #7
              sesli şekilde kitap oku .yakınlarınla bol bol konuş böylelikle hem dha akıcı konuşursun hem de heyecanını kontrol etmeyi öğrenirsin bir de insan uzun süre konuşmayınca ister istemez kekeleme oluyor konuşmaya başlayınca
              IşIk VER BANA !

              Yorum


              • #8
                Özgüven eksikliğin var bence. Saçmalamamak için kendini çok kasuyorsun bu nedenle daha çok saçmalıyorsun. Özellikle tanışmalarda çok zorlanıyorsundur. Ne desem, ne sorsam falan diye. Tavsiyem, önce kendine güvenini arttırıcı uygulamalar yap. Senden çok daha az şey bilip de çok daha fazla konuşan insanların sahip oldukları tek şey, gelişmiş bir özgüven. Bu nedenle sen yanlış bile yapsan kimseye aldırış etmeden anlat düşüncelerini. Bol bol kitap oku. En önemlisi de sosyal olmaya bak ki iletişim gücün zayıflamasın.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: deli_ View Post
                  Ben 18 yaşında bir kızım. Şikayet olduğum konu ise konuşamıyorum. Konuşursam biraz kekeliyorum, heyecanlanıyorum ve bazen de gerisini getiremiyorum. Herkes benden şikayetçi hiç konuşmuyorum diye. Bir şey doğru dürüst anlatamıyorum ve biri bana bir şey dese anlamıyorum çoğu zaman ve ya yanlış anlıyorum. Bu neyden kaynaklanıyor?? Ne yapmam lazım? Akıcı bir şekilde konuşmak, kendimi güzel bir şekilde ifade etmek istiyorum ama olmuyor. Konuşurken ne anlatacağımı bilmiyorum. İnsanların canını sıkıyorum. Bu arada Almanya da ikamet ediyorum. Türkçem berbat kusura bakmayın.

                  Şimdiden teşekkürler
                  dikkatini toplayamıyorsun konsantrasyon bozukluğun var aklın başka yerde

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X