Ben 18 yaşında bir kızım. Şikayet olduğum konu ise konuşamıyorum. Konuşursam biraz kekeliyorum, heyecanlanıyorum ve bazen de gerisini getiremiyorum. Herkes benden şikayetçi hiç konuşmuyorum diye. Bir şey doğru dürüst anlatamıyorum ve biri bana bir şey dese anlamıyorum çoğu zaman ve ya yanlış anlıyorum. Bu neyden kaynaklanıyor?? Ne yapmam lazım? Akıcı bir şekilde konuşmak, kendimi güzel bir şekilde ifade etmek istiyorum ama olmuyor. Konuşurken ne anlatacağımı bilmiyorum. İnsanların canını sıkıyorum. Bu arada Almanya da ikamet ediyorum. Türkçem berbat
kusura bakmayın.
Şimdiden teşekkürler
kusura bakmayın.Şimdiden teşekkürler

Yorum