9 aylık bebeğim çok hasta. beta virüsü almış. ağzında ve boğazında korkunç yaralar oluştu 4 gündür hiç bir şey yemeden su bile içemeden durmaksızın sadece ağlıyor. artık seside çıkmıyor ağlamaktan. çok mutsuzum çoooooook.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
bebeğim hasta
Collapse
X
-
offf çok geçmiş olsun yavrum benim o şimdi derdini de anlatamaz, insanın içi parçalanıyor...
iyi olunca yine haber ver lütfen.Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)
Yorum
-
Kanatsız küçük melege gecmıs olsun
umarım bıran once duzelır...
Last edited by Callingangels; 09-08-2010, 11:44 AM.
Yorum

Yorum