Yılbaşında İstanbul'da ve müsait olan arkadaşlar .. İsterseniz toplanalım ortak bir yerde,hem evden çıkma korkusu veye sosyal fobisi olan arkadaşlar için de terapi gibi olur..Ne dersiniz..Ortak bir barda veya eğer aşırı fazla kişi olmazsa bizim ev de uygun olur(Kadıköy) ??
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Yılbaşında Toplanma ????
Collapse
X
-
aslında diğer arkadaşların,(birbirini tanıyan) buluşup stres atması bencede iyi fikir.ben çok uzaktayım istanbula,ama oradakiler buluşursa hoş ,faydalı bir akşam geçirebilir diye düşünüyorum.Doğum yapan herşey dişidir. Kadınların ezelden beri bildiği kainatin dengelerini erkekler de anlamaya başladıkları zaman, dünya daha iyi bir dünya olmak üzere degişmeye baslamış olacaktır.
Yorum
-
bu başlık komik olmuş,
ne açıdan,
şu açıdan;
arkadaş yılbaşını kutlamaya çağırmış,
pek ses çıkmamış kimseden.
sonra bu duruma sitem etmiş;
"sanki eve kesmeye insan çağırıyoruz" gibi bir sitem.
ardından arkadaştan her iki yönlü korkanlar;
yani kimse yazmıyor demesi yüzünden korkanlar ve sitem içeriğinden korkanlar.
iki korkuyuda taşıyan mesajlar göndermişler.
pıtır pıtır yazmaya başlamışlar, yazmışlar amaa
"çok üzgünüm vallahi billahi istanbulda oturmuyorum, otursam gelmem mii"
"biz yeni taşındık, nickimin altında istanbul yazıyor yanlış anlama kardeş daha değiştirmedim ben"
filan gibi.
zerrin 35 te ikilemi, karşı tarafı eşi ile itimseyerek dengelemek istemiş;
"izmirde olmasaydık eşimle gelirdik, bir de ağbimle babam da biznen gelirdi"
ben,
ben mii?
ben geleceğim.
Yorum



Yorum