Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yılbaşında Toplanma ????

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Yılbaşında Toplanma ????

    Yılbaşında İstanbul'da ve müsait olan arkadaşlar .. İsterseniz toplanalım ortak bir yerde,hem evden çıkma korkusu veye sosyal fobisi olan arkadaşlar için de terapi gibi olur..Ne dersiniz..Ortak bir barda veya eğer aşırı fazla kişi olmazsa bizim ev de uygun olur(Kadıköy) ??

  • #2
    ben ankda oturuyorum :lol:

    Yorum


    • #3
      ii sen kendi derdine yan
      da hadi 1 sen 1 ben dier bakan 64 kişi nie bişi yazmıo yaw evin ve kendimin fotosunu koyucam,böle sapık gibi hissettim kendimi eve kesicek adam çağırıyoruz sanki kimse gelmio

      Yorum


      • #4
        Aslında doğru sölüosun yaw kardeş zaman lazım :o

        Yorum


        • #5
          aslında diğer arkadaşların,(birbirini tanıyan) buluşup stres atması bencede iyi fikir.ben çok uzaktayım istanbula,ama oradakiler buluşursa hoş ,faydalı bir akşam geçirebilir diye düşünüyorum.
          Doğum yapan herşey dişidir. Kadınların ezelden beri bildiği kainatin dengelerini erkekler de anlamaya başladıkları zaman, dünya daha iyi bir dünya olmak üzere degişmeye baslamış olacaktır.

          Yorum


          • #6
            ya ben de onu diorm işte mesela böle ayda bir haftada bir farklı farklı mekanlarda toplanılabilinir,birbirini tanıyanlar ztn bi şekilde buluşurlar maksat herkesin olması bence ya nyse istek olursa..

            Yorum


            • #7
              AYNEN BENDE ANKARALIYIM,,VALLA İSTANBULDA OLSAM BULUŞURDUK HEP BERABER

              Yorum


              • #8
                istanbulda olsaydım eşimide alır gelirdim...
                yılbaşınıda eğlenceli bir mekanda geçirebilirdik...
                ama üzgünüm izmirdeyim ben

                Yorum


                • #9
                  bu başlık komik olmuş,
                  ne açıdan,
                  şu açıdan;
                  arkadaş yılbaşını kutlamaya çağırmış,
                  pek ses çıkmamış kimseden.
                  sonra bu duruma sitem etmiş;
                  "sanki eve kesmeye insan çağırıyoruz" gibi bir sitem.
                  ardından arkadaştan her iki yönlü korkanlar;
                  yani kimse yazmıyor demesi yüzünden korkanlar ve sitem içeriğinden korkanlar.
                  iki korkuyuda taşıyan mesajlar göndermişler.
                  pıtır pıtır yazmaya başlamışlar, yazmışlar amaa
                  "çok üzgünüm vallahi billahi istanbulda oturmuyorum, otursam gelmem mii"
                  "biz yeni taşındık, nickimin altında istanbul yazıyor yanlış anlama kardeş daha değiştirmedim ben"
                  filan gibi.
                  zerrin 35 te ikilemi, karşı tarafı eşi ile itimseyerek dengelemek istemiş;
                  "izmirde olmasaydık eşimle gelirdik, bir de ağbimle babam da biznen gelirdi"

                  ben,
                  ben mii?
                  ben geleceğim.

                  Yorum


                  • #10
                    yok be kardeş herkesin bi işi var naapsın günler öncesinden plan yapıyo herkes..bu arada bi kurban çıktı bana nihahahaha :evil:

                    Yorum


                    • #11
                      zerrin 35 te ikilemi, karşı tarafı eşi ile itimseyerek dengelemek istemiş;
                      "izmirde olmasaydık eşimle gelirdik, bir de ağbimle babam da biznen gelirdi"

                      ilahi cupido alemsin varya ne diyeyim sana

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X