Mehabalar ,
ben NESLİ51 yeni üye oldum .panik atak ve deprasyon hastasıyım .
kullanmadıgım deprasan kalmadı ,ama bir türlü düze çıkamıyorum hep kaygı ,endişe nasıl bir yaşam bu ,varmı benim gibi olanlar .
ben NESLİ51 yeni üye oldum .panik atak ve deprasyon hastasıyım .
kullanmadıgım deprasan kalmadı ,ama bir türlü düze çıkamıyorum hep kaygı ,endişe nasıl bir yaşam bu ,varmı benim gibi olanlar .



Yorum