Duyuru

Collapse
No announcement yet.

slm

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • slm

    Mehabalar ,

    ben NESLİ51 yeni üye oldum .panik atak ve deprasyon hastasıyım .

    kullanmadıgım deprasan kalmadı ,ama bir türlü düze çıkamıyorum hep kaygı ,endişe nasıl bir yaşam bu ,varmı benim gibi olanlar .

  • #2
    Sana ilk hoşgeldin ben diyeyim o halde

    Burada aynı hastalıktan uzmanlaşmış arkadaşlar var sana yardımcı olacaklarından eminim.
    Hayat bir uykudur, ölünce uyanır insan,
    Sen erken davran, ölmeden önce uyan...

    Yorum


    • #3
      teşekkür ederim size .umarım fayda görürüm .

      sagolun sevgiler .

      Yorum


      • #4
        var var merak etme Nesli

        şekil A da gördüğün biri olarak ben seninle aynı durumdayım ama sakın bana sorma nasıl çıkacaz diye bende bilmiyorum çünkü :lol:

        Bu arada hoşgeldin doğru yerdesin zamanla daha iyi anlıyacaksın bunu

        Yorum


        • #5
          ECELİN SEN PANİK ATAKMISIN ARKADAŞIM ŞU AN NE ALIYOSUN ,
          <img alt="" src="http://img160.imageshack.us/img160/8...logcu1ed3.gif" border="0" />

          Yorum


          • #6
            (pa)lılar grubuna hoşgeldin nesli51

            Yorum


            • #7
              ECELİN SENEN CVP BELKİYOM BANA YARDIMCI OLURMUSUN.BENDE ÇOK FAZLA TİTREME OLUYO.BAYILCAM DİYE KORKUYOM.
              <img alt="" src="http://img160.imageshack.us/img160/8...logcu1ed3.gif" border="0" />

              Yorum


              • #8
                Re: slm

                Orjinal yazı sahibi: NESLI51
                Mehabalar ,

                ben NESLİ51 yeni üye oldum .panik atak ve deprasyon hastasıyım .

                kullanmadıgım deprasan kalmadı ,ama bir türlü düze çıkamıyorum hep kaygı ,endişe nasıl bir yaşam bu ,varmı benim gibi olanlar .
                öncelikle hoşgeldiniz .... var var tabiki istemediğiz kadar ...

                işallah birbirimize yardımcı oluruz zamanla ...
                bulutlar ağlamazsa yeşillikler nasıl güler ....

                Yorum


                • #9
                  nesli bende de aynı durum var.ilaç kullanıp geçeceğini ümid ediyorum.birde kötü haberlerden ,felaket tellarından uzak dur.

                  Yorum


                  • #10
                    merhaba Nesli hoşgeldin.geçmiş olsun.
                    Doğum yapan herşey dişidir. Kadınların ezelden beri bildiği kainatin dengelerini erkekler de anlamaya başladıkları zaman, dünya daha iyi bir dünya olmak üzere degişmeye baslamış olacaktır.

                    Yorum


                    • #11
                      Hoşgeldin arkadaşım...

                      Yorum


                      • #12
                        Hoşgeldin nesli
                        <a target="_self"><strong>DUNYA DONUYOR DONECEK...<br />BITECEK ACILAR BUGUNLER GECECEK...</strong></a>

                        Yorum


                        • #13
                          Herkese teşekkür ederim ,sıcak karşılamanız için .

                          ayrıca diger arkadaşlarında dedigi gibi ilaçları kullanıyorum ,düzelme oluyor.

                          bir haber ,bir konu sil başatan yapıyor.

                          Yorum


                          • #14
                            NESLI51 sitemize hoşgeldiniz. Burada güzel paylaşımlar yapabilmenizi diliyorum. Kafanıza takılan her konuyu üyelerle paylaşabilirsiniz. Hoşgeldiniz.

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X