Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
Taze derken çaylak yeni acemi demek istedim. Size kart yerine tecrübeli olgun demek doğru olur. Askerde bilirsiniz : rütbe önemlidir. Ben şuan astteğmenim. Siz albay yada generalsiniz... Her asker rütbesinin artması için can atar, ve buna çalışır. Ben de rütbemi arttırmak için neler yapabilirim öğrenebilirmiyim acaba?
Referans sağlam evet biliyorum. Çok iyi bir insan iloya... Teşekkürler...
Yorum