Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yepyeni taze bir üyeden merhabalar... Mustafa

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    hoşgeldin mustafa

    Yorum


    • #17
      tşkler melek yüzlü şeytan hoşbuldum.
      ilginç bir rumuz. giresundansın he. benim anne de giresunlu. yarı toprak sayılırız görüşürüz iyi günler..

      Yorum


      • #18
        8) Ben başlığa çok takıldım..Şimdi siz tazesiniz , bu durumda biz kart mı luyoruz?? :P

        Not: Referans sağlam

        Yorum


        • #19
          ))

          Taze derken çaylak yeni acemi demek istedim. Size kart yerine tecrübeli olgun demek doğru olur. Askerde bilirsiniz : rütbe önemlidir. Ben şuan astteğmenim. Siz albay yada generalsiniz... Her asker rütbesinin artması için can atar, ve buna çalışır. Ben de rütbemi arttırmak için neler yapabilirim öğrenebilirmiyim acaba?
          Referans sağlam evet biliyorum. Çok iyi bir insan iloya... Teşekkürler...

          Yorum


          • #20
            Hoşgeldin..Güzel paylaşımlar dilerim..

            Yorum


            • #21
              hoşgeldiniz mustafaistt keyifli paylaşımlar dilerim..
              Olmadığın insan olarak sevilmektense, olduğun insan olarak nefret edilmek iyidir.

              Yorum


              • #22
                tşkler ilksen verdiğin bilgiler için. olayı anladım ok saolasın...

                Yorum


                • #23
                  benimde annem Giresun'lu Mustaffaist gerçekten yarı toprak sayılırız

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X