sitenin en taze üyesi olarak hepinize merhaba demek istedim
bir araştırma yaparken rastladım bu siteye.forumları gezerken de bir taraftan iyi ki üye olmuşum dedim bir taraftan da her başlığa 'bundan bende de var,bundan da var,bu da olabilir deyince...' üzüldüm kendi halime.ilk işim burayı nasıl kullanıcağımı öğrenmek olucak.zamanla öğrenicem umarım.hepinize sevgiler...
bir araştırma yaparken rastladım bu siteye.forumları gezerken de bir taraftan iyi ki üye olmuşum dedim bir taraftan da her başlığa 'bundan bende de var,bundan da var,bu da olabilir deyince...' üzüldüm kendi halime.ilk işim burayı nasıl kullanıcağımı öğrenmek olucak.zamanla öğrenicem umarım.hepinize sevgiler...

Yorum