Ben öncelikle derdimi yazdım ama kendimi tanıtmak sanırım kabalığımı affettirecektir size. Adım Derin. 21 yaşındayım. Ankara üniversitesinde okuyorum.
Bu siteye üye olmak ve kendimi sizinle paylaşmak verdiğim en iyi kararlardan biri oldu. Zîra, derdimi paylaştığım sayfada özellikle birtakım konulara müdahale edilmemesini istediğimde herkes buna karşı anlayışlı ve olgun davrandı. Burada, sonunda çekinmeden kendimi anlatabileceğim atmosferini yakaladım. En azından buraya ait olduğum hissini edindim -ki bu çok güzel bir şey benim adıma. Sizin de sorunlarınızı okudukça yalnız olmadığımı hissediyorum.
İyi ki varsınız, selamlar.
Bu siteye üye olmak ve kendimi sizinle paylaşmak verdiğim en iyi kararlardan biri oldu. Zîra, derdimi paylaştığım sayfada özellikle birtakım konulara müdahale edilmemesini istediğimde herkes buna karşı anlayışlı ve olgun davrandı. Burada, sonunda çekinmeden kendimi anlatabileceğim atmosferini yakaladım. En azından buraya ait olduğum hissini edindim -ki bu çok güzel bir şey benim adıma. Sizin de sorunlarınızı okudukça yalnız olmadığımı hissediyorum.
İyi ki varsınız, selamlar.

Yorum