Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Hoşçakalın

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Hoşçakalın

    Site yönetiminden memnun olmadığım için artık forumda kalmayacağım, tüm arkadaşlarıma veda etmek istiyorum. Kendinize iyi bakın...

  • #2
    nelerden memnun kalmadın örnek verirmisin?

    Yorum


    • #3
      Çok fazla başlık açmışım. Evet bunu kabul ediyorum, bugün vakit bulduğum için arkadaşlarımın bilgisine sunduğum başlıkların sayısı arttı, tek bir başlık altında toplamalıymışım bunada katılabilirim ama beni sadece alıntı yaparak paylaşımda bulunan bir üye olarak lanse etmelerini kabul etmiyorum. :evil: Sorun kısaca bu...

      Yorum


      • #4
        siteye yeni giriş yaptım ve site yöneticilerle aranda olan diyologları yeni farkettim...
        aslında bir bakıma haklılar :!:
        çok güzel bizlerle bilgi paylaşımında bulunman...bunun için teşekkürler...
        fakat sadece şöyle siteye girdiğimde sadece (yasut) yani senin açmış olduğun başlıkları görmek biraz sanki göz yoruyor
        senden sadece istenen paylaşmış olduklarını tek bir başlık altında toplaman ve alıntıdır diyerektende altına not yazmandır...
        hepsi bu kadar

        Yorum


        • #5
          PM denen birşey var hata yapmış olabilirim ama bütün başlıklarımın altına bu şekilde yazılması doğru değil neyse...

          Yorum


          • #6
            bunlar siteden ayrılmana sebep değil...
            <br /><br /><br />kotuleri alkıslıyorum hayatları mahvetmek konusunda cok basarılılar!!!!

            Yorum


            • #7
              ilksen : senden çok şey öğrendim, on-line olmasamda seni takibe devam edeceğim, benim için değerlisin

              EceLİN : paylaşmaya ve paylaşımlarına devam et olur mu :?: Benim gibi erken pes etme

              iris : seni özleyeceğim...

              PESE : Mekanın cennet olur inşaallah, seni hep hatırlayacağım.

              ve paylaşımda bulunduğum tüm arkadaşlarım kendinize iyi bakın Allah'a emanet olun.

              Umarım 2009 hepimiz için iyi bir yıl olur.

              Hoşçakalın arkadaşlar...

              Yorum


              • #8
                paylaşımla ilgili şu an tüm hevesim gitti ne garip psikoloji sitesi ve burda birbirimize destek olmaya ve paylaşmaya çalıştıkça bunlar suç oluyor

                yıllardır yaptığım(kii bunu söylemek istemezdim) adminlik hayatımda hiçkimseye ne böyle bir haksızlık yaptım nede nede yetkimi rencidi edici şekilde kötüye kullandım

                Yasut bana pozitif ışık veren ender insanlardan biriydin şu aşamada inan bende kararsızım sadece donmuş bir şekildeyim sanırım şoktayım..

                tekrar ediyorumki tecrübeli bir yönetici olarak nette hiç biryerde böyle bir kural yoktur ve burdaki forum kuralları içerisindede görmedim ben böyle bir kuralı çok yazık ...

                ve yine tekrar ediyorumki yetkili böyle durumlarda kişiye özel pm atar ....

                bana tekrar ediyorum ki bu konuda sadece Seyfettin beyden bir pm geldi ve konuşup anlaştık kendiside biliyorki bana iyi niyetimi anladığını ve kafama göre takılmamı söylemişti..

                çok üzgünüm

                :cry:


                Yasut gitmee :cry: :cry: :cry:

                Yorum


                • #9
                  Bakın bence moderatörlerin uyarısı bu konuda doğru.Sizin açtığınız başlıklar yüzünden asıl yardıma ihtiyacı olan arkadaşlarımızın başlıkları anasayfadan düşmüş olabilir.Bu nedenle tek başlık altında konuları toplamak en uygunudur.

                  Bende bu siteye emek vermiş üyelerden biriyim.Buna rağmen benimde kırıldığım konular olabiliyor.Mesela bende Seyfettin beye kırgınım.

                  Ama birilerine kırılmış olmam beni bu siteden uzaklaştırmaz.Sevdiğim üyeler olduğu sürece ve onlarda beni sevdikleri sürece burada kalmaya devam edeceğim.

                  Gidiyor olmanıza gerçekten üzüldüm, umarım fikrinizi değiştirirsiniz..

                  Yorum


                  • #10
                    Bakın gerekli açıklama , saygı çerçevesi içinde yapılmıştır.. Burada konunun suistimalini görüyorum..

                    Eğer yapılan bir uygulama karşısında kişi saygısızca diye nitelendiriliyorsa, ben bunda bir artniyet ararım...ve bir açıklama beklerim.

                    Bahsi geçen alıntıların yapılmaması konusu İlksen arkadaşımız tarafından teklif edilmiş, Seyfettin Bey ve benim tarafımdanda onaylanmıştır.Bu konuda arkadaşlarımla hala aynı fikirde olduğumun bilinmesini istiyorum..

                    Şimdi sanırım konu açık ve nettir.

                    Yorum


                    • #11
                      Bakın son zamanda zaten dikkat ederseniz çok fazla konu açmıyordum ..Açtığım konularında altına zaten kaynağını yada alıntı olduğunu yazıyordum ...

                      Bu konuda hala isim belirtilerek uyarı almam çok üzücü..


                      tekrar soruyorum forum kurallarında çok fazla konu açılamaz diye bir kural mı var konu sınırlaması mı var?

                      yada alıntı yaptığınız konuları (konuların içeriğinin hiç alakasız olsada)aynı başlıkta toplanması kuraldır diye bir madde mi var

                      ben yinede konu açımlarımı aşağı çekmiştim epeydir ..

                      işte bu durum karşısında ben hakkımı arıyorsam yapılan haksızlık karşısında susamıyorsam siz bunu art niyet olarak algılıyorsanız o zaman ben art niyetliyim
                      :!:

                      Yorum


                      • #12
                        fregile'nin yaklaşımı doğru. Derli toplu bir forum lazım bize ve de burası bir psikoloji forumudur. Genel bir paylaşım forumu değildir.

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: gülben
                          Bakın bence moderatörlerin uyarısı bu konuda doğru.Sizin açtığınız başlıklar yüzünden asıl yardıma ihtiyacı olan arkadaşlarımızın başlıkları anasayfadan düşmüş olabilir.Bu nedenle tek başlık altında konuları toplamak en uygunudur.

                          Bende bu siteye emek vermiş üyelerden biriyim.Buna rağmen benimde kırıldığım konular olabiliyor.Mesela bende Seyfettin beye kırgınım.

                          Ama birilerine kırılmış olmam beni bu siteden uzaklaştırmaz.Sevdiğim üyeler olduğu sürece ve onlarda beni sevdikleri sürece burada kalmaya devam edeceğim.

                          Gidiyor olmanıza gerçekten üzüldüm, umarım fikrinizi değiştirirsiniz..
                          Bu arada benim şikayetim demem bile doğru olmaz sadece bir kırgınlığımı belirttim ve site yönetimi ile alakası yok.Yönetimdem çok memnunum, moderatörlerimiz bana karşı çok duyarlı ve yardımsever.Fregile ve ilksen e sonsuz teşekkürler.

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: EceLİN
                            ben hakkımı arıyorsam yapılan haksızlık karşısında susamıyorsam siz bunu art niyet olarak algılıyorsanız o zaman ben art niyetliyim :!:

                            Bu konuda benide ikna ettiniz..Evet artniyetlisiniz ve ben hala ne yapmaya çalıştığınızı anlamış değilim..

                            Evet diğer sitelerde alıntılar vardır doğrudur, bu sitede de vardır;ama anasayfamız alıntılarla dolu değildir.. bizi diğer sitelerden farklı yapanda zaten budur..

                            Benim anlayamadığım bir diğer husus 14 günlük üyeliğinizde nasıl bu kadar modları tanıyabildiğiniz

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: Yasut
                              ilksen'e : senden çok şey öğrendim, on-line olmasamda seni takibe devam edeceğim, benim için değerlisin

                              gothica : umarım ve dilerim ki günün birinde evlenirsin ve çoluk çocuğa karışırsın, bunları hakeden iyi bir insansın,

                              EceLİN : paylaşmaya ve paylaşımlarına devam et olur mu :?: Benim gibi erken pes etme

                              iris : seni özleyeceğim...

                              PESE : Mekanın cennet olur inşaallah, seni hep hatırlayacağım.

                              Seyfettin TEKİN : Seyfettin Bey, yardımlarınızı unutmayacağım.



                              yasut

                              ve paylaşımda bulunduğum tüm arkadaşlarım kendinize iyi bakın Allah'a emanet olun.

                              Umarım 2009 hepimiz için iyi bir yıl olur.

                              Hoşçakalın arkadaşlar...

                              Yasut, gitme fikrin çok üzdü beni ayrılıklara dayanamam oldum olası.
                              Ben de seni özleyeceğim
                              Sen de Allaha emanet ol...
                              Hayat bir uykudur, ölünce uyanır insan,
                              Sen erken davran, ölmeden önce uyan...

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X