Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
Çok fazla başlık açmışım. Evet bunu kabul ediyorum, bugün vakit bulduğum için arkadaşlarımın bilgisine sunduğum başlıkların sayısı arttı, tek bir başlık altında toplamalıymışım bunada katılabilirim ama beni sadece alıntı yaparak paylaşımda bulunan bir üye olarak lanse etmelerini kabul etmiyorum. :evil: Sorun kısaca bu...
siteye yeni giriş yaptım ve site yöneticilerle aranda olan diyologları yeni farkettim...
aslında bir bakıma haklılar :!:
çok güzel bizlerle bilgi paylaşımında bulunman...bunun için teşekkürler...
fakat sadece şöyle siteye girdiğimde sadece (yasut) yani senin açmış olduğun başlıkları görmek biraz sanki göz yoruyor
senden sadece istenen paylaşmış olduklarını tek bir başlık altında toplaman ve alıntıdır diyerektende altına not yazmandır...
hepsi bu kadar
paylaşımla ilgili şu an tüm hevesim gitti ne garip psikoloji sitesi ve burda birbirimize destek olmaya ve paylaşmaya çalıştıkça bunlar suç oluyor
yıllardır yaptığım(kii bunu söylemek istemezdim) adminlik hayatımda hiçkimseye ne böyle bir haksızlık yaptım nede nede yetkimi rencidi edici şekilde kötüye kullandım
Yasut bana pozitif ışık veren ender insanlardan biriydin şu aşamada inan bende kararsızım sadece donmuş bir şekildeyim sanırım şoktayım..
tekrar ediyorumki tecrübeli bir yönetici olarak nette hiç biryerde böyle bir kural yoktur ve burdaki forum kuralları içerisindede görmedim ben böyle bir kuralı çok yazık ...
ve yine tekrar ediyorumki yetkili böyle durumlarda kişiye özel pm atar ....
bana tekrar ediyorum ki bu konuda sadece Seyfettin beyden bir pm geldi ve konuşup anlaştık kendiside biliyorki bana iyi niyetimi anladığını ve kafama göre takılmamı söylemişti..
Bakın bence moderatörlerin uyarısı bu konuda doğru.Sizin açtığınız başlıklar yüzünden asıl yardıma ihtiyacı olan arkadaşlarımızın başlıkları anasayfadan düşmüş olabilir.Bu nedenle tek başlık altında konuları toplamak en uygunudur.
Bende bu siteye emek vermiş üyelerden biriyim.Buna rağmen benimde kırıldığım konular olabiliyor.Mesela bende Seyfettin beye kırgınım.
Ama birilerine kırılmış olmam beni bu siteden uzaklaştırmaz.Sevdiğim üyeler olduğu sürece ve onlarda beni sevdikleri sürece burada kalmaya devam edeceğim.
Gidiyor olmanıza gerçekten üzüldüm, umarım fikrinizi değiştirirsiniz..
Bakın gerekli açıklama , saygı çerçevesi içinde yapılmıştır.. Burada konunun suistimalini görüyorum..
Eğer yapılan bir uygulama karşısında kişi saygısızca diye nitelendiriliyorsa, ben bunda bir artniyet ararım...ve bir açıklama beklerim.
Bahsi geçen alıntıların yapılmaması konusu İlksen arkadaşımız tarafından teklif edilmiş, Seyfettin Bey ve benim tarafımdanda onaylanmıştır.Bu konuda arkadaşlarımla hala aynı fikirde olduğumun bilinmesini istiyorum..
Bakın son zamanda zaten dikkat ederseniz çok fazla konu açmıyordum ..Açtığım konularında altına zaten kaynağını yada alıntı olduğunu yazıyordum ...
Bu konuda hala isim belirtilerek uyarı almam çok üzücü..
tekrar soruyorum forum kurallarında çok fazla konu açılamaz diye bir kural mı var konu sınırlaması mı var?
yada alıntı yaptığınız konuları (konuların içeriğinin hiç alakasız olsada)aynı başlıkta toplanması kuraldır diye bir madde mi var
ben yinede konu açımlarımı aşağı çekmiştim epeydir ..
işte bu durum karşısında ben hakkımı arıyorsam yapılan haksızlık karşısında susamıyorsam siz bunu art niyet olarak algılıyorsanız o zaman ben art niyetliyim :!:
Bakın bence moderatörlerin uyarısı bu konuda doğru.Sizin açtığınız başlıklar yüzünden asıl yardıma ihtiyacı olan arkadaşlarımızın başlıkları anasayfadan düşmüş olabilir.Bu nedenle tek başlık altında konuları toplamak en uygunudur.
Bende bu siteye emek vermiş üyelerden biriyim.Buna rağmen benimde kırıldığım konular olabiliyor.Mesela bende Seyfettin beye kırgınım.
Ama birilerine kırılmış olmam beni bu siteden uzaklaştırmaz.Sevdiğim üyeler olduğu sürece ve onlarda beni sevdikleri sürece burada kalmaya devam edeceğim.
Gidiyor olmanıza gerçekten üzüldüm, umarım fikrinizi değiştirirsiniz..
Bu arada benim şikayetim demem bile doğru olmaz sadece bir kırgınlığımı belirttim ve site yönetimi ile alakası yok.Yönetimdem çok memnunum, moderatörlerimiz bana karşı çok duyarlı ve yardımsever.Fregile ve ilksen e sonsuz teşekkürler.
ben hakkımı arıyorsam yapılan haksızlık karşısında susamıyorsam siz bunu art niyet olarak algılıyorsanız o zaman ben art niyetliyim :!:
Bu konuda benide ikna ettiniz..Evet artniyetlisiniz ve ben hala ne yapmaya çalıştığınızı anlamış değilim..
Evet diğer sitelerde alıntılar vardır doğrudur, bu sitede de vardır;ama anasayfamız alıntılarla dolu değildir.. bizi diğer sitelerden farklı yapanda zaten budur..
Benim anlayamadığım bir diğer husus 14 günlük üyeliğinizde nasıl bu kadar modları tanıyabildiğiniz
Yorum