Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yeniden:)

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Yeniden:)

    Arkadaşlar meraba, ben yaklaşık 4 senedir foruma uğramamıştım, şimdi tekrar aklıma geldi ne var ne yok diye bakayım dedim 2005 ten bu yana çok şey değişmiş forum değişmiş, eski üyeler gitmiş, baya bişey değişmiş yani ben de de değişti o zamanlar sinir sistemi rahatsızlığım vardı artık yok bu siteden çok şey öğrendim çok güzel anılarım oldu umarım size de yararlı olur iyi paylaşımlar
    coMe As yoU aRE...

  • #2
    mutluluğun daim olması dileğiyle
    Etrafımda ki insanlara aldırmadan , kendi içimde büyüttüğüm yalnızlığımla beraber oturup seninle geçen günlerimi düşünerek gitmendeki mantığı bulmaya çalışıyorum

    Yorum


    • #3
      Tanımıyorum seni ama esprili bir dille hoşgeldin diyeyim
      Suçunu itiraf ettin demek nerelerdeydin bakalım, hem güzel diyorsun hem bırakıp gidiyorsun,
      Kim bilir 4 yıl boyunca ne katkıların olacaktı

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: asalsayı
        neden foruma gelmeyi dusundun
        sende hep zor sorular sorup, köşeye sıkıştırıyorsun, afallıyor insan

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: asalsayı
          yuksek zekadan kaynaklanıyor
          mütevazilikten eser yok...belkide seni farklı yapan budur..normal değilsin..

          hoşgeldin tuoneLa
          ....................

          Yorum


          • #6
            esprili bir dille hoşbuldum yine bir konuyu araştırırken site ismi tanıdık geldi bu site miydi emin olmadım önce çok değişmiş üyelerin aktif olması çok güzel hemen cevaplar gelmiş
            coMe As yoU aRE...

            Yorum

            İşleniyor...
            X