Arkadaşlar meraba, ben yaklaşık 4 senedir foruma uğramamıştım, şimdi tekrar aklıma geldi ne var ne yok diye bakayım dedim
2005 ten bu yana çok şey değişmiş forum değişmiş, eski üyeler gitmiş, baya bişey değişmiş yani ben de de değişti o zamanlar sinir sistemi rahatsızlığım vardı artık yok
bu siteden çok şey öğrendim çok güzel anılarım oldu umarım size de yararlı olur
iyi paylaşımlar
2005 ten bu yana çok şey değişmiş forum değişmiş, eski üyeler gitmiş, baya bişey değişmiş yani ben de de değişti o zamanlar sinir sistemi rahatsızlığım vardı artık yok
bu siteden çok şey öğrendim çok güzel anılarım oldu umarım size de yararlı olur
iyi paylaşımlar

Yorum