seni sevmeyen biri için intihar etmek bile benim intihar sebebimden daha haklı bir sebeptir diyerek konuya giriş yapmak istiyorum.
Ben neden intiharı düşünüyorum biliyor musunz arkadaşlar ? Saçma sapan çaresizliğim yüzünden. Daha önce buralarda benimle aynı dertten muzdarp bi kaç arkadaşın yorumlarını da okumuştm , ama ilk kez duyacaklar da şaşırmasın
Karın gurultusu yüzünden sosyal fobi oldum. Evet komik ama gerçek. Yalnız değlim bu konu da biliyorum. Ama çaresizliğim apayrı.... Bu yüzden hayatım bitmek üzere. Ve yaşamla ölüm arasında bir fark kalmadı neredeyse.
Ben neden intiharı düşünüyorum biliyor musunz arkadaşlar ? Saçma sapan çaresizliğim yüzünden. Daha önce buralarda benimle aynı dertten muzdarp bi kaç arkadaşın yorumlarını da okumuştm , ama ilk kez duyacaklar da şaşırmasın

Karın gurultusu yüzünden sosyal fobi oldum. Evet komik ama gerçek. Yalnız değlim bu konu da biliyorum. Ama çaresizliğim apayrı.... Bu yüzden hayatım bitmek üzere. Ve yaşamla ölüm arasında bir fark kalmadı neredeyse.

Yorum