Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yapayalnız bir insanım arkadaşlar edinmek istiyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Yapayalnız bir insanım arkadaşlar edinmek istiyorum

    merhaba arkadaşlar çok yalnızım hayatımda 2 erkek arkadaşım var biri çalışıyor her zaman görüşemiyoruz bir diğeriyle de her zaman görüşemiyoruz telefonla görüşebileceğim arkadaşlar edinmek istiyorum 43 yaşındayım lütfen yardımcı olun bana benim gibi yalnızlık çeken arkadaşlarla telefonda tanışalım görüşelim.

  • #2
    Bir kedi alsanız olmazmi

    Yorum


    • #3
      benim kediyi alsin iste ben biktim yirtmadik sinek teli birakmamis kanatli karincalar dolusmus ah keske bende yalnizlik ceksem kafami dinlerdim lanet olsun boyle hayata

      Yorum


      • #4
        arkadaşlar kedi veya köpek gibi canlılardan huylanıyorum hiç beslemediğim için zamanındada köpek saldırılarına uğradım canlılardan biraz huylanıyor korkuyorum

        Yorum


        • #5
          arkadaşlar telefonda konuşacak arkadaşlar arıyorum yalnızlık çeken arkadaşlar bana mesaj bıraksın

          Yorum


          • #6
            o senden fazla korkuyor kimseye dokundurmuyor kendini basima kaldi birinin kucagina gitse vericem uyanik cirpiniyor teli yirtmis balkona kacmis az once evde goremeyince aklim cikti yine de seviyorum onu galiba ama birini isterse vericem birinin de onu istemesi lazim zor isler

            Yorum


            • #7
              kimseye verme..... seni başka kim sevecek.

              Yorum


              • #8
                kafandan bi numara salla ara sohbet etmeyi dene elbet 1 tane sohbet edicek bulursun
                ....

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: maria View Post
                  kimseye verme..... seni başka kim sevecek.
                  telleri yirtmayan baska bir kedi olabilir mesela

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: cybryl View Post

                    telleri yirtmayan baska bir kedi olabilir mesela
                    yok o kedi olmasın tırmanan sevdiğin olsun

                    Yorum


                    • #11
                      bundan bende yillar once vardi olmustu bununla gecen sene ekimde tanistik olenin aynisi

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X