Yine ben
8O :?
Artık benim iş problemlerim yılan hikayesini geçti sanırım. :?
Arkadaşlar işyerinde sizi çekemiyen kişilere nasıl davranırsınız?
Ben her yolu denedim bildiğim fakat bir türlü kendimi anlatamıyorum insanlara. şuan sert dile döndüm, tatlı dilden anlamıyorlar çünkü. Devamlı dedikodumu yapıyorlar. Ve ben duyuyorum bunları, gidiyorum neden böyle yapıyorsun diye soruyorum, yok ben öyle demedim sen yanlış anlıyorsun filan diyor, sonra arkamı döner dönmez yine aynı. Artık midem kaldırmıyor bunları. Hayatımda en sevmediğim insanlardan biri bu tarz basit karakterli insanlar. Arkadaşlar bana ne önerirsiniz? "işten çıkmak hariç" çünkü felaket inada geldim savaş açtım onlara, çıkıp onları sevindirmicem. Ama yinede yapıcı önerilerinizi bekliyorum hem ben hem karşı taraf açısından.
8O :? Artık benim iş problemlerim yılan hikayesini geçti sanırım. :?
Arkadaşlar işyerinde sizi çekemiyen kişilere nasıl davranırsınız?
Ben her yolu denedim bildiğim fakat bir türlü kendimi anlatamıyorum insanlara. şuan sert dile döndüm, tatlı dilden anlamıyorlar çünkü. Devamlı dedikodumu yapıyorlar. Ve ben duyuyorum bunları, gidiyorum neden böyle yapıyorsun diye soruyorum, yok ben öyle demedim sen yanlış anlıyorsun filan diyor, sonra arkamı döner dönmez yine aynı. Artık midem kaldırmıyor bunları. Hayatımda en sevmediğim insanlardan biri bu tarz basit karakterli insanlar. Arkadaşlar bana ne önerirsiniz? "işten çıkmak hariç" çünkü felaket inada geldim savaş açtım onlara, çıkıp onları sevindirmicem. Ama yinede yapıcı önerilerinizi bekliyorum hem ben hem karşı taraf açısından.


O yüzdende çok ozr oluyor çalışmak. İllaki hak olucak herşey.
Düzelir inşallah.
Yorum