Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Çalışmak değil, ama insanlar çok yıpratıcı

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Çalışmak değil, ama insanlar çok yıpratıcı

    Yine ben 8O :?
    Artık benim iş problemlerim yılan hikayesini geçti sanırım. :?
    Arkadaşlar işyerinde sizi çekemiyen kişilere nasıl davranırsınız?
    Ben her yolu denedim bildiğim fakat bir türlü kendimi anlatamıyorum insanlara. şuan sert dile döndüm, tatlı dilden anlamıyorlar çünkü. Devamlı dedikodumu yapıyorlar. Ve ben duyuyorum bunları, gidiyorum neden böyle yapıyorsun diye soruyorum, yok ben öyle demedim sen yanlış anlıyorsun filan diyor, sonra arkamı döner dönmez yine aynı. Artık midem kaldırmıyor bunları. Hayatımda en sevmediğim insanlardan biri bu tarz basit karakterli insanlar. Arkadaşlar bana ne önerirsiniz? "işten çıkmak hariç" çünkü felaket inada geldim savaş açtım onlara, çıkıp onları sevindirmicem. Ama yinede yapıcı önerilerinizi bekliyorum hem ben hem karşı taraf açısından.
    Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

  • #2
    www.yenibiris.com'daki iş hayatındaki sorunlarla ilgili makaleler sana yardımcı olabilir sanırım.

    Yorum


    • #3
      Firedance teşekkür ederim link için.
      lagrima, insan bir yere kadar duymazdan gelebilir. Bir yerden sonra gelemez.
      Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

      Yorum


      • #4
        ne kadar yüz verirsen okadar tepene çıkıyorlar...

        işyerinde dedikodu genellilker işteki başarı,güzellik,mutlu yaşamı olmayanlar tarafından yapılıyor,,kıskanılıyorsun..

        aynı şey benim başımada geldi,,valla hiç umursamıyorum..konuşup günahımı alsınlar,,günaha girsinler..ben işimi yapıp,,gidiyorum evime

        rahat ol,,bencede selmadan fazlasını yapma ,,görmezden gel...

        Yorum


        • #5
          ben iş yerindeki insanalara dayanamadım ve işimi bıraktım şimdi çok mutluyum.

          Yorum


          • #6
            bunun en iyi yöntemi, sadece işini yapmak gerisine karışmamaktır. Bazen zorlayıcı olabilir fakat kullakları tıkamak, sinirlendiğinde oturup sakince düşünmek gerekir. İnsanların yıpratma çabalarını görmemezlikten gelmek en iyi yöntem..
            Konuşmakta bir yöntemdir "neden" bu şekilde davrandıklarına dair.
            kendinize engel olmayın, merak edin, çalışmayı sevin, moralinizi bozmayın, kendinize ödül verin ve istekli, azimli olun.. yarın çok geç olabilir.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: n_s_n
              bunun en iyi yöntemi, sadece işini yapmak gerisine karışmamaktır. Bazen zorlayıcı olabilir fakat kullakları tıkamak, sinirlendiğinde oturup sakince düşünmek gerekir. İnsanların yıpratma çabalarını görmemezlikten gelmek en iyi yöntem..
              Konuşmakta bir yöntemdir "neden" bu şekilde davrandıklarına dair.
              Uyarı aldılar şef'ten bana karışmamalarına dair, bir süre rahat ederim inşallah. Şuan benimle konuşmaya çalışıyorlar ama ben bir süre konuşmayı düşünmüyorum, taki hatalarını anlayıp gelip özürdileyene kadar... (Hiç sanmıyorum ama) Yinede çıkmadık candan ümit kesilmez. :roll:
              Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

              Yorum


              • #8
                insanın işi yine insan olunca o iş bazen yapılmaz hale gelebiliyor. ne yazıkki. ancak bununda önüne geçebilmenin yolu yanılmıyorsam yine "sadece işini yapmak" tan geçiyor. sonuçta işini iyi düzenli ve aksatmadan yapan kişiler genellikle huzuru bulabiliyorlar.
                tabii ayrıca kendini ezdirmemelisin, hakkını aramalısın, ardından laf söyleyebiliyorlara onlara tanıdığın ultimatomların da etkisi vardır mutlaka.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: manowar
                  insanın işi yine insan olunca o iş bazen yapılmaz hale gelebiliyor. ne yazıkki. ancak bununda önüne geçebilmenin yolu yanılmıyorsam yine "sadece işini yapmak" tan geçiyor. sonuçta işini iyi düzenli ve aksatmadan yapan kişiler genellikle huzuru bulabiliyorlar.
                  tabii ayrıca kendini ezdirmemelisin, hakkını aramalısın, ardından laf söyleyebiliyorlara onlara tanıdığın ultimatomların da etkisi vardır mutlaka.
                  Bence öyle değil ben işimi zaten fazlasıyla yapıyordum. Şuandan sonra uzun süre zorluk çekeceklerdir ben değil herkes aynısını düşünüyor çıkmama vesile olan kişi bile. Ama çok çalışmak fayda etmiyor malesef. Birde ben belirli bir süreden sonra kuaklarımı kapatamıyorum çenemide O yüzdende çok ozr oluyor çalışmak. İllaki hak olucak herşey.
                  Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

                  Yorum


                  • #10
                    Bende başlıcam Allah izin verirse gözüm korkmuyorda yine bu tarz insanlar karşıma çıkıcak diye strese giriyorum :? Bu seferde çıkarsa son çalışmam olur ve kendi işimi açarım büyük ihtimalle.
                    Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

                    Yorum


                    • #11
                      off tam da yeni bi başlangış yapmışken içim sıkılıyo aynı şeyleri yaşayacağım diye.insanlarla uğraşmak dünyanın en zor işi sanırım.güzel dikkat çekici olursun kıskanılıp ayağın kayar. bakımsız pespaye olursun müdürlerin kızar insan içine çıkıyorsun diye.iyi davranırsın suistimal edilirsin,kötü davranırsın zalim olursun.içime kasvet çöktü yine
                      insanlık sıyrılıyor bedenlerimizden

                      Yorum


                      • #12
                        iş hayatı insan ile ilgili her konuda olduğu gibi menfaat ile ilgilidir ve patron ile ilişkileriniz önemlidir çoğunluk grubun parçası olmak yada vazgeçilemeyen bir eleman olmanıza bakar insanların sizinle iyi geçinmesi için bir neden gerekir iş hayatı çetincevizdir aş ve sosyal statü orada aslanın ağzındadır çünkü elde ettikleriniz sizi sosyal hayatta temsil eder

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: botan View Post
                          iş hayatı insan ile ilgili her konuda olduğu gibi menfaat ile ilgilidir ve patron ile ilişkileriniz önemlidir çoğunluk grubun parçası olmak yada vazgeçilemeyen bir eleman olmanıza bakar insanların sizinle iyi geçinmesi için bir neden gerekir iş hayatı çetincevizdir aş ve sosyal statü orada aslanın ağzındadır çünkü elde ettikleriniz sizi sosyal hayatta temsil eder
                          Evet çok önemlidir, vazgeçilmeyen eleman olmak. Sözde öyleyim ama demekki şu söz doğru insan sevdiğini yerden yere vururmuş Ben burdan çıktım ama şuan yine aynı yerimdeyim, firmadan şikayet almışlar işler sorunlu çıktığı için geri döndürene kadar o kadar uğraştılar ama pişmanda oldum tekrar başladığıma çünkü burnumdan getirdiler hepside Düzelir inşallah.
                          Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: perla
                            son durum nasıl sevde ...ne alemde işyeri ??
                            Gitgide daha iyiye gidiyor canım şükürler olsun. Ufak tefek pürüzler haricinde(on gündür birisiyle konuşmuyorum hayatımda ilk defa üzülüyorum ama ne yapayım bana zarar veriyor onunla konuşmam, bir süre daha konuşmayacağım o kişiyle hatasını iyice anlaması için) başka sorun yok hamd olsun. İnşallah tam olarak düzelir huzurum tekrar yerine gelir işyerinde.
                            Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

                            Yorum


                            • #15
                              Arkadaşlar genel itibariyle işyeri şikayetlerimiz üç aşağı beş yukarı aynıdır... Bir yerde iş bilmek, özverili olmak, vicdanlı olmak, yardımsever olmak hakikaten, o iş yerini idare eden tarafından takdir görmezse çok yıpratıcı oluyor... Yani testi ile su getiren ile, testiyi yolda getirirken kıran aynı kefeye konulduğu zaman çok üzülüyor insan...Bu gidişler nereye kadar bilemiyorum valla..

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X